плюс през през контактния ключ.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 7.02.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D

плюс през през контактния ключ.

Мнение от kolov » 17 Ное 2022, 20:20

Здравейте на бмв е36 компкат м44 мотора от къде мога да си взема плюс който да минава през контактния ключ. При е46 има реле отпред при бушоните дали и при е36 е направено и ако е така как мога да разбера кое реле играе тази роля.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: плюс през през контактния ключ.

Мнение от ildivvy » 18 Ное 2022, 13:44

Контактния ключ има няколко положения, затварящи различни ел.вериги:

1. 1-во - за настройка на радиото! При него има напрежение на прадпазители: от 42 до 46, както и на К2 (реле за клаксон). Проводник 2,5мм2 виолетов без 42 и релето, които са 1,5мм2.
2. 2-ро (контакт) и 3-то (въртене на стартера)! При тях напрежение има на предпазители: от 21 до 27 (2,5мм2 зелен), 28 и 16 с 0,5мм2 зелен, няколко модула (комфорт и табло) 0,5мм2 зелен, ЕКУ с 2,5мм2 зелен и реле на вътрешния вентилатор с 0,35мм2 зелен.

Всичко става през клемореда, без да минава през определно реле!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 7.02.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D

Re: плюс през през контактния ключ.

Мнение от kolov » 20 Ное 2022, 22:29

ildivvy написа:Контактния ключ има няколко положения, затварящи различни ел.вериги:

1. 1-во - за настройка на радиото! При него има напрежение на прадпазители: от 42 до 46, както и на К2 (реле за клаксон). Проводник 2,5мм2 виолетов без 42 и релето, които са 1,5мм2.
2. 2-ро (контакт) и 3-то (въртене на стартера)! При тях напрежение има на предпазители: от 21 до 27 (2,5мм2 зелен), 28 и 16 с 0,5мм2 зелен, няколко модула (комфорт и табло) 0,5мм2 зелен, ЕКУ с 2,5мм2 зелен и реле на вътрешния вентилатор с 0,35мм2 зелен.

Всичко става през клемореда, без да минава през определно реле!



благодаря много за изчерпателния отговор
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook