няколко въпроса от нов собственик на 318is
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
няколко въпроса от нов собственик на 318is
Здраво! От няколко дни съм горд собственик на 318is 95г, та имам няколко въпроса относно зверчето. Първия от тях е за климатроника(с дигиталния съм)- духа само студено, без значение дали е включен компресора или не,без значение от зададените температури топло неще да духа! Дали е филтъра или радиатиорчето, как мислите? Следващото питане е за катализатора-в кое гърне се намира-първото или средното? Интересува ме и горивния филтър къде точно се намира и лесно ли се сменя? Сигурен съм че ще изскочат още въпроси, но засега толкоз.
Благодаря предварително!
ПП:търсачката не ми помогна особено.
Благодаря предварително!
ПП:търсачката не ми помогна особено.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ако искаш да духа топло ше трябва да използваш врътката на централната конзола.... само с нея става.... -троника може само студено 

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
катализата ти е първа,гор филтър точно под краката ти,където почва подкалника,то се вижда...за климата съм 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
- bace_martu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1035
- Регистриран на: 8.12.2006
- Местоположение: Mladost Мнения: 1111
- Кара: колело
- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
климатроника си взема топлия въздух от двигателя като парното и климатика.Разликата е в студеното.При климатроника можеш да фиксираш температурата,примерно 22 градуса и когато ги достигне спира и ги подържа.
- sappa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 30.06.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: M52B28
izzzo написа:ok, но принципно като врътката е на червено, дори и без да пускам компресора, а само вентилатора, трябва да духа топло нали така. Да ама не!
и аз имам същия проблем, само че при мен духа студено само на пасажра, на шофьора се регулира (всв още...). някой ме посъветва че е блокирал клапан...вие как мислите?
п.п. извинявам се на автора че му ползвам темата
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Gottlos написа:климатроника си взема топлия въздух от двигателя като парното и климатика.Разликата е в студеното.При климатроника можеш да фиксираш температурата,примерно 22 градуса и когато ги достигне спира и ги подържа.
Само дето май и тогава врътката на централната конзола трябва да е на топло, иначе нищо няма да поддържа.... поне така мисля да беше...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Или блокирала клапа, или не ти е обезвъздушена системата (или не е достатъчно антифриза), за да не иска да духа топло. За другото колегите отговориха. Честита кола и безаварийно шофиране!
Never mistake motion for action...
thanks
Антифриза е достатъчно, за обезвъздушаване-незнам. Колко то до клапата- мисля че не е блокирала, щото като засиля вентилатора и като завъртя "врътката"на топло , и след това на студено, потока се променя осезателно(като сила, не като температура). Ако е блокирала клапата потока трябва да си е еднакъв, прав ли съм?

- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Колега парното на BMW е с ел. клапани на маркучите за парното/ или ел. кранчета за да ме разбереш/ където върти антифриза в самата пита , предполагам че те са ти блокилали и тия клапи ги има предвид и колегата по-горе а не клапите за регулиране на въздушната струя!!!!!!!
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
Трябва да ги свалиш/ намират се като вдигнеш капака от шофьорската страна/ и да ги почистиш само трябва много да внимаваш защото жичките на бобините са много тънки и да не ги скъсаш!!!
Ето виж как изглеждат клапаните http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
Ето виж как изглеждат клапаните http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани