Патрон-контактен ключ...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Патрон-контактен ключ...
Проблема е че от 2-3 месеца,доста често ключа ми превърта и не зацепва за да мога да запаля.Все отлагам ремонта и съм на тръни да не ме остави някъде.Ако някой е имал подобна случка да каже как е излязъл от ситуацията.Говорих с ключар ,момчето каза че проблема може би е с чопа за заключване на волана,можел да го оправи,но колко е сигура не знам.Това е,дайте някакви мнения... 

- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
- КУНИ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 28.05.2006
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
ами при мене се получи същият проблем и когато отидох при ключяра тои ми каза че това е екстра. при някои след 95г.това е много хубава екстра.ключара е много в час.сигора
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
КУНИ написа:ами при мене се получи същият проблем и когато отидох при ключяра тои ми каза че това е екстра. при някои след 95г.това е много хубава екстра.ключара е много в час.сигора
Каква екстра бате ,че аз ставам смешен да не мога да си запаля колата.Сякъш ме пита "днес ще палим ли или неее"
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
И при мене превърташе та бех луднал направо...
На много от Е36-ците които съм гледал ключовете са доста износени...моят беше останал почти на половина
...даже и вратите неискаше да отключва.
Аз си реших проблема с нов ключ от Мкар!
На много от Е36-ците които съм гледал ключовете са доста износени...моят беше останал почти на половина
Аз си реших проблема с нов ключ от Мкар!
- jasamon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E-38 E-36
та като я взех на няколко пъти се очудих въртя ключа цъ неще кога гледам ако ключа не е вкаран плътно до край можеш да си въртиш колкото искаш и се оказа вярна екстрата дето ти казва колегата има го
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
pit55 написа:И при мене превърташе та бех луднал направо...
На много от Е36-ците които съм гледал ключовете са доста износени...моят беше останал почти на половина...даже и вратите неискаше да отключва.
Аз си реших проблема с нов ключ от Мкар!
Колега говориш за нов патрон с ключ ,или...Моя патрон има имобилайзер,а такава смяна ще е брада.Но кажи какво точно си сменил и за каква сума...
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Колега,
колата я взех само с един ключ, който беше на поне на милион километра (по километража на колата 126к
)....така...та ключа беше малко по-къс (около 1-2мм) и видимо по тънак (1мм) ...абе дроб направо, и не отключваше вратите а само багажника (петата врата
). Като го мушнех в патрона на запалването- обикаляше като луд (срам голям беше
)
Нов ключ си поръчах в Мкар Пловдив за 130 лева (или 140...немога да намеря фактурата
). Ключа е с имобилайзер, доставят го от германия по dhl за 4 дни (на мен за 20
).
опитах да направя копие при ключар обаче като се има впредвид колко бе износен моят - нестана нищо ( а иначе има вариянт да си прехвърлиш чипа от оригинала в дубликата)
Направата на дубликат с чип при ключар струва 60 лева, е не е красив като оригиналният, но все пак е
ПП. При диларите ключ се поръчва само срещу лична карта и големия талон!
колата я взех само с един ключ, който беше на поне на милион километра (по километража на колата 126к
Нов ключ си поръчах в Мкар Пловдив за 130 лева (или 140...немога да намеря фактурата
опитах да направя копие при ключар обаче като се има впредвид колко бе износен моят - нестана нищо ( а иначе има вариянт да си прехвърлиш чипа от оригинала в дубликата)
Направата на дубликат с чип при ключар струва 60 лева, е не е красив като оригиналният, но все пак е
ПП. При диларите ключ се поръчва само срещу лична карта и големия талон!
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
pit55 написа:Колега,
колата я взех само с един ключ, който беше на поне на милион километра (по километража на колата 126к)....така...та ключа беше малко по-къс (около 1-2мм) и видимо по тънак (1мм) ...абе дроб направо, и не отключваше вратите а само багажника (петата врата
). Като го мушнех в патрона на запалването- обикаляше като луд (срам голям беше
)
Нов ключ си поръчах в Мкар Пловдив за 130 лева (или 140...немога да намеря фактурата). Ключа е с имобилайзер, доставят го от германия по dhl за 4 дни (на мен за 20
).
опитах да направя копие при ключар обаче като се има впредвид колко бе износен моят - нестана нищо ( а иначе има вариянт да си прехвърлиш чипа от оригинала в дубликата)
Направата на дубликат с чип при ключар струва 60 лева, е не е красив като оригиналният, но все пак е
ПП. При диларите ключ се поръчва само срещу лична карта и големия талон!
а в германия по номера на рамата(вин-а) ли разбират какъв ти е ключа-патрона,защото не пишеш да си им давал споменатите детайли.Явно екстрата се отлага,благодаря ти за изчерпателния отговор...

- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Помагам с каквото мога
Да по вина се разбира ...четох че за всяка кола има 10 ключа, които си стоят там и чакат готови. Новият ключ дойде в пликче с номера на рамата (последните 7 ) и нещо друго с цифра 5 накрая, ама нали е на немски та незная какво е . Предполагам е че поредния е номер на ключа.
При тебе ако ключа е в добро състояние, то може да да има счупване в патрона( четох го в един сайт на английски, ползвай гугъла). Решението е патрон- нов или втора ръка, вземаш го и му пренареждаш комбинацията по твоя ключ, слагаш си твоята антенка (ринга на имобилайзера) и си готов
Да по вина се разбира ...четох че за всяка кола има 10 ключа, които си стоят там и чакат готови. Новият ключ дойде в пликче с номера на рамата (последните 7 ) и нещо друго с цифра 5 накрая, ама нали е на немски та незная какво е . Предполагам е че поредния е номер на ключа.
При тебе ако ключа е в добро състояние, то може да да има счупване в патрона( четох го в един сайт на английски, ползвай гугъла). Решението е патрон- нов или втора ръка, вземаш го и му пренареждаш комбинацията по твоя ключ, слагаш си твоята антенка (ринга на имобилайзера) и си готов
- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Колега това с превъртането се дължи на износфането на "контриращото зъбче" в патронника
Наскоро имах подобен проблем самоче неможех да си загася колата
ключарят ми обясни че това се правело с цел ако случ1аино някои се опитал да я напъне със шперц това предпазителче да се отчупи и патрронника да започне да върти,самоче така се получава че с времето и еклплоатацията се износва и буквално изчезва.Решението е да се набие едно ново"пиронче" отдоло на мястото на зъбчето и цялата галимация за 10мин и 5лв 
Наскоро имах подобен проблем самоче неможех да си загася колата
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
LAST RIDE написа:Колега това с превъртането се дължи на износфането на "контриращото зъбче" в патронника
Наскоро имах подобен проблем самоче неможех да си загася колатаключарят ми обясни че това се правело с цел ако случ1аино някои се опитал да я напъне със шперц това предпазителче да се отчупи и патрронника да започне да върти,самоче така се получава че с времето и еклплоатацията се износва и буквално изчезва.Решението е да се набие едно ново"пиронче" отдоло на мястото на зъбчето и цялата галимация за 10мин и 5лв
Мерси Last Ride,ти буквални предаде думите на момчето което и аз попитах,просто не можах да се сетя
.Значи ако падне сняг тия дни свалям патрона ....Благодаря,мисля че темата си струваше от гледна точка опознаването на нашите коли,и все пак това за екстрата остава да виси някак във въздуха,но темата е от днес можеби ще чуем още мнения.. - LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
само да доуточня че несе налага сваляне на патрона(само корите които го крият) а само набиване на ново зъбче отдоло стига да знаеш каде точно е било износеното
Успех
Успех
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
- stevie_v_dj
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.12.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: Е46 M54,B22 '05 Тouring
- Детайли за колата: Е46 M54,B22
sfasd
Не се налага нито смяна на патрона нито нов ключ е зависи колко е износен ключа Но много от колегите тук са прави че когато ключа не е ВКАРАН
плътно превърта то спокойно при много Е 36-ици е така и наистина това е екстра Да помислим за другите ключове къде да ги РЕЗНЕМ че изсухнаха да му е....м и жените да му е.....м

BMW - Един живот не стига
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

