M52b20 ъпгрейд

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 29.08.2023
Пол: Мъж

M52b20 ъпгрейд

Мнение от Stefan95 » 29 Авг 2023, 11:47

Здравейте група имам питане мисля да ъпгрейдна малко този мотор искам да му сложа
Разпределителен вал от м54б30
Всмукателен вал от м50б20 без ванос
Всмукателен колектор от м50б25
Спортни изпускатели с генерация от 2.8
И също така по големи дюзи с тези на 2.8
Е един ремап
Та въпроса ми е какво ще се получи?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: M52b20 ъпгрейд

Мнение от TheDriver » 29 Авг 2023, 17:23

Виж темата на vicho в този раздел.

Неговия мотор има сходни неща правени.

Ако всичко е кадърно направено ще си някъде между стокова 25ца и стокова 28ца.
Дюзите от 28ца може би са 'overkill', но този който ще прави ремапа трябва да ти каже с какво предпочита да работи и за какво има готови карти.

Приблизителна цена за упражнението към 29.08.2023:

Всмукателен вал М54Б30 - 400лв.
Всмукателен вал М50Б20 без ванус - 200лв.
Всмукателен колектор М50Б25 - 500лв.
Китайски хедърси - 200лв.
Генерация от 28ца - 250лв(без катализаторите)
Ремап с готови карти - 150лв.(ако е къстъм вероятно повече)

Т.е. само от едрите неща отиваш на парите на кофти 28ца и си доволно над цената за прилична 25ца мотор. :ok:

Което не е проблем принципно, ако ти пасва на концепцията. АКо държиш да си запазиш номера на мотора например или гониш конкретен клас, или имаш здрав ревизиран мотор, или крайната цел е около 200-210 коня на мотор и т.н.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 29.08.2023
Пол: Мъж

Re: M52b20 ъпгрейд

Мнение от Stefan95 » 29 Авг 2023, 19:45

Искам да си запазя номера на двигателя да е легална с ревизиран двигател чудя се между тази опция или да вляза по надълбоко и да добавя към тези неща колянов вал от тдс биели от м50б20 за по голям ход на буталото и се чудя кои Франкенщайн ще е по добър

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M52b20 ъпгрейд

Мнение от bum_bum » 30 Авг 2023, 16:38

Дюзите наистина няма смисъл.

С другите неща ще стане много приятна кола за каране.

Вече съм забравил подробностите с валовете, но на 30-ковите имаше нещо куцо. От американското С52 са точните валове за тая кола, но вероятно вече струват колкото ако бяха от злато.

Бих добавил и лекия маховик.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 29.08.2023
Пол: Мъж

Re: M52b20 ъпгрейд

Мнение от Stefan95 » 30 Авг 2023, 21:41

bum_bum написа:Дюзите наистина няма смисъл.

С другите неща ще стане много приятна кола за каране.

Вече съм забравил подробностите с валовете, но на 30-ковите имаше нещо куцо. От американското С52 са точните валове за тая кола, но вероятно вече струват колкото ако бяха от злато.

Бих добавил и лекия маховик.


C52 на коя е този мотор кое американско?

кандидат ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: M52b20 ъпгрейд

Мнение от r19 » 30 Авг 2023, 23:18

Нищо им няма на B30 ковите валове. Хиляди хора караме точно с такива валове защото преди бяха на достъпни цени. Валовете от американска М-ка са наистина на цената на златото.
Сега по темата определено ще има ефект от тези неща, но си трябва ремап. Дюзите няма никакъв смисъл да ги сменяш след като се слагат същите на B25 и със същите модове все още не са изтаванени докрай. 200- 210 коня на мотор е доста оптимистично да се говори за двайска според мен, но ще стане приятна за каране. За мен лично по си заслужава да се започне с тези части, но на мотор 2.5 или 2.8.
Също така колектор от M50B25 не пасваше на главата на B20 по спомен. Да не говорим, че ако някак пасне тая кола ще е отвратителна за каране (твърде голям е за 20ка) По-скоро M50B20 е твоят колектор.

Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: M52b20 ъпгрейд

Мнение от TheDriver » 31 Авг 2023, 8:09

Б30 вала е plug & play. Без ванусовия всмукателен, който се слага за изпускателен има леко преправяне при стругар. Не помня точно колко се отнемаше от лицето където се закача зъбното колело и червяка с колко се скъсяваше, но със сигурност я има информацията в интернет. А и като се наложи сегашния вал до 'новия" се разбира колко трябва да се отнеме.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3908
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: M52b20 ъпгрейд

Мнение от Kroki » 31 Авг 2023, 8:29

Stefan95 написа:
bum_bum написа:Дюзите наистина няма смисъл.

С другите неща ще стане много приятна кола за каране.

Вече съм забравил подробностите с валовете, но на 30-ковите имаше нещо куцо. От американското С52 са точните валове за тая кола, но вероятно вече струват колкото ако бяха от злато.

Бих добавил и лекия маховик.


C52 на коя е този мотор кое американско?

Американско М3 Е36, S52B32..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M52b20 ъпгрейд

Мнение от bum_bum » 31 Авг 2023, 11:32

Става и от С50Б32 американско. То е 3.0, а С52 е 3.2. Валовете са еднакви.

200+ коня и на мен ми се вижда много от тия неща. Може би по-скоро нещо около 180-90 макс и пак доста оптимистично, предвид, че ще е наложителна и ревизия на главата за такива цифри.

20-ката е с по-висока СС от по-големите М52 и всичките тия модове с валове, колектори и т.н. и действат доста добре.

Б25 колектора мисля, че си пасваше. Имаше някаква игра с моторчето на празния ход май само. Сменяше се стойката или нещо такова. Баси колко неща съм забравил :dunno:

М50Б20 също е добър вариант. Той е с 1/3 по-широк и портове от този на М52Б20, а М50Б25 е съответно с 1/3 по-широки портове от на М50Б20.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: M52b20 ъпгрейд

Мнение от TheDriver » 31 Авг 2023, 11:59

Доколкото знам С50 US и С52 всмукателните валове са еднакви, но С52 е с 244 градуса изпускателен вал докато С50 US е с 240/9.7 като популярния безваносов вал. :dunno:

кандидат ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: M52b20 ъпгрейд

Мнение от r19 » 31 Авг 2023, 16:56

TheDriver написа:Б30 вала е plug & play. Без ванусовия всмукателен, който се слага за изпускателен има леко преправяне при стругар. Не помня точно колко се отнемаше от лицето където се закача зъбното колело и червяка с колко се скъсяваше, но със сигурност я има информацията в интернет. А и като се наложи сегашния вал до 'новия" се разбира колко трябва да се отнеме.
B30 вала също иска малко работа от стругаря (5мм) за да стане plug & play.
Като цяло е доста забавно да се реди такъв мотор ако не се гледа финансовата страна
Я кажете сега единична генерация на 63мм примерно или двойна от 328(Е36), 330(Е46) Коя би била по-отпушена и по-добре като цяло.

Изпратено от моят SM-A505FN с помощта на Tapatalk
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook