За спирачната течност

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.03.2006

За спирачната течност

Мнение от BODI » 23 Яну 2007, 17:02

Здравеите на всички.Имам проблем с нивото на спирачната течност,губи се.Преди седмица бе6е паднало до мин. доляхму спря да ми свети лампата на таблото и сега пак падна.От какво може да е?Преди година сум сменил помпата която е на педала на суединителя.Благодаря предватително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 23 Яну 2007, 17:13

ако не е от помпите наи вероятно имаш изтървало цилиндарче

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.03.2006

Мнение от BODI » 23 Яну 2007, 17:38

какво 6те рече това , 4е не6то не го разбирам

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 23 Яну 2007, 17:45

Ми някое от цилиндърчетата на спирачките на колелата явно ти изпуска.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 23 Яну 2007, 17:46

значи имаш 2 помпи едната доло на кутията другата е горе ако не е изтървала някоия от тях и не тече от там течност прегледаи спирачните цилиндърчета на колелетата

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 23 Яну 2007, 18:05

в тази посока бих искал да питам и аз нещо - нивото на спирачната течност влияе ли се от износването на накладките т.е. по-износени, по-малко ниво на течността?

При мен предните накладки скоро ще се сменят, а течността ми е 1-2мм над "МАХ" означението.. :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 23 Яну 2007, 18:22

Honzik написа:в тази посока бих искал да питам и аз нещо - нивото на спирачната течност влияе ли се от износването на накладките т.е. по-износени, по-малко ниво на течността?

Да :!:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.03.2006

Мнение от BODI » 23 Яну 2007, 22:55

Как мога да го оправя цилиндърчето на спирачките ако е от него

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 23 Яну 2007, 23:21

Значи гледай сега. Нивото на спирачната течност се влияе от износването на накладките, но това е в толко малки граници че едва ли ще го забележиш на око.... А по отношение на това , че ти се губи течност , това е много сериозно ( разхерметизирана система) . Значи не знам как е точно при това BMW, но ако казваш че ти е сменена помпата значи трябва да се почне от цилиндрите на спирачните механизми. Значи не знам как е точно при BMW-то , но аз съм сменявал гумичките на фиата си,предполагам че и при BMW-то е нещо подобно ( ако греша някой да ме поправи). Значи процеса е такъв : свале се спирачния механизъм- от самия диск , и вече би трябвало да се вижда буталото, после: някой почва да помпа на педала та да изкарате буталото ( цялото). И се вижда че отвътре има едни гумени пръстени ( при фиата един , при BMW-то не знам ). И тези пръстени се сменяват и после пак по същия начин се вкарва буталото ( аз използвам скоба) - но аз ти обяснявам за фиат ( не съм сигурен дали всичко е така при тебе , но трябва да е нещо от тоя сорт). Обърни внимание на това- ОПАСНО СИ Е. Ако има по вещи по темата нека кажат
Лека и Безаварийна

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 23 Яну 2007, 23:55

Като начало преди да разглобяваш наред, огледай добре дали някоя джанта от вътрешната страна или цялата спирачна система на някое колело не е омаслена, ако забележиш нещо такова вече си разкрил виновника;) Не изключвай и долната помпа на съединителя, ако е сменена само горната. Долната като прокапе, се събира течност между двигателя и скоростите отдолу, там където се намира съединителя, няма начин да не забележиш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 24 Яну 2007, 0:08

Колега добре че ме поправи първо да гледа външно колелата - та ако е омаслило в повечвто случаи се вижда- особено ако тече много..
За долна помпа нямам коментар защото не съм сменявал.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 17.03.2006

Мнение от BODI » 24 Яну 2007, 16:19

Благодаря на всички за полезната информация 6те огледам добре и 6те видя от каде може да е проблема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 24 Яну 2007, 17:43

долната помпа е 90 лв. а цилиндърчитата са по 15 лв. тука че не е болка за умиране

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 325i
Мечтае да кара: 650i

Мнение от bELiAr » 25 Яну 2007, 18:47

..Друга идея... сваляш гумата хващаш дечурлигата да натиска педала и гледаш дали мърдат накладките...така се проверява за блокирало цилиндърче..гледаи и за неравномерно износени накладки(1 та много другата малко)..ако е блокирало някое то може от другата страна да излиза много и да хвърля течност...и ако е от това се сменя цялото не гумичките вътре...даже опелжиите си ги сменят целите :D

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook