Патрон-контактен ключ...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Патрон-контактен ключ...
Проблема е че от 2-3 месеца,доста често ключа ми превърта и не зацепва за да мога да запаля.Все отлагам ремонта и съм на тръни да не ме остави някъде.Ако някой е имал подобна случка да каже как е излязъл от ситуацията.Говорих с ключар ,момчето каза че проблема може би е с чопа за заключване на волана,можел да го оправи,но колко е сигура не знам.Това е,дайте някакви мнения... 

- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
ами при мене се получи същият проблем и когато отидох при ключяра тои ми каза че това е екстра. при някои след 95г.това е много хубава екстра.ключара е много в час.сигора
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
КУНИ написа:ами при мене се получи същият проблем и когато отидох при ключяра тои ми каза че това е екстра. при някои след 95г.това е много хубава екстра.ключара е много в час.сигора
Каква екстра бате ,че аз ставам смешен да не мога да си запаля колата.Сякъш ме пита "днес ще палим ли или неее"


- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
И при мене превърташе та бех луднал направо...
На много от Е36-ците които съм гледал ключовете са доста износени...моят беше останал почти на половина
...даже и вратите неискаше да отключва.
Аз си реших проблема с нов ключ от Мкар!
На много от Е36-ците които съм гледал ключовете са доста износени...моят беше останал почти на половина

Аз си реших проблема с нов ключ от Мкар!
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
та като я взех на няколко пъти се очудих въртя ключа цъ неще кога гледам ако ключа не е вкаран плътно до край можеш да си въртиш колкото искаш и се оказа вярна екстрата дето ти казва колегата има го
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
pit55 написа:И при мене превърташе та бех луднал направо...
На много от Е36-ците които съм гледал ключовете са доста износени...моят беше останал почти на половина...даже и вратите неискаше да отключва.
Аз си реших проблема с нов ключ от Мкар!
Колега говориш за нов патрон с ключ ,или...Моя патрон има имобилайзер,а такава смяна ще е брада.Но кажи какво точно си сменил и за каква сума...
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Колега,
колата я взех само с един ключ, който беше на поне на милион километра (по километража на колата 126к
)....така...та ключа беше малко по-къс (около 1-2мм) и видимо по тънак (1мм) ...абе дроб направо, и не отключваше вратите а само багажника (петата врата
). Като го мушнех в патрона на запалването- обикаляше като луд (срам голям беше
)
Нов ключ си поръчах в Мкар Пловдив за 130 лева (или 140...немога да намеря фактурата
). Ключа е с имобилайзер, доставят го от германия по dhl за 4 дни (на мен за 20
).
опитах да направя копие при ключар обаче като се има впредвид колко бе износен моят - нестана нищо ( а иначе има вариянт да си прехвърлиш чипа от оригинала в дубликата)
Направата на дубликат с чип при ключар струва 60 лева, е не е красив като оригиналният, но все пак е
ПП. При диларите ключ се поръчва само срещу лична карта и големия талон!
колата я взех само с един ключ, който беше на поне на милион километра (по километража на колата 126к



Нов ключ си поръчах в Мкар Пловдив за 130 лева (или 140...немога да намеря фактурата


опитах да направя копие при ключар обаче като се има впредвид колко бе износен моят - нестана нищо ( а иначе има вариянт да си прехвърлиш чипа от оригинала в дубликата)
Направата на дубликат с чип при ключар струва 60 лева, е не е красив като оригиналният, но все пак е

ПП. При диларите ключ се поръчва само срещу лична карта и големия талон!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
pit55 написа:Колега,
колата я взех само с един ключ, който беше на поне на милион километра (по километража на колата 126к)....така...та ключа беше малко по-къс (около 1-2мм) и видимо по тънак (1мм) ...абе дроб направо, и не отключваше вратите а само багажника (петата врата
). Като го мушнех в патрона на запалването- обикаляше като луд (срам голям беше
)
Нов ключ си поръчах в Мкар Пловдив за 130 лева (или 140...немога да намеря фактурата). Ключа е с имобилайзер, доставят го от германия по dhl за 4 дни (на мен за 20
).
опитах да направя копие при ключар обаче като се има впредвид колко бе износен моят - нестана нищо ( а иначе има вариянт да си прехвърлиш чипа от оригинала в дубликата)
Направата на дубликат с чип при ключар струва 60 лева, е не е красив като оригиналният, но все пак е
ПП. При диларите ключ се поръчва само срещу лична карта и големия талон!
а в германия по номера на рамата(вин-а) ли разбират какъв ти е ключа-патрона,защото не пишеш да си им давал споменатите детайли.Явно екстрата се отлага,благодаря ти за изчерпателния отговор...

- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Помагам с каквото мога
Да по вина се разбира ...четох че за всяка кола има 10 ключа, които си стоят там и чакат готови. Новият ключ дойде в пликче с номера на рамата (последните 7 ) и нещо друго с цифра 5 накрая, ама нали е на немски та незная какво е . Предполагам е че поредния е номер на ключа.
При тебе ако ключа е в добро състояние, то може да да има счупване в патрона( четох го в един сайт на английски, ползвай гугъла). Решението е патрон- нов или втора ръка, вземаш го и му пренареждаш комбинацията по твоя ключ, слагаш си твоята антенка (ринга на имобилайзера) и си готов

Да по вина се разбира ...четох че за всяка кола има 10 ключа, които си стоят там и чакат готови. Новият ключ дойде в пликче с номера на рамата (последните 7 ) и нещо друго с цифра 5 накрая, ама нали е на немски та незная какво е . Предполагам е че поредния е номер на ключа.
При тебе ако ключа е в добро състояние, то може да да има счупване в патрона( четох го в един сайт на английски, ползвай гугъла). Решението е патрон- нов или втора ръка, вземаш го и му пренареждаш комбинацията по твоя ключ, слагаш си твоята антенка (ринга на имобилайзера) и си готов

- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Колега това с превъртането се дължи на износфането на "контриращото зъбче" в патронника
Наскоро имах подобен проблем самоче неможех да си загася колата
ключарят ми обясни че това се правело с цел ако случ1аино някои се опитал да я напъне със шперц това предпазителче да се отчупи и патрронника да започне да върти,самоче така се получава че с времето и еклплоатацията се износва и буквално изчезва.Решението е да се набие едно ново"пиронче" отдоло на мястото на зъбчето и цялата галимация за 10мин и 5лв 
Наскоро имах подобен проблем самоче неможех да си загася колата


Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
LAST RIDE написа:Колега това с превъртането се дължи на износфането на "контриращото зъбче" в патронника
Наскоро имах подобен проблем самоче неможех да си загася колатаключарят ми обясни че това се правело с цел ако случ1аино някои се опитал да я напъне със шперц това предпазителче да се отчупи и патрронника да започне да върти,самоче така се получава че с времето и еклплоатацията се износва и буквално изчезва.Решението е да се набие едно ново"пиронче" отдоло на мястото на зъбчето и цялата галимация за 10мин и 5лв
Мерси Last Ride,ти буквални предаде думите на момчето което и аз попитах,просто не можах да се сетя


- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
само да доуточня че несе налага сваляне на патрона(само корите които го крият) а само набиване на ново зъбче отдоло стига да знаеш каде точно е било износеното
Успех
Успех

Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...

- stevie_v_dj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е46 M54,B22 '05 Тouring
- Детайли за колата: Е46 M54,B22
sfasd
Не се налага нито смяна на патрона нито нов ключ е зависи колко е износен ключа Но много от колегите тук са прави че когато ключа не е ВКАРАН
плътно превърта то спокойно при много Е 36-ици е така и наистина това е екстра Да помислим за другите ключове къде да ги РЕЗНЕМ че изсухнаха да му е....м и жените да му е.....м






BMW - Един живот не стига
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани