Нестабилност
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Нестабилност
Онзи ден карах по цариградско и усетих че колата ми е супер нестабилна. При скорост около 90-100 само се носи на ляво и дясно все едно се движа по път с много неравности. Първо си помислих че наистина е от пътя но това продължи през целия път. От какво може да е и къде да отида на читави майстори. Мерси 

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
t0sh написа:моите предположения:
най-вероятно да прегледаш амортесьорите как са ти?
или кормилни щанги нещо?
Амортесьорите са най-вероятно

Ако беше проблема в кормилните щанги на реглажа щяха да ти кажат

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Дам и аз ще сменям предни амортисьори. Ако ти е удобно върви в Мотоексперт на Симеоновско до отбивката за зоологическата има стенд за тестване. Аз сега съм пред дилемата какви да слагам. Предлагат ми Билщаин за по 170лв - произведен най-вероятно в Румъния, и Закс за 190 - призведен незнайно къде. Не ми е за 40лв повече а по-скоро имам някакво предубеждение че Билщайн е по-добрата марка и затова везните ми клонят в тая посока. Ако някой има отзиви и впечатления ще съм много бладодарен да ги сподели. Ще се радвам да чуя мнения само на хора които имат лични впечатления.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
реглажа си е реглаж, не съм виждал да тестват за луфтове и проблеми по кормилните щанги ... но може аз да ходя на лошо място кой знае 

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ае ония ден, демек събота и мен ме побутваше по Цариградско, ама щото духаше вятър с 2500 км/ч, еб@си.... в посока центъра за норматив ми истина колата... но на теб щом и после ти е била нестабилна, значи колегите май са прави за амортесьорите....
Витамине.... това с тестове на стенд... ае там сигурно само чисто нови няма да дават отклонения... номера с натискането на калника какъв "резултат" ти дава?
Витамине.... това с тестове на стенд... ае там сигурно само чисто нови няма да дават отклонения... номера с натискането на калника какъв "резултат" ти дава?
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ми не ми се люлее да го ...
Май дето викате ще взема да я карам така засега, страх ме е да не си прецакам пък гумите че дадох 620лв за чисто нови. Другото - преди мен мина някакъв пич с дребна смотана колица не помня марка и модел и на него тоя му вика супер са ти амортисьорите. Освен да разиграват като едно време "тука има тука нема" - единия го играе комбина и уж печели 


- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ми не се клати. Въпросът е такъв че тая машинария дето тества изрежда честоти от 0 до 25 херца което е 25 вибрации в секунда. Високата честота симулира движение по павета примерно. Като натиснеш колата и я разлюлееш се симулира някаква малка честота - примерно 2, 3 херца. На диаграмата има една зона която е по средата на честотите и в нея се получава това голямо колебание - тоест има диапазон от честоти в които амортисьорите си бачкат съвсем добре и има такива където не е така. Та като инженер ми е ясно въпреки твърденията на "майсторите" на стенда, че амортисьорите не са изпуснали тотално ами просто нямат такива характеристики като чисто нови във всеки честотен диапазон на трептене. Имам и друго съмнение по отношение на тия стендове. Не мога да разбера как с един и същ аршин ще се мери поведението на бмв 7ма серия примерно и Фоклсваген Попо. Това което ме притеснява най-много е да не стане така че като сложа нови и мина евентуално пак на тоя пуст стенд да се окаже че дава същата графика - не ми се дават навятъра 450лв ако не се налага. А за субективното усещане като я карам колата - ами добре се държи според мен, но като са ми казали веднаж че са за смяна ( дори 2 пъти
) почвам да си внушавам че прекалено много хоца и се клати знам ли 


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Абе амортисьорите не са шега работа и аз съм се замислил за моите, но както каза Honzik сигурно само чисто нови ще дадат добра характеристика на стенда и то докато направят 15-20к км. Не е чудно, че мерят по един аршин и малки и големи коли, защото идеята на амортисьора е все една и съща, а друг е въпросът, че едната вози еди как си, а другата примерно 5 пъти по-комфортно. Даже си мисля, че по-голямата кола има по-голяма вероятност да си скапе амортисьорите по-бързо от малката.
Според мен трябва да се внимава и да се обръща внимание на усещането на "drivers seat-a", ако е гадно требе да се сменяват, но въпросът е с какви...
Мене примерно много ме кефи как комфортно вози купето и ме тормози мисълта, че ако тръгна да сменям и нещо ми се влоши возията ще ме е много яд.
Според мен трябва да се внимава и да се обръща внимание на усещането на "drivers seat-a", ако е гадно требе да се сменяват, но въпросът е с какви...

Мене примерно много ме кефи как комфортно вози купето и ме тормози мисълта, че ако тръгна да сменям и нещо ми се влоши возията ще ме е много яд.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани