няколко въпроса от нов собственик на 318is

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

няколко въпроса от нов собственик на 318is

Мнение от izzzo » 25 Фев 2007, 23:35

Здраво! От няколко дни съм горд собственик на 318is 95г, та имам няколко въпроса относно зверчето. Първия от тях е за климатроника(с дигиталния съм)- духа само студено, без значение дали е включен компресора или не,без значение от зададените температури топло неще да духа! Дали е филтъра или радиатиорчето, как мислите? Следващото питане е за катализатора-в кое гърне се намира-първото или средното? Интересува ме и горивния филтър къде точно се намира и лесно ли се сменя? Сигурен съм че ще изскочат още въпроси, но засега толкоз.
Благодаря предварително!


ПП:търсачката не ми помогна особено.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 26 Фев 2007, 0:28

Ако искаш да духа топло ше трябва да използваш врътката на централната конзола.... само с нея става.... -троника може само студено ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 26 Фев 2007, 0:34

катализата ти е първа,гор филтър точно под краката ти,където почва подкалника,то се вижда...за климата съм :shock:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 19.01.2006
Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
Пол: Мъж

Мнение от Gottlos » 26 Фев 2007, 0:46

Изображение
еи тази джаджа на червено,ако не е от там проблема някакъв датчик има който се прецаквал,ако не се сменя филтъра в купето,но за него незнам подробности.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1035
Регистриран на: 8.12.2006
Местоположение: Mladost Мнения: 1111
Кара: колело

Мнение от bace_martu » 26 Фев 2007, 0:55

честито! колега 100% е от врътката ! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 26 Фев 2007, 10:51

това за врътката ясно че трябва да е на червено, но топло няма.
А климатроника доколкото знам може и топло и студено, климатика може само студено.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 19.01.2006
Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
Пол: Мъж

Мнение от Gottlos » 26 Фев 2007, 11:43

климатроника си взема топлия въздух от двигателя като парното и климатика.Разликата е в студеното.При климатроника можеш да фиксираш температурата,примерно 22 градуса и когато ги достигне спира и ги подържа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 26 Фев 2007, 13:35

ok, но принципно като врътката е на червено, дори и без да пускам компресора, а само вентилатора, трябва да духа топло нали така. Да ама не!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 30.06.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: M52B28

Мнение от sappa » 26 Фев 2007, 13:53

izzzo написа:ok, но принципно като врътката е на червено, дори и без да пускам компресора, а само вентилатора, трябва да духа топло нали така. Да ама не!

и аз имам същия проблем, само че при мен духа студено само на пасажра, на шофьора се регулира (всв още...). някой ме посъветва че е блокирал клапан...вие как мислите?

п.п. извинявам се на автора че му ползвам темата

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 26 Фев 2007, 14:05

Gottlos написа:климатроника си взема топлия въздух от двигателя като парното и климатика.Разликата е в студеното.При климатроника можеш да фиксираш температурата,примерно 22 градуса и когато ги достигне спира и ги подържа.


Само дето май и тогава врътката на централната конзола трябва да е на топло, иначе нищо няма да поддържа.... поне така мисля да беше...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 26 Фев 2007, 14:30

Или блокирала клапа, или не ти е обезвъздушена системата (или не е достатъчно антифриза), за да не иска да духа топло. За другото колегите отговориха. Честита кола и безаварийно шофиране!
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 26 Фев 2007, 14:56

thanks :) Антифриза е достатъчно, за обезвъздушаване-незнам. Колко то до клапата- мисля че не е блокирала, щото като засиля вентилатора и като завъртя "врътката"на топло , и след това на студено, потока се променя осезателно(като сила, не като температура). Ако е блокирала клапата потока трябва да си е еднакъв, прав ли съм?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 26 Фев 2007, 15:04

Колега парното на BMW е с ел. клапани на маркучите за парното/ или ел. кранчета за да ме разбереш/ където върти антифриза в самата пита , предполагам че те са ти блокилали и тия клапи ги има предвид и колегата по-горе а не клапите за регулиране на въздушната струя!!!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 26 Фев 2007, 15:15

Добре да речем, че те са блокирали кво правим в такъв случай?



ПП:знам какво е клапан, не съм наясно със системата за отопление

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 26 Фев 2007, 15:32

Трябва да ги свалиш/ намират се като вдигнеш капака от шофьорската страна/ и да ги почистиш само трябва много да внимаваш защото жичките на бобините са много тънки и да не ги скъсаш!!!
Ето виж как изглеждат клапаните http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook