ТЕМПЕРАТУРА !!! ПОМОЩ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
ТЕМПЕРАТУРА !!! ПОМОЩ
Здравейте значи искам да ви попитам нещо. Относно БМВ 318ис М42
Имам следния проблем поне така се получи вчера като се прибирах на светофара преди вкъщи видях че температурата мръдна малко след средата и веднага отбих, изгасих и слязоха да видя за какво иде реч: отдоло капеше вода и отворих капака видях че излизаше вода от капачката на радиатора (около нея) и я развих (знам че не е препорачително защотот се изгаря човека ама за скъпата какво да се прави) и водата като на тласъци бликаше 3-4 пъти по силно и после само продължаваше да се чъва шум все е дно бълбука и излизаше само пара. От там добутах колата до вкъщи и я оставих пред блока и днес сутринта с един колега от форума я закачихме и при чичо доктор (в сервиза). Майстора е познат на колегата така че си му имам доверие и така ...
Вдига той капака запалваме колата термостата отваря малко по рано отколкото трябва но отваря не е от него стигна до средата и до там толкова на никаде. И той ми вика за да ти направи такав проблем може да са три неща термостат вискосъединител и водна помпа пробвахме да спрем виското то спря без яове както беше загряла че дори и наобратно можеше да се завърти той вика 100% виско и вика хубаво е да се смени и водна да не ти даде проблем (защотот попринцип на ИСките е с пластмасови витла и от времето и налягането ..... се чупят ) ок нова помпа с метални витла че са били по добри (сваляме моята тя перфектна и то с метални витла ненужна интервенция беше да я сменям но каво да се прави вече я бяхме поръчали свалили моята и така ) и виско но нямах пари за ново и сложихме едно негово старо но работещо (май) и така колата пак заработи както преди всичко 6 покарахме я доста време в центара по задръствания това онова няма загряване. Тръгнах си към вкъщи и викам дай като съм сменил виско и водна помпа да я поръчкам малко да видя дали ще загрее и пак на същия светофар на същотот место хопзапочна да работи все едно на 2 или 3 цилиндра и я нама никва в ниските обороти и направо е готова дазагасне ако и пуснеш газта минах светофара и загасна вдигам капака нищо ???мъча да запаля върти но все едно няма ремък така върти и хоп запали леко полеко я закарах до пред входа и я оставих там обадих му се и той каза че утр ще дойде да я види.
МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ КАЖЕ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е защотот направо не знам останах без паридал съм съмати пари днеска и пак така не мога да си карам колицата можете ли да ми помогнете моля ви ???
Имам следния проблем поне така се получи вчера като се прибирах на светофара преди вкъщи видях че температурата мръдна малко след средата и веднага отбих, изгасих и слязоха да видя за какво иде реч: отдоло капеше вода и отворих капака видях че излизаше вода от капачката на радиатора (около нея) и я развих (знам че не е препорачително защотот се изгаря човека ама за скъпата какво да се прави) и водата като на тласъци бликаше 3-4 пъти по силно и после само продължаваше да се чъва шум все е дно бълбука и излизаше само пара. От там добутах колата до вкъщи и я оставих пред блока и днес сутринта с един колега от форума я закачихме и при чичо доктор (в сервиза). Майстора е познат на колегата така че си му имам доверие и така ...
Вдига той капака запалваме колата термостата отваря малко по рано отколкото трябва но отваря не е от него стигна до средата и до там толкова на никаде. И той ми вика за да ти направи такав проблем може да са три неща термостат вискосъединител и водна помпа пробвахме да спрем виското то спря без яове както беше загряла че дори и наобратно можеше да се завърти той вика 100% виско и вика хубаво е да се смени и водна да не ти даде проблем (защотот попринцип на ИСките е с пластмасови витла и от времето и налягането ..... се чупят ) ок нова помпа с метални витла че са били по добри (сваляме моята тя перфектна и то с метални витла ненужна интервенция беше да я сменям но каво да се прави вече я бяхме поръчали свалили моята и така ) и виско но нямах пари за ново и сложихме едно негово старо но работещо (май) и така колата пак заработи както преди всичко 6 покарахме я доста време в центара по задръствания това онова няма загряване. Тръгнах си към вкъщи и викам дай като съм сменил виско и водна помпа да я поръчкам малко да видя дали ще загрее и пак на същия светофар на същотот место хопзапочна да работи все едно на 2 или 3 цилиндра и я нама никва в ниските обороти и направо е готова дазагасне ако и пуснеш газта минах светофара и загасна вдигам капака нищо ???мъча да запаля върти но все едно няма ремък така върти и хоп запали леко полеко я закарах до пред входа и я оставих там обадих му се и той каза че утр ще дойде да я види.
МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ КАЖЕ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е защотот направо не знам останах без паридал съм съмати пари днеска и пак така не мога да си карам колицата можете ли да ми помогнете моля ви ???
Re: ТЕМПЕРАТУРА !!! ПОМОЩ
Всичко това хубаво сте проверили,ами проверихте ли дали не надува в казанчето.Като ти е загаснала след това нивото на антифриза къде беше?Притеснява ме да не би да ти вкарва вода в цилиндрите или отработени газове в охладителната система.
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
ами първия път като отворих и като изтече беше намаляло доста но аз я долях с вода но не съм я и пали днеска я изтеглихме до сервиза и там я оправиха доляха и още и я обезвъздуушиха и така и както казах след като сменихме всичко си работеше добре доста време и като се прибрах пак срив но от тогава не съм отварял казанчето защото ми наорави впечетление че маркучите са много твърди и си помислиш че пак ще изтече АНТИФРИЗА ако отворя и затова не отворих ????
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
- andro_venom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 22.10.2006
- Местоположение: София
Ако нямаш решение и се стигне до сваляне на глава закараи главата на скенер вероятно е да има шупла и от там да ти вкарва въздух в с/ма та .По тънкият вариянт е гарнитура на глава.Но щом не е помпа лошо. Ако нямаш пари за ремонта които и предсои свали термостата и караи без него ще намали налягането в главата и докато събереш пари поне няма да има проблем
GTI Не Мерси! M Power
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Мерси много
Аз мисля че това новото (старо) виско където го сложих е бъгаво защотот не зацепва според мен и не може да охлажда затова загрява колата днеска я карах до сервиза те казаха че виското явно не е добре и ще трябва да си купя ново но лошото е че и там пари трябва да се дават но това иди дойди ако само то но..
както написах по горе колата я няма никаква в ниските обороти в смисъл като я оставиш на едно място аха аха е готова да загаснве и все трябва да припомпваш
а иначе си върви и дори днеска не загря нито наотиване нито на връщане но все пак днес е неделя и няма задръствания и ...
Не знам от какво може да е това играене в оборотите като се остави на празен ход но не е и от ступковото моторче мисля
Кажете си мнението моля ви се че не ми се иска да ме излъжат нещо и само да си сменям части ей така докато остановят от какво и е ...
Днеска погледнахме и свещите защотот ми се искаше да им е станало на тях нещо но не те са добре дори пробвахме и с други пак същотот не знам надявам се наистина някой ако може да ми помогне
Аз мисля че това новото (старо) виско където го сложих е бъгаво защотот не зацепва според мен и не може да охлажда затова загрява колата днеска я карах до сервиза те казаха че виското явно не е добре и ще трябва да си купя ново но лошото е че и там пари трябва да се дават но това иди дойди ако само то но..
както написах по горе колата я няма никаква в ниските обороти в смисъл като я оставиш на едно място аха аха е готова да загаснве и все трябва да припомпваш

Не знам от какво може да е това играене в оборотите като се остави на празен ход но не е и от ступковото моторче мисля
Кажете си мнението моля ви се че не ми се иска да ме излъжат нещо и само да си сменям части ей така докато остановят от какво и е ...
Днеска погледнахме и свещите защотот ми се искаше да им е станало на тях нещо но не те са добре дори пробвахме и с други пак същотот не знам надявам се наистина някой ако може да ми помогне

- Tvrrr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
- Мечтае да кара: V8 Bi-turbo
- Детайли за колата: пенсионерска
Колегаа, казанчето ври; твърди са ти маркучите; термостата ти отваря помпата ти е ок .. на мене ми звучи по описанията ти че си шлайфане на глава и гарнитури за съжаление.
Имах същия проблем с предишната ми кола, смених всичко датчик термостат всичко и пак твърди маркучи и ври казанчето и се оказа че надува главата ;(( много неприятно, но пък на тоя пич дето я продадох мога да му дам поне 5години гаранция че тая кола няма да загрее
надявам се да не съм прав де, все пак не съм голям разбирач ама това от опит ти го разказвам
Успех с ремонта все пак!
Имах същия проблем с предишната ми кола, смених всичко датчик термостат всичко и пак твърди маркучи и ври казанчето и се оказа че надува главата ;(( много неприятно, но пък на тоя пич дето я продадох мога да му дам поне 5години гаранция че тая кола няма да загрее

надявам се да не съм прав де, все пак не съм голям разбирач ама това от опит ти го разказвам
Успех с ремонта все пак!
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Това кадето ти ври водата в казанчето и втвардяването на маркучите
не се получава само от главата. По принцип като ти загрее повече колата водата си завира и се получава по голямо налягане в системата
от там се втвардяват маркучите.
На мен ми се получи същото и се бях изплашил да не духнала гарнитура или да е кривнала главата, но при мен се оказа, че е счупила помпата
не се получава само от главата. По принцип като ти загрее повече колата водата си завира и се получава по голямо налягане в системата
от там се втвардяват маркучите.

На мен ми се получи същото и се бях изплашил да не духнала гарнитура или да е кривнала главата, но при мен се оказа, че е счупила помпата
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
мерси още веднаж на всички утре ще отида да видя за какво става въпрос.
Един мой съсед който се занимава с двигатели ме прати при Вальо (Вари ООД или нещо подобно ... ) казами че той имла уред дето мери в казанчето за водата ако има газове от двигателя дето да влизат ако е прогорило гарнитура или нещо подобно ми обясни
Един мой съсед който се занимава с двигатели ме прати при Вальо (Вари ООД или нещо подобно ... ) казами че той имла уред дето мери в казанчето за водата ако има газове от двигателя дето да влизат ако е прогорило гарнитура или нещо подобно ми обясни
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
тоя майстор дето ти е казал че е от виското в това време няма и 20 градуса му кажи да си смени професията .. то никога няма да зацепи дори и читаво нито колата ще загрее ако всичко е наред .най вероятно гарнитурата за съжаление ,щото леко да мръдне стрелката над средата няма да изхвърли водата ,вода се изхвърля като наближи червеното .. явно надува
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
значи палих я и я иззчаках да позагрее до кум средата.
пак работи зле но сега марйъчите не се надуха ( не станаха твърди ) но колата пак продължава да работи зле (на празен ход като се остави оборотите играят м/у 400-1000 и е готова да загасне ...) някой миже ли дакаже от какво може да се получава това
пак работи зле но сега марйъчите не се надуха ( не станаха твърди ) но колата пак продължава да работи зле (на празен ход като се остави оборотите играят м/у 400-1000 и е готова да загасне ...) някой миже ли дакаже от какво може да се получава това
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
значи колега , виж щеката на маслото, ако по нея вместо масло има едно такова като боза, значи ти е заминала гарнитурата на главата, двигателя вкарва компресия в системата за охлаждане и оттам - маркучите ти са твърди.При предишната ми кола стана такова чудо, разминах се само с шлайфане на главата и дребни части. По принцип тези признаци които описа ги имах същите и се оказа гарнитура на главата. Внимавай с тия маркучи, че аз докато карах бяха твърди и както карах пред мен стана мъгла
- големия маркуч към радиатора се пръсна
помислих че гръмна двигателя. Желая ти да е нещо по малко







the project is ready....




- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
PNR написа:значи палих я и я иззчаках да позагрее до кум средата.
пак работи зле но сега марйъчите не се надуха ( не станаха твърди ) но колата пак продължава да работи зле (на празен ход като се остави оборотите играят м/у 400-1000 и е готова да загасне ...) някой миже ли дакаже от какво може да се получава това
Аз си мисля че това може и от дебитомера да го прави



НЕВОЛЯТА УЧИ........




25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани