BMW 325 TDS- Пукат ли главите ????

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

BMW 325 TDS- Пукат ли главите ????

Мнение от BMW_325 TDS » 22 Яну 2007, 22:48

Колеги значи много ви моля ( особено по отпитните да ми помогнат)!!! Значи аз много искам да ми вкарат BMW 325 TDS 95-98година , возих се на токава BMW и като видях как върви направо откачих по него. Обаче много хора почнаха да убеждават баща ми че това BMW не е хубаво и дава много дефекти по двигателя ( най-пукат главите). Само че аз не вярвам на това. Значи харчи малко , а варви много- на мен това ми трябва. Моля , който има опит да ми каже пукат ли наистина главите, и ако пукат при какви условия пукат?? Дали пукат само при зверско каране, и ако пукат на колко километри пукат. Много ще сам ви благодарен ако по опитните споделят. Ако наистина този двигател дава яко дефекти ( което на мен не ми се вярва - все пак в BMW), може би ще се упътим към бензиново 320- 150 коня. Ама пък те са доста лакоми.
Чакам да ме упътите :(

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 22 Яну 2007, 23:37

Пукат, да.... ако ги скъсваш от юркане... прегряват и...... лошо.... ма си трябва голям зор, че да стане.... това да не е от хартия....

320i не е лакомо... т.е. толкова лакомо е, колкото ти го накараш да е... с яко ръчка и обороти няма как и да очакваш да харчи малко... иначе много спокойно може да ти дава 11-12 градско... което който квото да говори не е много за 2.0i бензинов двигател за градски условия.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 22 Яну 2007, 23:57

личното ми мнение е че не дават по-голям брой на дефекти от нормалното.дори и при много дебели натоварвания.веднага давам пример.знаете че този мотор се монтира и на рейндж ровър.той е поне два пъти по-тежък.(по-големи размери,отделна рама,твърди мостове,раздатка,щитове и кво ли още не).е аз имам такъв от 50 000 км точно с мотора не съм имал никакви проблеми.смених само термостат и водна помпа.за около 150-200 лева.аз хич не го жаля като вървене.на магистрала 160-170(колкото може).кара се офроуд(член съм на ленд ровър клуб).телгя си натоварени микробуси по баири за вилата.и НЯМА проблеми...масло дори не доливам от смяна до смяна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 23 Яну 2007, 2:23

Взимай смело и не се вързвай на хорски приказки...
Върти се такова мнение из обществото,че пукат глави -ама то се е от хора дето обясняват с тази причина,че не са взели БМВ заради това ...
и не карат БМВ-по този начин омаловажават достойнствата на този двигател и успокояват съвеста си и зависта си :mhihi:
Не го юркай докато не влезе в работна температура...
След това му вади душата-няма страшно...ще ти се отблагодари подобаващо... :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 23 Яну 2007, 2:44

взимай го ,не се чуди ...купуваш нови -виско ,водна помпа (с метални перки),термостат ....палиш и колко може ...удивителна кола ...повярвай ми ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 23 Яну 2007, 2:47

shnitzera написа:купуваш нови -виско ,водна помпа (с метални перки),термостат

от това пък няма как да избягаш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 23 Яну 2007, 10:32

Това, че пукали главите го разправят хора дето не са виждали такъв мотор с очите си, а само на картинка, а същи и такива, които са си вземали някой дарак "на тънкънъ" и после викат "ами то се окоти".
Както е казал колегата - вземаш го, правиш му едно добро обслужване и караш яваш до работна и после газ (нафта де :mhihi: ) до ламарината. 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 23 Яну 2007, 10:55

Значи колеги мерси много за инфото... Значи аз колата ще я карам и градско и извънградско.. С две думи вие коя ми препоръчвате да взвма - BMW 325 TDS ( 143 коня) или BMW 320i ( 150 коня). Аз съм по навит за 325-цата и май към нея ще се насоча- най-вече защото ще ми излиза по евтино.. Слушам още ваши мнения за 325-цата и 320-ката, защото избора е труден
Лека и Безаварийна

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 23 Яну 2007, 11:04

Недейте да говорите толкова смело. Ако някой толкова юнашката дава съмета да предложи на момчето да му купи главата, ако я спука!
Единственото смислено мнение по темата беше, че ТРЯБВА да смениш виско, термостат помпа задължително. Иначе тия дето философстват, че трябвало ЯКО претоварване, за да прегрее, са в голяма грешка и заблуждават другите. М51 пука глава, ДОРИ и без да е вкаран в червена зона!
Ако си купиш такова, ЗАПОМНИ: видиш ли стрелката да мине дори с 2 мм средното ниво - СПИРАШ и НЕ ПАЛИШ повече! Директно в сервиз.
Щото оригинална глава е 5 бона, а афтърмаркет е 2.6к, само дето ше ти вземат още поне 500 лв за монтажа, плюс всички гарнитури които също са по 350 лв. и така...
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 23 Яну 2007, 11:15

Колеги много ме объркахте честно казано.... Са последно пука ли ??, не пука ли ???, при какви условия пука?? Просто тая кола за Дизел върви направо невероятно ( вкарва ме 3 пръста в седалката) и се изкушавам много, но ако главите са много сериозен проблем, бих преосмислил за 320 i ( 150 коня ). Така че дайте категорични мнения и съвети...

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 23 Яну 2007, 11:16

BMW_325 TDS написа:Колеги много ме объркахте честно казано.... Са последно пука ли ??, не пука ли ???, при какви условия пука?? Просто тая кола за Дизел върви направо невероятно ( вкарва ме 3 пръста в седалката) и се изкушавам много, но ако главите са много сериозен проблем, бих преосмислил за 320 i ( 150 коня ). Така че дайте категорични мнения и съвети...

да, пука глави, ако я прегрееш дори малко... ако подмениш посочените компоненти НЯМА да прегрее, ако ще и да я съсипеш от каране! Но ако някой от тях сдаде багаж по каквато и да е причина, за секунди ше я спукаш. Затова ти казахме, че като я купиш трябва да ги смениш - виско, термостат, водна помпа с метални витла.
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 23 Яну 2007, 11:20

Много мерси колега .. Ето това исках да чуя. Благодарско.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 23 Яну 2007, 11:32

Ето ти конкретен пример:

БМВ Е39 525 ТДС - маторя е същият така или иначе...
Един приятел я караше и му влезе в червената зона - забележи, че не само подмина средата, а влезе в червената зона и светна там червена ламБа. Той продължил да я кара, като щом загрее спира на мига и чак 20-ина минути и после пак минава някой километър. НО щом виде един баир се спря и каза "Ааа тука ще ме теглят". Много притеснения после това ти онова ти, че даже и глава взехме да мислим как ще търсим да внасяме и ХОП какво се оказа. Майсторът каза ще я отворим и ще видим какво ще излезе. Водната помпа се надробила и нема кой да върти водата и за това загрявала колата. Притесненията за главата си останаха обаче. Майсторът се обади и вика "Абе тая кола на колко км е? Тя сякаш не е работила тая глава - нема нагар никакъв". Съответно на главата и немаше нищо - гарнитури се смениха, темостат, помпа водна и пак газ до ламарината. Сега друг приятел я кара колата и се чудя дали да не земем да я видим пак тая помпа, че предния път се наложи пак пластмасова да се тури, а минаха вече едни 80к км. Така, че ей тва знам аз 2.5 тдс мотора. 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 23.01.2007

Мнение от ФАНТОМА » 23 Яну 2007, 11:46

sieg написа:
BMW_325 TDS написа:Колеги много ме объркахте честно казано.... Са последно пука ли ??, не пука ли ???, при какви условия пука?? Просто тая кола за Дизел върви направо невероятно ( вкарва ме 3 пръста в седалката) и се изкушавам много, но ако главите са много сериозен проблем, бих преосмислил за 320 i ( 150 коня ). Така че дайте категорични мнения и съвети...

да, пука глави, ако я прегрееш дори малко... ако подмениш посочените компоненти НЯМА да прегрее, ако ще и да я съсипеш от каране! Но ако някой от тях сдаде багаж по каквато и да е причина, за секунди ше я спукаш. Затова ти казахме, че като я купиш трябва да ги смениш - виско, термостат, водна помпа с метални витла.

Колега ти пукал ли си глави?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от BMW_325 TDS » 23 Яну 2007, 12:08

Фантома никога не съм пукал глави.. Аз съм още новобранец скоро зимащ книжка- никога до сега не съм карал BMW, но откакто се качих на него разбрах че това е колата за мене.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook