"Двузонов" дигитален климатроник?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
"Двузонов" дигитален климатроник?
Мойта "мома" е с двузоновия дигитален климатроник.... само дето одеве, като си играх с него забелязах следните неща:
1. Каквото и да задам като температура над 22-23С примерно, климата не духа топло.... слагал съм го 17С от ляво, 30С от дясно - духа си студно навсякъде.
2. Тая "врътка" на централната конзола, която е "топло - студено", при включен климатроник не еб@ва.... няма разлика от това какво съм задал...
После - тоя климатроник последно инверторен ли е - т.е. през зимата като набичиш 30С трябва ли да почне да духа жега?
И още - каква е точно играта с настройките, така че верно да постигнеш "двузоновост", която и се търси
С две думи -нещо начина на употреба на това "нещо" ми е леко неясен...
1. Каквото и да задам като температура над 22-23С примерно, климата не духа топло.... слагал съм го 17С от ляво, 30С от дясно - духа си студно навсякъде.
2. Тая "врътка" на централната конзола, която е "топло - студено", при включен климатроник не еб@ва.... няма разлика от това какво съм задал...
После - тоя климатроник последно инверторен ли е - т.е. през зимата като набичиш 30С трябва ли да почне да духа жега?
И още - каква е точно играта с настройките, така че верно да постигнеш "двузоновост", която и се търси

С две думи -нещо начина на употреба на това "нещо" ми е леко неясен...
....
И аз съм с такъв климатроник, но при мен всичко си е наред смисъл тая средната конзола (чрез нейната врътка) мога да я оставя да духа студено или топло а останалите да си духат каквото им е зададено от климатроника ...

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
После ше си играя отново, ма нещо не мога да му хвана цаката и още повече - в съответното настроено положение как би трябвало да работи.... че нещо ме съмнява, че всичко е ОК....
- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
От врътката по средата си избираш на какъв режим да работи топло или студено.Ако си избрал топло трябва да ти е изключена "снежинката"/компресора.Ако си на "студено" избираш дали си пускаш компресора или ползваш само въздуха отвън.А се съмнявам дори и да е наред да може да подържа такава разлика в температурата 17 и 30 градуса.
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
И на мен не ми е много ясна тая двузоновост. А също ми се струва и това "климатроник" малко пресилено като термин. При мен обикновено винаги температурата е една и съща и за двете зони, просто друго не ми е било необходимо. Но цялата работа изобщо не е толкова автоматична - трябва от колелцето под духалката да избереш топло или студено да ти духа, след което трябва да включиш или изключиш снежинката. Имайте впредвид че на отопление духането е предимно в краката и на предния прозорец когато сте на Ауто. При охлаждането е точно наобратно - основно от централните духалки. И климатика не е инверторен и не отоплява.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Според мен за да е "климатроник" трябва да го оставиш да действа сам.... т.е. "Auto"... щото ако духалките са на ръчно управление (т.е. ти задаваш силата), то не знам как точно ше ти поддържа температурата при положение, че духа по един и същи начин.. А като го оставих на Auto и почна да си мени сам духането според настройката от моя страна на температурата и самата температура в купето.... само дето не хващам тогава как ше управлява духалките от ляво и от дясно в зависимост от заданието съответно в ляво и дясно.... 

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Аз имам впредвид колелцето дето е синьо/червено а не регулировката на силата на духане - при мен не е с колелца тая работа а е дигитална с бутони.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Е и при мен силата на духане е с бутони....
Ма пак казвам... ако настроиш 18С..... и пуснеш да духа до дупка... няма ли по едно време да стане яко студено в купето... щото едва ли има начин да ти регулира "нивото" на студено от компресора... по-скоро "играе" чрез силатана духане... т.е. като стигне температурата почва да духа по-слабо и само поддържа...
А това колелце докато бях на парно само т.е. без климата ми въртеше топло-студено т.е. катонавъртя топло и вкарва от двигателя, на студено от вън въздуха... като съм обаче на клима (цъкната снежинката) не виждам няква разлика в настройката... някой говореше, че уж от там така или иначе не трябвало да духа топло....
Само момента с "при мен 18С", "при теб 26С" не ми е ясен, щото на нито една от страните не започва да духа топло през страничните духалки, когато климата е пусната...
Ма пак казвам... ако настроиш 18С..... и пуснеш да духа до дупка... няма ли по едно време да стане яко студено в купето... щото едва ли има начин да ти регулира "нивото" на студено от компресора... по-скоро "играе" чрез силатана духане... т.е. като стигне температурата почва да духа по-слабо и само поддържа...

А това колелце докато бях на парно само т.е. без климата ми въртеше топло-студено т.е. катонавъртя топло и вкарва от двигателя, на студено от вън въздуха... като съм обаче на клима (цъкната снежинката) не виждам няква разлика в настройката... някой говореше, че уж от там така или иначе не трябвало да духа топло....
Само момента с "при мен 18С", "при теб 26С" не ми е ясен, щото на нито една от страните не започва да духа топло през страничните духалки, когато климата е пусната...
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
При мене спецялно това колелце посредата (за топло и студено)
определя средните духалки как да духат (топло или студено), а от
температурата, която задаваш на климатроника се влияе само това към прозореца.

определя средните духалки как да духат (топло или студено), а от
температурата, която задаваш на климатроника се влияе само това към прозореца.


- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
работи и духа където каквото искаш, само твойта врътка трябва да е над 18 градуса иначе изключваш отоплението изобщо. аз пък редовно го ползвам, на мен да ми е хладно а до мен топло - жени
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%ED%E8%EA
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... E%ED%E8%EA
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Alexbmw написа:При мене спецялно това колелце посредата (за топло и студено)
определя средните духалки как да духат (топло или студено), а от
температурата, която задаваш на климатроника се влияе само това към прозореца.![]()
Ае врътката е, че това колелце при мен с включен климатроник духа само СТУДЕНО... тия дни ше си поиграя повече

Адаш, ае с врътките ако си може и да го изключва, ама на дигиталния не знам... поне по нищо не личи, че това променя "организацията" на -троника...

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
И мен ме интересува за дигиталния. Примерно ако пусна снежинката т.е. климатика и съм сложил горе колелцето на червено и температурата е зададена на ниска стойност не почва да духа студено, докато не сложа колелцето на синьо. На средата ли трябва да го даржа това колелце ако искам от едната страна да охлажда а от другата да топли?
Re: "Двузонов" дигитален климатроник?
Honzik написа:После - тоя климатроник последно инверторен ли е - т.е. през зимата като набичиш 30С трябва ли да почне да духа жега?
глей сега,при колите или поне аз не които знам,климатика сам по себе си не прави топло.топлото при колите идва от топлата вода циркулираща в мотора.така че отговора е:не е инверторен,не е и с термопомпа.т.е въобще не прави топло.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
При изправна система си работят двете зони - примерно 22 гр. вляво и примерно 32 вдясно разликата при мен е повече от осезаема.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани