Ниско напрежение на буксата датчик разпределителен вал м52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Radoslavm52
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 24.02.2022
- Пол: Мъж
Ниско напрежение на буксата датчик разпределителен вал м52
Здравейте! Ще ви бъда много благодарен ако някой може да ми каже при контакт колко волта трябва да идва на буксата на датчик разпределителен вал на м52б20. При мен идват 2.50V, но всеки казва, че трябва да са 5V. Ако някой се е сблъсквал с този проблем и е мерил нека помогне.
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
- Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)
Re: Ниско напрежение на буксата датчик разпределителен вал
Това е за двигател с електроника бош.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Race cars is my escape from all bullshit in life...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Ниско напрежение на буксата датчик разпределителен вал
Колегата просто най-вероятно мери грешно, често се дискутира това. Не се мери на двата пина на буксата, а поотделно всеки пин към маса. Тоест, на единия трябва да имаш поне 10в, а на другия около 4,5в. Това при угасен мотор и подаден контакт.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Ниско напрежение на буксата датчик разпределителен вал
Слага се осцилоскопа и се вижда като работи мотора тоя датчик нещо генерира ли изобщо и ако генерира дали са в норма импулсите . Така с мултицет може да се провери само косвено дали не е прекъснат датчика . Самия датчик е индукционен тип и той самия генерира импулс като работи мотора . Тези напрежения дето се мерят на букса при контакт нямат особена връзка с изправноста на този датчик .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Ниско напрежение на буксата датчик разпределителен вал
Е тъй, Джордане, ма знаеш неволята, с други думи, ич не е тъй!
Първо, че осцилоскоп имат 30 човека в целия град, а да боравят с него, 20 Колкото до датчика знаем просто да го сменим с другия и готово.
Първо, че осцилоскоп имат 30 човека в целия град, а да боравят с него, 20 Колкото до датчика знаем просто да го сменим с другия и готово.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Ниско напрежение на буксата датчик разпределителен вал
Колега какво значи ниско напрежение на датчика? Дава го като грешка на диагностика или какъв е проблема?
Откачи буксата и обърни гуменият маншон за да огледаш кабелите където влизат в буксата. Най-често на "прецакан" датчик кабелите са се напукали(оголили) и са се допряли един към друг.
За изправността на датчика се мери съпротивлението между отделните пинове(и естествено дали го дава като грешка диагностиката)
Също така вземи си само и единствено оригинален датчик. Другите не работят с М52 или ако работят е много временно и относително.
Откачи буксата и обърни гуменият маншон за да огледаш кабелите където влизат в буксата. Най-често на "прецакан" датчик кабелите са се напукали(оголили) и са се допряли един към друг.
За изправността на датчика се мери съпротивлението между отделните пинове(и естествено дали го дава като грешка диагностиката)
Също така вземи си само и единствено оригинален датчик. Другите не работят с М52 или ако работят е много временно и относително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Ниско напрежение на буксата датчик разпределителен вал
ivoaudi написа:Е тъй, Джордане, ма знаеш неволята, с други думи, ич не е тъй!
Първо, че осцилоскоп имат 30 човека в целия град, а да боравят с него, 20 Колкото до датчика знаем просто да го сменим с другия и готово.
Дали е разумно заради неволята и без необходимото да отидеш на смяна на датчик, който струва няколкостотин лева. С диагностика се вижда дали датчика не е бъгнал напълно, с осцилоскоп може да се види дори и работещ, дали дава правилен сигнал- в подобен случай диагностиката може и да не го хване, а колата да е проблемна.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани