въздух в маркучето след горивния филтър, tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
въздух в маркучето след горивния филтър, tds
аз си мислех че почерпих здраво ама май не е така
сутринта паля колата и тя едвам пали, /лоша работа/ след това тръгвам а тя горката няма душа не върви хич, след няколко минути педала на газта до долу а колата седи на 800 обората - бах.....
даже и веднуж угасна - а ся де
отварям капака и гледам маркуча след горивния филтър яко мехури.
казаха ми че или от филтъра или от помпата на резервоара, как и да е смених филтъра и всичко се оправи върви си както преди с малката подробност че на място като я настъпя до 3-4 хиляди оборота пак излиза по някое мехурче след филтъра,
сигурен съм че това не е нормално от каде ли може да идва тоя проблем



сутринта паля колата и тя едвам пали, /лоша работа/ след това тръгвам а тя горката няма душа не върви хич, след няколко минути педала на газта до долу а колата седи на 800 обората - бах.....
даже и веднуж угасна - а ся де


отварям капака и гледам маркуча след горивния филтър яко мехури.
казаха ми че или от филтъра или от помпата на резервоара, как и да е смених филтъра и всичко се оправи върви си както преди с малката подробност че на място като я настъпя до 3-4 хиляди оборота пак излиза по някое мехурче след филтъра,
сигурен съм че това не е нормално от каде ли може да идва тоя проблем

- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Виж темературите навън
помисли какво гориво се зарежда
Ако сега не си сложиш добавка, няма кога
Доста е изписано по въпроса, основно в началото на зимата


Ако сега не си сложиш добавка, няма кога

Доста е изписано по въпроса, основно в началото на зимата

е да де ама не ми се мисли за ГНП!!!!
пък и ГНП е след горивния филтър нали така?
а проблема е преди това явно
да се разберем след резервоара има помпа /електронно управление/ която качва през филтъра и след това през ГНП която е вързана на вала и хоп в цилиндрите, това означава че като има въздух след филтъра помпата на резервоара или не работи както трябва или смуче въздух от някаде ?!?!?!?!
пък и ГНП е след горивния филтър нали така?
а проблема е преди това явно
да се разберем след резервоара има помпа /електронно управление/ която качва през филтъра и след това през ГНП която е вързана на вала и хоп в цилиндрите, това означава че като има въздух след филтъра помпата на резервоара или не работи както трябва или смуче въздух от някаде ?!?!?!?!

- cupofcoffee@
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.02.2007
Гарнитури, тръби, маркучи...
Помпата в резервоара също е вероятност, но малка.
Ако е някъде по магистралните трасета, трябва да капе нафта, за да влезне въздух преди ГНП.
Остави колата да работи на място 5-10 минути и гледай за нафта под нея, най добре на канал или крик.
Ако помпата в резервоара не подкачва като хората, няма да имаш въздух в маркуча между горивния филтър и ГНП, ГНП е достатъчно мощна да си тегли сама, помпата в резервоара няма да я сбърка, но може да я ограничи като макс. мощност, но няма въздух.
За да влиза въздух без теч на нафта, това е всмукване.
Помпата в резервоара също е вероятност, но малка.
Ако е някъде по магистралните трасета, трябва да капе нафта, за да влезне въздух преди ГНП.
Остави колата да работи на място 5-10 минути и гледай за нафта под нея, най добре на канал или крик.
Ако помпата в резервоара не подкачва като хората, няма да имаш въздух в маркуча между горивния филтър и ГНП, ГНП е достатъчно мощна да си тегли сама, помпата в резервоара няма да я сбърка, но може да я ограничи като макс. мощност, но няма въздух.
За да влиза въздух без теч на нафта, това е всмукване.
- cupofcoffee@
-
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.02.2007
Батка, аз мога да я оправя, ама немам никакво време. Проблема е супер елементарен, обаче требва да се види от експерт.
Моят съвет е да прежалиш 40 лв и да идеш в ЮВЕ (БОШ), ще ти я оправят хората за половин час.
Не се занимавай с глупости да пишеш в тоя форум, никой нищо съществено нема да ти каже. Ако си обичаш колата, прежали половин вечеря с некоя к**ва и си оправи, това е от мен.
Моят съвет е да прежалиш 40 лв и да идеш в ЮВЕ (БОШ), ще ти я оправят хората за половин час.
Не се занимавай с глупости да пишеш в тоя форум, никой нищо съществено нема да ти каже. Ако си обичаш колата, прежали половин вечеря с некоя к**ва и си оправи, това е от мен.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани