Патрон-контактен ключ...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Патрон-контактен ключ...

Мнение от Le Transporteur » 21 Фев 2007, 14:47

Проблема е че от 2-3 месеца,доста често ключа ми превърта и не зацепва за да мога да запаля.Все отлагам ремонта и съм на тръни да не ме остави някъде.Ако някой е имал подобна случка да каже как е излязъл от ситуацията.Говорих с ключар ,момчето каза че проблема може би е с чопа за заключване на волана,можел да го оправи,но колко е сигура не знам.Това е,дайте някакви мнения... :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 21 Фев 2007, 15:46

има такава екстра да ти превърта ключа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 21 Фев 2007, 16:12

КУНИ написа:има такава екстра да ти превърта ключа


:shock: :shock: Я раздуй.......
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 28.05.2006
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж

Мнение от КУНИ » 21 Фев 2007, 16:22

ами при мене се получи същият проблем и когато отидох при ключяра тои ми каза че това е екстра. при някои след 95г.това е много хубава екстра.ключара е много в час.сигора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 21 Фев 2007, 18:17

КУНИ написа:ами при мене се получи същият проблем и когато отидох при ключяра тои ми каза че това е екстра. при някои след 95г.това е много хубава екстра.ключара е много в час.сигора


Каква екстра бате ,че аз ставам смешен да не мога да си запаля колата.Сякъш ме пита "днес ще палим ли или неее" :shock: Ако е екстра какви са ползите (сигурно против кражба),и екстрите нали са да допълнят лукса а в случая тая повече пречи.Ако имаш чалъм поразпитай по-подробно,щото мисля да демонтирам,много ми прилича на раздрънкан от експлоатация патрон... :confused: ...колеги пишете какво сте чули-недочули треба да го "разбием" тоя проблем,пък може и да увеличим броя на екстрите...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 21 Фев 2007, 19:06

И при мене превърташе та бех луднал направо...
На много от Е36-ците които съм гледал ключовете са доста износени...моят беше останал почти на половина :( ...даже и вратите неискаше да отключва.
Аз си реших проблема с нов ключ от Мкар!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: BMW E-38 E-36

Мнение от jasamon » 21 Фев 2007, 19:11

та като я взех на няколко пъти се очудих въртя ключа цъ неще кога гледам ако ключа не е вкаран плътно до край можеш да си въртиш колкото искаш и се оказа вярна екстрата дето ти казва колегата има го

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 21 Фев 2007, 19:22

pit55 написа:И при мене превърташе та бех луднал направо...
На много от Е36-ците които съм гледал ключовете са доста износени...моят беше останал почти на половина :( ...даже и вратите неискаше да отключва.
Аз си реших проблема с нов ключ от Мкар!


Колега говориш за нов патрон с ключ ,или...Моя патрон има имобилайзер,а такава смяна ще е брада.Но кажи какво точно си сменил и за каква сума...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 21 Фев 2007, 21:39

Колега,
колата я взех само с един ключ, който беше на поне на милион километра (по километража на колата 126к :mhihi: )....така...та ключа беше малко по-къс (около 1-2мм) и видимо по тънак (1мм) ...абе дроб направо, и не отключваше вратите а само багажника (петата врата :mhihi: ). Като го мушнех в патрона на запалването- обикаляше като луд (срам голям беше :lol: )
Нов ключ си поръчах в Мкар Пловдив за 130 лева (или 140...немога да намеря фактурата :uups: ). Ключа е с имобилайзер, доставят го от германия по dhl за 4 дни (на мен за 20 :confused: ).
опитах да направя копие при ключар обаче като се има впредвид колко бе износен моят - нестана нищо ( а иначе има вариянт да си прехвърлиш чипа от оригинала в дубликата)
Направата на дубликат с чип при ключар струва 60 лева, е не е красив като оригиналният, но все пак е :idea:

ПП. При диларите ключ се поръчва само срещу лична карта и големия талон!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 21 Фев 2007, 21:52

pit55 написа:Колега,
колата я взех само с един ключ, който беше на поне на милион километра (по километража на колата 126к :mhihi: )....така...та ключа беше малко по-къс (около 1-2мм) и видимо по тънак (1мм) ...абе дроб направо, и не отключваше вратите а само багажника (петата врата :mhihi: ). Като го мушнех в патрона на запалването- обикаляше като луд (срам голям беше :lol: )
Нов ключ си поръчах в Мкар Пловдив за 130 лева (или 140...немога да намеря фактурата :uups: ). Ключа е с имобилайзер, доставят го от германия по dhl за 4 дни (на мен за 20 :confused: ).
опитах да направя копие при ключар обаче като се има впредвид колко бе износен моят - нестана нищо ( а иначе има вариянт да си прехвърлиш чипа от оригинала в дубликата)
Направата на дубликат с чип при ключар струва 60 лева, е не е красив като оригиналният, но все пак е :idea:

ПП. При диларите ключ се поръчва само срещу лична карта и големия талон!


а в германия по номера на рамата(вин-а) ли разбират какъв ти е ключа-патрона,защото не пишеш да си им давал споменатите детайли.Явно екстрата се отлага,благодаря ти за изчерпателния отговор... :bowdown:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 21 Фев 2007, 23:02

Помагам с каквото мога :D
Да по вина се разбира ...четох че за всяка кола има 10 ключа, които си стоят там и чакат готови. Новият ключ дойде в пликче с номера на рамата (последните 7 ) и нещо друго с цифра 5 накрая, ама нали е на немски та незная какво е . Предполагам е че поредния е номер на ключа.
При тебе ако ключа е в добро състояние, то може да да има счупване в патрона( четох го в един сайт на английски, ползвай гугъла). Решението е патрон- нов или втора ръка, вземаш го и му пренареждаш комбинацията по твоя ключ, слагаш си твоята антенка (ринга на имобилайзера) и си готов ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 21 Фев 2007, 23:09

Колега това с превъртането се дължи на износфането на "контриращото зъбче" в патронника
Наскоро имах подобен проблем самоче неможех да си загася колата :mhihi: ключарят ми обясни че това се правело с цел ако случ1аино някои се опитал да я напъне със шперц това предпазителче да се отчупи и патрронника да започне да върти,самоче така се получава че с времето и еклплоатацията се износва и буквално изчезва.Решението е да се набие едно ново"пиронче" отдоло на мястото на зъбчето и цялата галимация за 10мин и 5лв :D
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 21 Фев 2007, 23:42

LAST RIDE написа:Колега това с превъртането се дължи на износфането на "контриращото зъбче" в патронника
Наскоро имах подобен проблем самоче неможех да си загася колата :mhihi: ключарят ми обясни че това се правело с цел ако случ1аино някои се опитал да я напъне със шперц това предпазителче да се отчупи и патрронника да започне да върти,самоче така се получава че с времето и еклплоатацията се износва и буквално изчезва.Решението е да се набие едно ново"пиронче" отдоло на мястото на зъбчето и цялата галимация за 10мин и 5лв :D

Мерси Last Ride,ти буквални предаде думите на момчето което и аз попитах,просто не можах да се сетя :bowdown: .Значи ако падне сняг тия дни свалям патрона ....Благодаря,мисля че темата си струваше от гледна точка опознаването на нашите коли,и все пак това за екстрата остава да виси някак във въздуха,но темата е от днес можеби ще чуем още мнения.. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 21 Фев 2007, 23:49

само да доуточня че несе налага сваляне на патрона(само корите които го крият) а само набиване на ново зъбче отдоло стига да знаеш каде точно е било износеното
Успех :)
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: Бургас
Кара: Е46 M54,B22 '05 Тouring
Детайли за колата: Е46 M54,B22

sfasd

Мнение от stevie_v_dj » 25 Фев 2007, 15:10

Не се налага нито смяна на патрона нито нов ключ е зависи колко е износен ключа Но много от колегите тук са прави че когато ключа не е ВКАРАН :mhihi: плътно превърта то спокойно при много Е 36-ици е така и наистина това е екстра Да помислим за другите ключове къде да ги РЕЗНЕМ че изсухнаха да му е....м и жените да му е.....м :mhihi: :mhihi: :mhihi: :shock:
BMW - Един живот не стига

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook