въздух в маркучето след горивния филтър, tds

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

въздух в маркучето след горивния филтър, tds

Мнение от nandrolon » 26 Фев 2007, 17:50

аз си мислех че почерпих здраво ама май не е така :mhihi: :mhihi: :mhihi:

сутринта паля колата и тя едвам пали, /лоша работа/ след това тръгвам а тя горката няма душа не върви хич, след няколко минути педала на газта до долу а колата седи на 800 обората - бах.....
даже и веднуж угасна - а ся де :mhihi: :mhihi:
отварям капака и гледам маркуча след горивния филтър яко мехури.
казаха ми че или от филтъра или от помпата на резервоара, как и да е смених филтъра и всичко се оправи върви си както преди с малката подробност че на място като я настъпя до 3-4 хиляди оборота пак излиза по някое мехурче след филтъра,
сигурен съм че това не е нормално от каде ли може да идва тоя проблем :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 26 Фев 2007, 18:01

Провери си подкачващата помпа от резервоара дали работи!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 26 Фев 2007, 18:04

не знам как точно да я проверя без да разкачам тръбичката на входа на филтъра но ми се струва странно да работи на пресекулки / според мене тя или работи или не работи/ :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 26 Фев 2007, 19:20

Виж темературите навън :arrow: помисли какво гориво се зарежда :!:
Ако сега не си сложиш добавка, няма кога ;)
Доста е изписано по въпроса, основно в началото на зимата :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 26 Фев 2007, 19:44

не ми се искаше да стигам до тук :cry:

карах си колата със omw alpin и нямаше никави проблени

после сипах на shell v power и стана страшно не искам да правя анти реклама ама реалността е такава :twisted: :twisted: :twisted: / ако е от това де /

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 27 Фев 2007, 22:49

как е пичове, мръсницата ме остави насред пътя да я е....

как и да е вариантите не са много , според вас колко струва помпата на резервоара и от каде да я намеря???

п.с. смених филтъра, друго може ли да е освен помпата та да смуче въздух?


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Мнение от cupofcoffee@ » 27 Фев 2007, 23:13

ГНП смуче въздух.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 27 Фев 2007, 23:21

е да де ама не ми се мисли за ГНП!!!!

пък и ГНП е след горивния филтър нали така?

а проблема е преди това явно

да се разберем след резервоара има помпа /електронно управление/ която качва през филтъра и след това през ГНП която е вързана на вала и хоп в цилиндрите, това означава че като има въздух след филтъра помпата на резервоара или не работи както трябва или смуче въздух от някаде ?!?!?!?! :shock:


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Мнение от cupofcoffee@ » 27 Фев 2007, 23:29

cupofcoffee@ написа:ГНП смуче въздух.
:!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 27 Фев 2007, 23:31

от каде ??????????

как по точно

какви са вариантите?


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Мнение от cupofcoffee@ » 27 Фев 2007, 23:40

Гарнитури, тръби, маркучи...
Помпата в резервоара също е вероятност, но малка.
Ако е някъде по магистралните трасета, трябва да капе нафта, за да влезне въздух преди ГНП.
Остави колата да работи на място 5-10 минути и гледай за нафта под нея, най добре на канал или крик.
Ако помпата в резервоара не подкачва като хората, няма да имаш въздух в маркуча между горивния филтър и ГНП, ГНП е достатъчно мощна да си тегли сама, помпата в резервоара няма да я сбърка, но може да я ограничи като макс. мощност, но няма въздух.
За да влиза въздух без теч на нафта, това е всмукване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 27 Фев 2007, 23:43

там е работата че не иска и да пали вече, като я мъча повече пали за 2-3 секунди и после гасне като погледна маркучето след филтъра то не че има някое мехурче от време на време а има някоя капка нафта от време на време :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 17.02.2007

Мнение от cupofcoffee@ » 27 Фев 2007, 23:59

Батка, аз мога да я оправя, ама немам никакво време. Проблема е супер елементарен, обаче требва да се види от експерт.
Моят съвет е да прежалиш 40 лв и да идеш в ЮВЕ (БОШ), ще ти я оправят хората за половин час.
Не се занимавай с глупости да пишеш в тоя форум, никой нищо съществено нема да ти каже. Ако си обичаш колата, прежали половин вечеря с некоя к**ва и си оправи, това е от мен.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook