За спирачната течност
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
За спирачната течност
Здравеите на всички.Имам проблем с нивото на спирачната течност,губи се.Преди седмица бе6е паднало до мин. доляхму спря да ми свети лампата на таблото и сега пак падна.От какво може да е?Преди година сум сменил помпата която е на педала на суединителя.Благодаря предватително
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
значи имаш 2 помпи едната доло на кутията другата е горе ако не е изтървала някоия от тях и не тече от там течност прегледаи спирачните цилиндърчета на колелетата
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
в тази посока бих искал да питам и аз нещо - нивото на спирачната течност влияе ли се от износването на накладките т.е. по-износени, по-малко ниво на течността?
При мен предните накладки скоро ще се сменят, а течността ми е 1-2мм над "МАХ" означението..
При мен предните накладки скоро ще се сменят, а течността ми е 1-2мм над "МАХ" означението..

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Honzik написа:в тази посока бих искал да питам и аз нещо - нивото на спирачната течност влияе ли се от износването на накладките т.е. по-износени, по-малко ниво на течността?
Да

- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Значи гледай сега. Нивото на спирачната течност се влияе от износването на накладките, но това е в толко малки граници че едва ли ще го забележиш на око.... А по отношение на това , че ти се губи течност , това е много сериозно ( разхерметизирана система) . Значи не знам как е точно при това BMW, но ако казваш че ти е сменена помпата значи трябва да се почне от цилиндрите на спирачните механизми. Значи не знам как е точно при BMW-то , но аз съм сменявал гумичките на фиата си,предполагам че и при BMW-то е нещо подобно ( ако греша някой да ме поправи). Значи процеса е такъв : свале се спирачния механизъм- от самия диск , и вече би трябвало да се вижда буталото, после: някой почва да помпа на педала та да изкарате буталото ( цялото). И се вижда че отвътре има едни гумени пръстени ( при фиата един , при BMW-то не знам ). И тези пръстени се сменяват и после пак по същия начин се вкарва буталото ( аз използвам скоба) - но аз ти обяснявам за фиат ( не съм сигурен дали всичко е така при тебе , но трябва да е нещо от тоя сорт). Обърни внимание на това- ОПАСНО СИ Е. Ако има по вещи по темата нека кажат
Лека и Безаварийна
Лека и Безаварийна
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Като начало преди да разглобяваш наред, огледай добре дали някоя джанта от вътрешната страна или цялата спирачна система на някое колело не е омаслена, ако забележиш нещо такова вече си разкрил виновника;) Не изключвай и долната помпа на съединителя, ако е сменена само горната. Долната като прокапе, се събира течност между двигателя и скоростите отдолу, там където се намира съединителя, няма начин да не забележиш!
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Колега добре че ме поправи първо да гледа външно колелата - та ако е омаслило в повечвто случаи се вижда- особено ако тече много..
За долна помпа нямам коментар защото не съм сменявал.
За долна помпа нямам коментар защото не съм сменявал.
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
..Друга идея... сваляш гумата хващаш дечурлигата да натиска педала и гледаш дали мърдат накладките...така се проверява за блокирало цилиндърче..гледаи и за неравномерно износени накладки(1 та много другата малко)..ако е блокирало някое то може от другата страна да излиза много и да хвърля течност...и ако е от това се сменя цялото не гумичките вътре...даже опелжиите си ги сменят целите 

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани