Бюджетно регулируемо окачване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Tony_e36
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.01.2021
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M42B18
- Мечтае да кара: E36 swap M54B30
Бюджетно регулируемо окачване
Здравейте от както си купих колата съм само с пружини и най-накрая реших да посъбера малко пари и да си взема регулируемо окачване. Искам да чуя няколко мнения за различните марки бюджетни окачвания. Аз лично за в момента съм се спрял на Та техник заедно с кембър плейтове отпред и регулируеми щанги отзад за да може да си наглася всичко както искам,но ако има някои други с по-добри предложения целия съм в слух. Чух че и Maxpeedingrods също не са лоши като избор. Благодаря на всеки,който ще може да ми помогне с избора.
Owned:
E36 Coupe M44B19
E36 Wagon M43B18
E36 Wagon M52B20
E36 Coupe M42B18
E36 Coupe M44B19
E36 Wagon M43B18
E36 Wagon M52B20
E36 Coupe M42B18
Re: Бюджетно регулируемо окачване
Темата е коментирана много пъти тук, не очаквай да чуеш добри думи за тези окачвания.
За какво ще ползваш колата и за какво искаш да слагаш такова окачване?
За какво ще ползваш колата и за какво искаш да слагаш такова окачване?
- dynalias
- младши ентусиаст
- Мнения: 346
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Бюджетно регулируемо окачване
Моето е36 купе го купих с монтиран вече Ta technix и го карах 6 години (80 000км). Преден десен изтече. Возеше много по-твърдо от колкото сегашното е90 със м-техник окачване. Няколко мой познати са го ползвали за дрифт проекти преди години и също бяха доволни. Така и не разбрах защо като седне човек отзад и скърцаше, а бях сменил всички тампони, втулки на задният мост.
Колата беше ежедневна и се забавлявах честно с нея. Дрифтих я, карал съм я и с 260 по километраж и съм бил сигурен и спокоен. Ако не си маниак и не гониш някакви времена на писти, а ти е само за забавление или ежедневно да ти е ниска и стегната е перфектно решение.
Колата беше ежедневна и се забавлявах честно с нея. Дрифтих я, карал съм я и с 260 по километраж и съм бил сигурен и спокоен. Ако не си маниак и не гониш някакви времена на писти, а ти е само за забавление или ежедневно да ти е ниска и стегната е перфектно решение.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- ///М.Василев
- Потребител
- Мнения: 37
- Регистриран на: 13.12.2018
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: 328 S2
Re: Бюджетно регулируемо окачване
За бюджетно окачване Та техника е едно от най-добрите за мен , другото също много здраво е Jom. Взех мойта 36ца с Jom и не беше сменяно над 3г и вече се предаваше ,но сега съм сложил та техника и вози твърдичко ,но се държи добре и най-вече е ще издържи доста време като за нашите пътища в България.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Бюджетно регулируемо окачване
Oт бюджетните Ta Technix.
Здраво,надежно и за парите си взимаш максимум-а.
Всичко останало е тотален компромис.
Здраво,надежно и за парите си взимаш максимум-а.
Всичко останало е тотален компромис.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Бюджетно регулируемо окачване
След като съм карал и евтиното и скъпото ще ти кажа,че лично за мен най доброто за парите си е ST Suspensions (подмарка на KW), което пак си е компромис пред KW примерно.
- Tony_e36
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.01.2021
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M42B18
- Мечтае да кара: E36 swap M54B30
Re: Бюджетно регулируемо окачване
TheDriver написа:Темата е коментирана много пъти тук, не очаквай да чуеш добри думи за тези окачвания.
За какво ще ползваш колата и за какво искаш да слагаш такова окачване?
Колата си е кафеджийка нищо сериозно идеята ми беше да попитам тези боджетните истории дали държат на ежедневни дейности.
Owned:
E36 Coupe M44B19
E36 Wagon M43B18
E36 Wagon M52B20
E36 Coupe M42B18
E36 Coupe M44B19
E36 Wagon M43B18
E36 Wagon M52B20
E36 Coupe M42B18
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бюджетно регулируемо окачване
Tony_e36 написа: за да може да си наглася всичко както искам.
За да можеш да си нагласиш всичко както си искаш трябва първо пружините да са с еднакви тегла и еднаква височина. А на т.нар. бюджетни окачвания те често не са.
- Tony_e36
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 16.01.2021
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M42B18
- Мечтае да кара: E36 swap M54B30
Re: Бюджетно регулируемо окачване
bum_bum написа:Tony_e36 написа: за да може да си наглася всичко както искам.
За да можеш да си нагласиш всичко както си искаш трябва първо пружините да са с еднакви тегла и еднаква височина. А на т.нар. бюджетни окачвания те често не са.
Ако не друго поне да имам илюзията.
Owned:
E36 Coupe M44B19
E36 Wagon M43B18
E36 Wagon M52B20
E36 Coupe M42B18
E36 Coupe M44B19
E36 Wagon M43B18
E36 Wagon M52B20
E36 Coupe M42B18
Re: Бюджетно регулируемо окачване
Tony_e36 написа:TheDriver написа:Темата е коментирана много пъти тук, не очаквай да чуеш добри думи за тези окачвания.
За какво ще ползваш колата и за какво искаш да слагаш такова окачване?
Колата си е кафеджийка нищо сериозно идеята ми беше да попитам тези боджетните истории дали държат на ежедневни дейности.
Т.е. основната задача тук е "Stance" ?
Ако е така можеш спокойно да заложиш на TA. По-добре са от Max Speeding.
Ако търсиш, добро пътно поведение, запазване на част от "комфорта", възможност за пистово каране и т.н. Нищо под нивото на B12, KW V1 и т.н. не може да се мери с хубави пружини комбинирани с правилните амортисьори + правилните стабилизиращи щанги и сменени шарнири и тампони.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бюджетно регулируемо окачване
Tony_e36 написа:bum_bum написа:Tony_e36 написа: за да може да си наглася всичко както искам.
За да можеш да си нагласиш всичко както си искаш трябва първо пружините да са с еднакви тегла и еднаква височина. А на т.нар. бюджетни окачвания те често не са.
Ако не друго поне да имам илюзията.
A що не резнеш просто пружините? С прилични амортисьори и пружини резултатът ще е съизмерим и далеч по-евтино.
Re: Бюджетно регулируемо окачване
Приличните амортисьори са по-скъпи от комплект ТА Техникс.
Иначе:
Правилните пружини - 700лв.
Подходящи амортисьори за "правилните пружини" - 900лв.
Подложки, ударни тампони, тампони - 200лв.
Грубо за 1800лв. може да имаш окачване, което е далеч над китайците и е по-добро от тайванските(Д2, BC и т.н.).
Иначе:
Правилните пружини - 700лв.
Подходящи амортисьори за "правилните пружини" - 900лв.
Подложки, ударни тампони, тампони - 200лв.
Грубо за 1800лв. може да имаш окачване, което е далеч над китайците и е по-добро от тайванските(Д2, BC и т.н.).
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Бюджетно регулируемо окачване
Слагай TA Technix. Здраво, но и адски твърдо окачване Аз съм доволен като изключим, че колата стана каручка по този лунен пейзаж, който приемаме за пътна мрежа...
Maxspeedingrods е боклук както ти казаха по-нагоре. Тропат от нови и се скапват бързо.
BC coilovers - по думите на хора, които се занимават професионално с ремонт и продажба на окачвания и койлоуври са китайско окачване с добър маркетинг...
За нещо по-стойностно трябва да се извадят поне 1500лв - D2 примерно
KW почва от 2000лв
и така
Maxspeedingrods е боклук както ти казаха по-нагоре. Тропат от нови и се скапват бързо.
BC coilovers - по думите на хора, които се занимават професионално с ремонт и продажба на окачвания и койлоуври са китайско окачване с добър маркетинг...
За нещо по-стойностно трябва да се извадят поне 1500лв - D2 примерно
KW почва от 2000лв
и така
Последна промяна r19 на 17 Апр 2021, 0:41, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Бюджетно регулируемо окачване
Не съм ги карал, но между ВС и Д2 не мися, че има особена разлика.
- ro6ko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i, E83 LCI
- Мечтае да кара: E 12
Re: Бюджетно регулируемо окачване
Някой има ли наблюдения за: https://www.vogtland.bg/e-shop/coilover ... -2/3er-e36
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани