Да изправим тЪрбите или да запазим спокойствие!?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Tvrrr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
- Мечтае да кара: V8 Bi-turbo
- Детайли за колата: пенсионерска
Да изправим тЪрбите или да запазим спокойствие!?
Имам планове за лек upgrade на is-а, но имам и много колебания!
Искам да направя някои леки модификации по двигателя на колата (Е36 318is), но ми казват че задължително трябва генерация! Съгласен съм, само че ме притесняват няколко неща:
- прекален шум, който ще е проблем откъм селяния (тя сега си звучи супер) и също на дълъг път ще дразни малко
- вибрации в купето
- и естествено има ли наистина смисъл при положение че IS-a си излиза с хубави колектори от завода
Хората са казали "Не пирай, старило, питай патило"! Така че тези които имат опит са на ход.........
Благодаря предватително и поздрави!
Искам да направя някои леки модификации по двигателя на колата (Е36 318is), но ми казват че задължително трябва генерация! Съгласен съм, само че ме притесняват няколко неща:
- прекален шум, който ще е проблем откъм селяния (тя сега си звучи супер) и също на дълъг път ще дразни малко
- вибрации в купето
- и естествено има ли наистина смисъл при положение че IS-a си излиза с хубави колектори от завода
Хората са казали "Не пирай, старило, питай патило"! Така че тези които имат опит са на ход.........
Благодаря предватително и поздрави!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Моето мнение е да не пипаш генерацията, защото е мислено като е правена за конкретния мотор. Ако се правят сериозни модификации по мотора (турбо-конверсия с вдигане на конете много) едва тогава е редно да се помисли евентуално какво да се подобри и при изпускателната система.
- Tvrrr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
- Мечтае да кара: V8 Bi-turbo
- Детайли за колата: пенсионерска
Да ама нали винаги заводскло изпускателната система е скопена и не е оптималната заради разни емискии и комисии! .....................



- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Няма такъв филм. Изпускателната е оптимизирана, за да изпразва газовете от мотора, като е се взема предвид скоростта на газовете вътре, която се влияе от всичко. Като се започне от изпускателния колектор, диаметъра на тръбите, мине се през катализатора, броя на гърнетата и т.н. Точно поради тази причина, ако каталиазаторът е запушен и се "изтърбуши" без да се сложил заместител колата може да започне да върви доста по-гадно, отколкото преди да се запуши катализаторът, а и звукът да стане по-досаден.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Единствената интервенция, която ти препоръчвам е замяната на катализатора с резонаторно гърне. Иначе всяка отсечка по Цариградско ще ти се струва като работен ден в машиностроителен цех
Ако имаш възможност, може да замениш и задното гърне (или цялата генерация) с такава на Ремус, Суперспринт или някоя от реномираните фирми в областта. 


Never mistake motion for action...
- Tvrrr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
- Мечтае да кара: V8 Bi-turbo
- Детайли за колата: пенсионерска
Дайте някои примерни цени и линкове да погледна за тия цели генерации, понеже идеята с по-оптимални гърнета ми допада. Даже в София ако има каде са погледне ще е супер!
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
а пък може и да сложиш ,такава от 20-ка ,малко по-голям диаметър е от тази на ИС-а 

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- RSxRacer
- вълкодав
-
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Дайте някои примерни цени и линкове да погледна за тия цели генерации, понеже идеята с по-оптимални гърнета ми допада. Даже в София ако има каде са погледне ще е супер
remus.at се се6там само
remus.at се се6там само

20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info

www.bizzart.info


- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
///M Power написа:а пък може и да сложиш ,такава от 20-ка ,малко по-голям диаметър е от тази на ИС-а
Да, ама звука не е приятен във високите обороти, дере се едно такова.. Няма нищо общо с плътен, басов звук! При наличие на средства моето гърне ще го сменя с нещо марково

Не е пукнато, ако някой си го е помислил

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Andronoff написа:///M Power написа:а пък може и да сложиш ,такава от 20-ка ,малко по-голям диаметър е от тази на ИС-а
Да, ама звука не е приятен във високите обороти, дере се едно такова.. Няма нищо общо с плътен, басов звук! При наличие на средства моето гърне ще го сменя с нещо марково![]()
Не е пукнато, ако някой си го е помислил
хмм не съм чул да се дере??да кажат хората дето са карали зад мен


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Gol'Kosh!
Явно само твойто дере. Мойто М50В20ТU си звучи басово при всекви обороти и на високи не е гаден. Виж за М52 аз лично съм на мнение, че звука е гаден и железен некъф...
М50 имат убава генерация и макар ти да си с М44 или някъв друг аз на твое място не бих си пипал тази на колата за сега.
Andronoff написа:///M Power написа:а пък може и да сложиш ,такава от 20-ка ,малко по-голям диаметър е от тази на ИС-а
Да, ама звука не е приятен във високите обороти, дере се едно такова.. Няма нищо общо с плътен, басов звук! При наличие на средства моето гърне ще го сменя с нещо марково![]()
Не е пукнато, ако някой си го е помислил
Явно само твойто дере. Мойто М50В20ТU си звучи басово при всекви обороти и на високи не е гаден. Виж за М52 аз лично съм на мнение, че звука е гаден и железен некъф...
М50 имат убава генерация и макар ти да си с М44 или някъв друг аз на твое място не бих си пипал тази на колата за сега.

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
С M50B20TU съм.
И не само тоя зад мен го чува, чувам го и аз!
Над 4000 об/мин звука се сменя и звучи точно както звучи музиката в колата ви, когато си спрете басовете!
При възможност ще запиша звука, за да го чуете и вие.
И не само тоя зад мен го чува, чувам го и аз!
Над 4000 об/мин звука се сменя и звучи точно както звучи музиката в колата ви, когато си спрете басовете!
При възможност ще запиша звука, за да го чуете и вие.
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Grombolar
Действай ще правим състезание по звук от ауспухфата ама се приготви да губиш.
Andronoff написа:С M50B20TU съм.
И не само тоя зад мен го чува, чувам го и аз!
Над 4000 об/мин звука се сменя и звучи точно както звучи музиката в колата ви, когато си спрете басовете!
При възможност ще запиша звука, за да го чуете и вие.
Действай ще правим състезание по звук от ауспухфата ама се приготви да губиш.

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- Tvrrr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
- Мечтае да кара: V8 Bi-turbo
- Детайли за колата: пенсионерска
Мерси на откликналите!
Дайте някой линк да видя тия скъпите генерации колко пара са кви са им толкова шокариите и т.н.
И ако си сложа само хуваво задно гърне има ли смисъл изобщо?

Дайте някой линк да видя тия скъпите генерации колко пара са кви са им толкова шокариите и т.н.
И ако си сложа само хуваво задно гърне има ли смисъл изобщо?
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
http://www.supersprintna.com/
Ето линк към Supersprint USA. Аз съм с задно суперспринт и звука е мнооого приятен. За тази годиня няма да успея, но догодина ще поръчвам на суперспринт средната част, между колектора и задното.
Един колега от клуба ми каза, че някъде във Варна имало магазин ,където предлагат суперспринт, а в София в Мотоексперт имало.
Ето и адреса в UK
http://www.motorsportworld.co.uk/frame- ... sprint.htm
Ето линк към Supersprint USA. Аз съм с задно суперспринт и звука е мнооого приятен. За тази годиня няма да успея, но догодина ще поръчвам на суперспринт средната част, между колектора и задното.
Един колега от клуба ми каза, че някъде във Варна имало магазин ,където предлагат суперспринт, а в София в Мотоексперт имало.
Ето и адреса в UK
http://www.motorsportworld.co.uk/frame- ... sprint.htm
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани