Маслото ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Маслото ?
Днес си погледнах пръчката на маслото и ми показа на минимум, а на Електроният дачик ми показва всички пълни зелени квадратчета без едно, защо не ми показва вярно и от какво може да бъде ?
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Зелените квадратчета показват кога да смениш маслото,а не нивото.
Когато загаснат всички, сменяш маслото.
Когато загаснат всички, сменяш маслото.
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
bmwdriver написа:Зелените квадратчета показват кога да смениш маслото,а не нивото.
Когато загаснат всички, сменяш маслото.

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
..."драйвъра" е абсолютно прав,ако ти пада нивото провери за течове (дано не го гори),вчера смених семеринг колянов вал и някои гарнитури...
,и вече чакам подобрения,за 10 месеца повече от половин литър съм долял.. 


- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Le Transporteur написа:..."драйвъра" е абсолютно прав,ако ти пада нивото провери за течове (дано не го гори),вчера смених семеринг колянов вал и някои гарнитури...,и вече чакам подобрения,за 10 месеца повече от половин литър съм долял..
това не си ли е съвсем нормално а колко си минал за тези 10 месеца и това има значение ако са 1000км е много но ако са към 10000 си е ок май ???
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Ти добре че сисе сетил да погледнеш и пръчката, че ако си гледаше само лампичките и ако ти го гори, можеше и да направиш белята...както си го хванал на минимума 

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Колегата PNR е прав,правилно е да се отчитат километрите а не месеците
,преди малко погледнах минал съм 7500км.А като посъбрах мисли има литър че и отгоре доливане ,което мисля е много,но течовете бяха сериозни,под семеринга си имаше струйка на която не се задържаше нищо,просто си личи как е текло.А стария семеринг
,нали има ресни в мястото за контакт ....,е немаше ги.... 





- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Honzik написа:Ае как е най-правилно да се гледа - студен двигател, запален двигател или като е загрял?
Кое да се гледа

Ако говориш за маслото най-добре сутрин преди да я запалиш

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Отчитането на пръчката... значи утре сутрин ше го видя
че ми стана интересно при мен как е.... не съм се замислял за нивото на маслото... btw датчика на маслото все още показва 5 зелени, а вече е на около 4к километра...

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Honzik написа:Ае как е най-правилно да се гледа - студен двигател, запален двигател или като е загрял?
Всеки ще ти каже, че най-правилният е сутрин, преди да запалиш, защото всичкото масло се е стекло в картера и е най-точно. Но ако забравиш и запалиш, както аз често правя



It's not who You are, it's who You know...
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Honzik написа:... btw датчика на маслото все още показва 5 зелени, а вече е на около 4к километра...
Това не е датчик, а е reminder да си го смениш. Ама след 4К трябваше вече поне 2 да са ти угаснали

It's not who You are, it's who You know...
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Е искате да кажете, че БМВ няма на таблото мерник за масло ли ? само по пръчката ли се гледа? Добрече го видях и долях иначе щях да се наиграя лошо.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ае до колкото знам не е просто reminder... ами си е и датчик... правел някви сметки борда колко пъти си запалил студена колата, колко пъти е стартиран двигателя и некви такива.... аз съм с 5W40 Long Life маслото на Castrol.... magnatec TXT или нещо такова...
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
ditko1 написа:Е искате да кажете, че БМВ няма на таблото мерник за масло ли ? само по пръчката ли се гледа? Добрече го видях и долях иначе щях да се наиграя лошо.
Датчик със сигурност няма. сметки може и да прави, ама това няма нищо общо с датчик, гледаш си го по пръчката;)
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани