Пак за датчика за гориво?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Пак за датчика за гориво?
Честита нова година на всички и много безаварийни километри.
Ще зачекна отново една добре позната тема ,но ми се иска да реша проблема:
Стрелката на бензиномера прави каквото си иска, в повечето случаи стои на 0 ,независимо пълен или празен е резервоара.
Смених и двата датчика под задните седалки с чисто нов, и "почти" нов (знам че работят ок тъй като ги замервах с мултицетчето) и проблема пак остана. Сигурен съм че не са блокирали и вътре в резервоара тъй като, като разклатя колата и ги замеря (когато са поставени в резервоара) ми се променя съпротивлението и на 2та , т.е. поплавъка се движи.
Като отворих 2те половини на резервоара ми направи впечатление че дясната е на половина пълна (тази зад пътника) а лявата почти празна (зад шофьора). Това нормално ли е, и ако да защо, как действа, може би дясната е само за върнатия бензин?!?
На теста за таблото всичко изглежда нормално.
Та въпроса ми е има ли тук, във форума някой, който да помогне да решим проблема.
Ще зачекна отново една добре позната тема ,но ми се иска да реша проблема:
Стрелката на бензиномера прави каквото си иска, в повечето случаи стои на 0 ,независимо пълен или празен е резервоара.
Смених и двата датчика под задните седалки с чисто нов, и "почти" нов (знам че работят ок тъй като ги замервах с мултицетчето) и проблема пак остана. Сигурен съм че не са блокирали и вътре в резервоара тъй като, като разклатя колата и ги замеря (когато са поставени в резервоара) ми се променя съпротивлението и на 2та , т.е. поплавъка се движи.
Като отворих 2те половини на резервоара ми направи впечатление че дясната е на половина пълна (тази зад пътника) а лявата почти празна (зад шофьора). Това нормално ли е, и ако да защо, как действа, може би дясната е само за върнатия бензин?!?
На теста за таблото всичко изглежда нормално.
Та въпроса ми е има ли тук, във форума някой, който да помогне да решим проблема.
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Ето я темата:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=43266 Виж дали ще то свърши работа. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
.
Е аз по тази тема действах, но след като смених датчиците пак не ми работи. Затова някой добър еликтричар ми трябва.
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Ами когато си оправя моя, ще ти оправя и твоя, трябва да го разуча първо, щото и според мен не е от датчиците. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
В Студентски град има един спец. който е доста добър. На мен доста ми помогна, за допълнителна инфо. на лс.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
.
Ок проблема се реши,
значи като смених и 2 та поплавъка карах, но не ми отчитаха правилно. Започнах да ми отчитат правилно едва след като заредих догоре и покарах малко.
значи като смених и 2 та поплавъка карах, но не ми отчитаха правилно. Започнах да ми отчитат правилно едва след като заредих догоре и покарах малко.
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
мм поради начина на работа чат-пат се 'бъгва'. От Русе наобратно в Свищов бях спрял на 20% градуса наклон нагоре - преди спирането показваше 30-тина литра. Като затръгвах закова на около 17 литра и си викам заеби 'га глутна толко, точиха ли бензин кво стана
следващите 200 км си седя там стрелката и чак после мръдна, а спирах и да почивам на 150-тина км.. но не съм сипвал бенз там

следващите 200 км си седя там стрелката и чак после мръдна, а спирах и да почивам на 150-тина км.. но не съм сипвал бенз там
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Предполагам,че двете половини на резервоара са свързани с тръбичка.
Поне на Е30 са така,на Е36-то още не съм залягал
.
Това ме навежда на мисълта,че може да е запушена,щом едната половина седи по пълна от другата
Поне на Е30 са така,на Е36-то още не съм залягал

Това ме навежда на мисълта,че може да е запушена,щом едната половина седи по пълна от другата


- gani76
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 16.02.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: Старо BMW
- Детайли за колата: E36 320i
Имах същия проблем и 2-3 пъти закъсвах-по бензиномера трябваше да има 10-15 литра.Оказа се че jet помпата в лявата страна на резервоара се беше запушила с нещо като наилон.Предполагам че същото може да се получи и при намален дебит на бензиновата помпа щото jeta се храни от връщаното гориво :!:
.
Каква е тази джет помпа, я разясни малко че ми е интересно. Значи отляво има 2 тръбички, които са за върнатото гориво предполагам едната, а другата за да смуче от нея. Отляво невиждам пома.
- gani76
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 16.02.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: Старо BMW
- Детайли за колата: E36 320i
За едната тръба(по-тънката) е вярно,тя е за връщаното гориво,а по другата(дебелата) горивото минава от ляво в дясно.Просто казано принципа е,че връщаното гориво излиза през дюза в резервоара срещу отвор с доста по голям отвор и така увлича и горивото в резервоара.Ако греша нека да пише някой който е по-запознат с физичните закони.
Здравейте.Имах сьщия проблем,и днес реших да го оправя.Показваше ми различни показания от 15лит. до 60лит. кото при всяко даване на контакт изменяше показанията.При мен се оправи като свалих арматурата и разкачих всички букси,почистих клеморедите на таблото и на поплаваците и го зглобих и всичко се оправи.За да работи бензиномера правилно сьпротивлението (стойностите) и двата на поплавака трябва да показва (+-10%)една и сьща стойност,при мен показваше 104/114 ома сьпротивление.
Дано сьм Ви бил полезен. Успех.
Дано сьм Ви бил полезен. Успех.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани