Проблем с вентилатора на парното???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Проблем с вентилатора на парното???
Днес като спрях колата и както обикновено преди да я изгася си спирам парното. С дигиталния климатик съм и като го спрях си изгасна всичко както си трябва, но продължавам да чувам някакъв шум и се оказа че вентилатора продължава да си работи и да духа топло. Изгасих колата и като дам на контакт отново духа без да светва нещо по климатика. Какво се е прецакало според вас и къде да отида да ми го оправят ?
Сега правих тестове и поведението е следното. Още като дам на контакт и тръгва да духа ми се струва на някаква междинна степен. Като почна да увеличавам силата на духане от бутоните не забелязвам резултат докато не мине средата след което по шума съдя че се ускорява. Като намалявам си забавя до средата след което пак няма ефект и си стигам до минимума след което изгасва индикацията а вентилатора си продължава. Ако е от това кондензаторче къде мога да си намеря ново и за какви пари и кой може да ми го смени?
Сега правих тестове и поведението е следното. Още като дам на контакт и тръгва да духа ми се струва на някаква междинна степен. Като почна да увеличавам силата на духане от бутоните не забелязвам резултат докато не мине средата след което по шума съдя че се ускорява. Като намалявам си забавя до средата след което пак няма ефект и си стигам до минимума след което изгасва индикацията а вентилатора си продължава. Ако е от това кондензаторче къде мога да си намеря ново и за какви пари и кой може да ми го смени?
Последна промяна vitamincpp на 19 Фев 2007, 12:00, променена общо 1 път
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Открих проблема и сам направо шокиран. Частта е номер 64116929540 и струва във Дару 240лв
и се казва Final stage unit. Доколкото чета по чужди форуми може да стане и още по зле положението - да продължава да си върти и след като извадя ключа
Засега ще изчакам и ще карам така но си тегне тоя разход и ще трябва скоро да се направи 



- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
vitamincpp написа:Открих проблема и сам направо шокиран. Частта е номер 64116929540 и струва във Дару 240лви се казва Final stage unit. Доколкото чета по чужди форуми може да стане и още по зле положението - да продължава да си върти и след като извадя ключа
Засега ще изчакам и ще карам така но си тегне тоя разход и ще трябва скоро да се направи
Кофти работа колега

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
http://bmwland.co.uk/talker/viewtopic.php?p=244714
Ми ето линк към форум където се дискутира подобен проблем.
Symptoms:
All the lights on your digital climate control are working and the buttons respond but the blower doesn't blow any air.
Does your A/C-heater blower seem like it's possessed? Does it quit working for no apparent reason, then come on again just as mysteriously? Does it run only at one speed no matter what the controls say? Does it keep running even when the car is off and the key is out of the ignition? Your problem is most likely a faulty final stage unit.
С червеното е точно моя случай
Електрониките гинат геройски, да живеят механичните коли
ПП:
Ако някой има такъв чарк втора употреба за малко кинти да се обажда - трябва да е за дигиталния климатроник и номера е 64116929540
Ми ето линк към форум където се дискутира подобен проблем.
Symptoms:
All the lights on your digital climate control are working and the buttons respond but the blower doesn't blow any air.
Does your A/C-heater blower seem like it's possessed? Does it quit working for no apparent reason, then come on again just as mysteriously? Does it run only at one speed no matter what the controls say? Does it keep running even when the car is off and the key is out of the ignition? Your problem is most likely a faulty final stage unit.
С червеното е точно моя случай


ПП:
Ако някой има такъв чарк втора употреба за малко кинти да се обажда - трябва да е за дигиталния климатроник и номера е 64116929540
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Здрасти колега,
принципно си прав- вероятно повредата е в таралежа.
Всепак ти предлагам да провериш всичко по веригата, мисля че труда си струва (таралежа струва 200 лева от бошсервиз, втора употреба никак нети препоръчвам...освен ако ненамериш от модела на бош които е с повече "бодли", който се води по-надежден).
Така.... значи това са 200 лева разходи струва си първо да погледнеш мотора и управлението, там има един кондензатор- смени го с нов, прегледай пътечките за лоши спойки! После (или първо) дай напрежение директно на мотора и виж как се държи (мени ли обороти, работи ли на макс, гори ли бушона). Като направиш всичко това и няма резултат - бягай към бош и вземай нов таралеж.
готов съм да дам още информация в случай че тръгнеш по този път!
принципно си прав- вероятно повредата е в таралежа.
Всепак ти предлагам да провериш всичко по веригата, мисля че труда си струва (таралежа струва 200 лева от бошсервиз, втора употреба никак нети препоръчвам...освен ако ненамериш от модела на бош които е с повече "бодли", който се води по-надежден).
Така.... значи това са 200 лева разходи струва си първо да погледнеш мотора и управлението, там има един кондензатор- смени го с нов, прегледай пътечките за лоши спойки! После (или първо) дай напрежение директно на мотора и виж как се държи (мени ли обороти, работи ли на макс, гори ли бушона). Като направиш всичко това и няма резултат - бягай към бош и вземай нов таралеж.

готов съм да дам още информация в случай че тръгнеш по този път!

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Колеги, мерси много за съветите. Историята се разви по много странен начин. Отивам във Вари да се разправям по темата и оставям колата си отпред на аварийки и габарити. След 15 мин излизам и ..... не мога да запаля - стартера не иска да превърти изобщо. Върнах се и направо си взех един нов акумулатор - запали от четвърт оборот, и забелязах че изчезнаха разни симптоми на играеща сила на светене на борда и на осветлението. На момента не обърнах внимание понеже се бях панирал, но след като покарах забелязах че и вентилатора на парното си работи както трябва. Няколко пъти спирах колата, палих и ходих насам натам и не се прояви проблема засега. Още не смея да се радвам много но се надявам да е било от нестабилни напрежения и да не се проявява повече . Утре ще отида да ми замерят и как зарежда за гаранцията на акумулатора и ще видя да няма там някакъв проблем , но във Вари ми казаха че досегашния ми е бил някаква антика - разбира се какъв да ми сложат в автокъщата откъдето я купих.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Е естествено като се наложи ще го сменям тоя таралеж
Аз се бях приготвил утре да вземам нов дори и ги бях прежалил тия пари но засега ще изчакам да видя как ще се държи. Със стария акумулатор преди някой ден обърнах внимание че като си работи колата и е на габарити светлината си варира и пулсира, което сега не е така. А то ако проблема с парното прогресира за няколко месеца ме устройва - въпросът е да не го сменям сега че се охарчих много тоя месец , предни амортисьори, тоя акумулатор, винетка трябва да вземам и данъка да плащам
Последните няколко месеца по едни минимум 500лв харча по тая кола
А да и при мен проблеми със самия панел на климатика няма, всичко си работи по него, само дето вентилатора духаше постоянно на някакво средно ниво от което нагоре можех да усилвам но да намалявам не ставаше
Вярно е и че симптомите са направо същите като тия описани в линка който постнах и наистина има твърде голяма вероятност да имам таралеж в гащите но докато не почне да боде постоянно не смятам да ги свалям 



А да и при мен проблеми със самия панел на климатика няма, всичко си работи по него, само дето вентилатора духаше постоянно на някакво средно ниво от което нагоре можех да усилвам но да намалявам не ставаше


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани