Не пали! > ъпдейт + въпроси
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Не пали! > ъпдейт + въпроси
Не знам какво и стана, ама не иска да запали!
Тя по принцип си палеше трудно, още откакто я взех - въртиш и когато вече усещаш, че пали, пускаш ключа и гасне, затова задържах още малко и си палеше, никога не беше отказвала.
Вчера ходих на диагностика, намериха проблема и го отстраниха - беше някакъв датчик на коляновия вал, броял зъбите на венеца. Кабела беше прекъснат в куплунга, запоиха го, изолираха го и почна да пали от 1 оборот, нямаше го онова мъчително въртене вече. Вчера я карах доста, често спирах и тръгвах но не ми направи бела. Дали щото съм я палил само топла? Смениха ми масло, маслен, бензинов и въздушен филтър също. Маслото искаше малко доливане и рекох да я изкарам от гаража, ама ... не иска да пали! И я задавих от въртене.
Тя по принцип си палеше трудно, още откакто я взех - въртиш и когато вече усещаш, че пали, пускаш ключа и гасне, затова задържах още малко и си палеше, никога не беше отказвала.
Вчера ходих на диагностика, намериха проблема и го отстраниха - беше някакъв датчик на коляновия вал, броял зъбите на венеца. Кабела беше прекъснат в куплунга, запоиха го, изолираха го и почна да пали от 1 оборот, нямаше го онова мъчително въртене вече. Вчера я карах доста, често спирах и тръгвах но не ми направи бела. Дали щото съм я палил само топла? Смениха ми масло, маслен, бензинов и въздушен филтър също. Маслото искаше малко доливане и рекох да я изкарам от гаража, ама ... не иска да пали! И я задавих от въртене.
Последна промяна Andronoff на 14 Мар 2007, 20:53, променена общо 1 път
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Да не се опитваш да я запалиш с подаване на газ? Принципно педала не се пипа. Ако си свикнал от преди да и подаваш, може да се е задавила още в началото.
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Никога не съм я палил с подаване на газ, не го направих и сега.
Както и да е, колата вече е навън, чакам маслото да се стече хубаво, че да долея колкото трябва, но ей сега забелязах един кабел, който си висеше там.. Направих няколко снимки (понеже немога да обясня къде е този кабел) и в момента ги рисувам с ГИМП-а. Като приключа ще ги пост-на тук, за да ги видите.
Както и да е, колата вече е навън, чакам маслото да се стече хубаво, че да долея колкото трябва, но ей сега забелязах един кабел, който си висеше там.. Направих няколко снимки (понеже немога да обясня къде е този кабел) и в момента ги рисувам с ГИМП-а. Като приключа ще ги пост-на тук, за да ги видите.
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Проблема се реши!
Кабела, който беше откачен, тръгваше от нещо, намиращо се отляво на масления филтър и слизаше под колекторните тръби. Там имаше още едно откачено кабелче, буксите бяха мъжка и женска и просто ги наврях една в друга. Запали от половин оборот. И сега си мисля, че вчера, като ми откриха повредения кабел на диагностиката и като го оправиха, са откачили този, те са един до друг, ама вчера пък си палеше много добре колата.. Един приятел мина случайно и каза, че това може да е автоматичния смукач (??) и ако наистина е така, колата вчера е палела, защото не е изстивала, вървя цял ден, а тази сутрин не искаше да запали като беше студена.
И още нещо - да речем, че между минимума и максимума на щеката за маслото има 2 сантиметра, вчера ми наляха 6 литра масло, сутринта беше 3мм над минимума, сега налях още половин литър преди да я запаля и нивото се вдигна до 5-6мм... По 1 час го чакам да се утече, смятам, че е достатъчно, а в крайна сметка на щеката има повече от сантиметър до резката за максимума. Колко събира? Аз знам, че 6,5 литра, така ли е?
Кабела, който беше откачен, тръгваше от нещо, намиращо се отляво на масления филтър и слизаше под колекторните тръби. Там имаше още едно откачено кабелче, буксите бяха мъжка и женска и просто ги наврях една в друга. Запали от половин оборот. И сега си мисля, че вчера, като ми откриха повредения кабел на диагностиката и като го оправиха, са откачили този, те са един до друг, ама вчера пък си палеше много добре колата.. Един приятел мина случайно и каза, че това може да е автоматичния смукач (??) и ако наистина е така, колата вчера е палела, защото не е изстивала, вървя цял ден, а тази сутрин не искаше да запали като беше студена.
И още нещо - да речем, че между минимума и максимума на щеката за маслото има 2 сантиметра, вчера ми наляха 6 литра масло, сутринта беше 3мм над минимума, сега налях още половин литър преди да я запаля и нивото се вдигна до 5-6мм... По 1 час го чакам да се утече, смятам, че е достатъчно, а в крайна сметка на щеката има повече от сантиметър до резката за максимума. Колко събира? Аз знам, че 6,5 литра, така ли е?
Последна промяна Andronoff на 21 Яну 2007, 18:08, променена общо 1 път
........
Събират 6.5 литра +/- 100 грама, моята събира 6.4 л
А това ме съмнява да е бил датчик за смукача по скоро е друг датчик може би за някои газове или незнам, но е бъркало компютъра, не съм сигурен нека някой компетентен си даде мнението и ако е така както казвам няма да е лошо да отидеш да изчистят грешката в него
А това ме съмнява да е бил датчик за смукача по скоро е друг датчик може би за някои газове или незнам, но е бъркало компютъра, не съм сигурен нека някой компетентен си даде мнението и ако е така както казвам няма да е лошо да отидеш да изчистят грешката в него

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Току що го погледнах пак и изобщо не е мръднало, стои си там, на повече от сантиметър под максимума, а вътре има 6,5 литра + това, което не е можало да изтече вчера, щото 100% остава по малко и от него. Отдолу под колата масло няма, в гаража масло няма и в двигателя също няма!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Знам, че има и мисля, че беше на равно, ама за по-сигурно я вкарах в гаража и утре сутрин ще видя какво е положението.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ако са ти наливали маслото от 1 литрови бутилки и не са ги изцедили мноооого добре, във всяка остава по поне 50мл. и като го умножиш по 6 са си 300мл масло.
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
bmwdriver написа:Не наливай повече от 6,5 л.Така или иначе М50/М52 не харчи масло и
с това ще изкараш 10 к. км.
Дали не харчи?

Аз все си мисля, че колкото и изрядно да е всичко по мотора, ръчкаш ли я, ще погорява и малко масалце..?
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
vitamincpp написа:Ако са ти наливали маслото от 1 литрови бутилки и не са ги изцедили мноооого добре, във всяка остава по поне 50мл. и като го умножиш по 6 са си 300мл масло.
Беше в 4-литрови.
Вече е наред нивото, явно е трябвало да се стече добре.
Сега е точно на максимума.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Ако гори масло,ще е един от малкото такива шестаци.Досега не съм
доливал м/у смените,а не е да е карана все кротко
доливал м/у смените,а не е да е карана все кротко

- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани