Пак за датчика за гориво?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 18.12.2004
Местоположение: sofia

Пак за датчика за гориво?

Мнение от perko » 03 Яну 2007, 17:50

Честита нова година на всички и много безаварийни километри.
Ще зачекна отново една добре позната тема ,но ми се иска да реша проблема:
Стрелката на бензиномера прави каквото си иска, в повечето случаи стои на 0 ,независимо пълен или празен е резервоара.
Смених и двата датчика под задните седалки с чисто нов, и "почти" нов (знам че работят ок тъй като ги замервах с мултицетчето) и проблема пак остана. Сигурен съм че не са блокирали и вътре в резервоара тъй като, като разклатя колата и ги замеря (когато са поставени в резервоара) ми се променя съпротивлението и на 2та , т.е. поплавъка се движи.
Като отворих 2те половини на резервоара ми направи впечатление че дясната е на половина пълна (тази зад пътника) а лявата почти празна (зад шофьора). Това нормално ли е, и ако да защо, как действа, може би дясната е само за върнатия бензин?!?
На теста за таблото всичко изглежда нормално.
Та въпроса ми е има ли тук, във форума някой, който да помогне да решим проблема.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 03 Яну 2007, 18:14

Ето я темата:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=43266 Виж дали ще то свърши работа. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 18.12.2004
Местоположение: sofia

.

Мнение от perko » 04 Яну 2007, 12:42

Е аз по тази тема действах, но след като смених датчиците пак не ми работи. Затова някой добър еликтричар ми трябва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 04 Яну 2007, 16:00

Ами когато си оправя моя, ще ти оправя и твоя, трябва да го разуча първо, щото и според мен не е от датчиците. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: на СЕЛО
Пол: Мъж
Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
Мечтае да кара: E30 кабрио с V8

Мнение от liort » 04 Яну 2007, 17:04

В Студентски град има един спец. който е доста добър. На мен доста ми помогна, за допълнителна инфо. на лс.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 18.12.2004
Местоположение: sofia

.

Мнение от perko » 16 Яну 2007, 12:23

Ок проблема се реши,
значи като смених и 2 та поплавъка карах, но не ми отчитаха правилно. Започнах да ми отчитат правилно едва след като заредих догоре и покарах малко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 16 Яну 2007, 15:12

мм поради начина на работа чат-пат се 'бъгва'. От Русе наобратно в Свищов бях спрял на 20% градуса наклон нагоре - преди спирането показваше 30-тина литра. Като затръгвах закова на около 17 литра и си викам заеби 'га глутна толко, точиха ли бензин кво стана :mhihi:

следващите 200 км си седя там стрелката и чак после мръдна, а спирах и да почивам на 150-тина км.. но не съм сипвал бенз там

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 16 Яну 2007, 15:40

Предполагам,че двете половини на резервоара са свързани с тръбичка.
Поне на Е30 са така,на Е36-то още не съм залягал :mhihi: .
Това ме навежда на мисълта,че може да е запушена,щом едната половина седи по пълна от другата :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 16.02.2006
Местоположение: Бургас
Кара: Старо BMW
Детайли за колата: E36 320i

Мнение от gani76 » 17 Яну 2007, 0:10

Имах същия проблем и 2-3 пъти закъсвах-по бензиномера трябваше да има 10-15 литра.Оказа се че jet помпата в лявата страна на резервоара се беше запушила с нещо като наилон.Предполагам че същото може да се получи и при намален дебит на бензиновата помпа щото jeta се храни от връщаното гориво :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 18.12.2004
Местоположение: sofia

.

Мнение от perko » 17 Яну 2007, 19:17

Каква е тази джет помпа, я разясни малко че ми е интересно. Значи отляво има 2 тръбички, които са за върнатото гориво предполагам едната, а другата за да смуче от нея. Отляво невиждам пома.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 16.02.2006
Местоположение: Бургас
Кара: Старо BMW
Детайли за колата: E36 320i

Мнение от gani76 » 17 Яну 2007, 22:25

За едната тръба(по-тънката) е вярно,тя е за връщаното гориво,а по другата(дебелата) горивото минава от ляво в дясно.Просто казано принципа е,че връщаното гориво излиза през дюза в резервоара срещу отвор с доста по голям отвор и така увлича и горивото в резервоара.Ако греша нека да пише някой който е по-запознат с физичните закони.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 14.11.2006

Мнение от titoto » 20 Яну 2007, 21:57

Здравейте.Имах сьщия проблем,и днес реших да го оправя.Показваше ми различни показания от 15лит. до 60лит. кото при всяко даване на контакт изменяше показанията.При мен се оправи като свалих арматурата и разкачих всички букси,почистих клеморедите на таблото и на поплаваците и го зглобих и всичко се оправи.За да работи бензиномера правилно сьпротивлението (стойностите) и двата на поплавака трябва да показва (+-10%)една и сьща стойност,при мен показваше 104/114 ома сьпротивление.
Дано сьм Ви бил полезен. Успех.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook