Headers M50B25/M52B28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Headers M50B25/M52B28
Обобщение:
Колекторите паснаха перфектно и към главата, и в коша, и покрай скоростната кутия.
Две минимални забележки имам - заварките вътре между рънъра и фланеца имаха нужда от малко полиране, гарнитурите от комплекта им отне доста време да се "омачкат" и се налагаше да пристягам колектор между състезателните сесии
Колекторите(дългите) не пасват директно на оригиналната изпускателна система, имат си удължители/връзка, която се заварява към предварително скъсените фабрични тръби.
Паралелно с хедърсите направих и други ъпгрейди и не е много лесно да се оцени техният ефект.
- премахнати катализатори
- олекотена система ~30кг
- Изцяло проходна от край до край
Резултатът е 9км/ч по-висока терминална скорост на правата 163 vs 172.
И 1.1 секунди по-добро време на Калояново.
Това без допълнителен ремап, а само на адаптации и то за много малко километри. Предварително знам, че 30кг за равни на около 0.300 на обиколка, т.е. отпушената система е дала около 0.800.
П.С. Прекалил съм обаче с олекотяването и звука е ужасен... дрънчащ, дрезгав....
Колекторите паснаха перфектно и към главата, и в коша, и покрай скоростната кутия.
Две минимални забележки имам - заварките вътре между рънъра и фланеца имаха нужда от малко полиране, гарнитурите от комплекта им отне доста време да се "омачкат" и се налагаше да пристягам колектор между състезателните сесии
Колекторите(дългите) не пасват директно на оригиналната изпускателна система, имат си удължители/връзка, която се заварява към предварително скъсените фабрични тръби.
Паралелно с хедърсите направих и други ъпгрейди и не е много лесно да се оцени техният ефект.
- премахнати катализатори
- олекотена система ~30кг
- Изцяло проходна от край до край
Резултатът е 9км/ч по-висока терминална скорост на правата 163 vs 172.
И 1.1 секунди по-добро време на Калояново.
Това без допълнителен ремап, а само на адаптации и то за много малко километри. Предварително знам, че 30кг за равни на около 0.300 на обиколка, т.е. отпушената система е дала около 0.800.
П.С. Прекалил съм обаче с олекотяването и звука е ужасен... дрънчащ, дрезгав....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Headers M50B25/M52B28
Честито! Мъжка битка!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Headers M50B25/M52B28
nero_ написа:Доста сериозна разлика, не бих очаквал, че има толкова голям ефект.
Аз също, имайки предвид, че е карана 5км преди да дойда на пистата т.е. колко се е адаптирала не е ясно. И още първата сесия правех такива терминални скорости, в неделя просто ги правех по-рано и карах 50тина метра на прекъсвач в края на правата.
Както ти казах аз очаквах да заформим тройна битка, ако ми дойдат и пружините, което не се случи. Но пък обстоятелствата така се стекоха, че се захапахме накрая.
Re: Headers M50B25/M52B28
Един ремап +300rpm и ще станат нещата. С какъв диф си че приключваш на правата?
Re: Headers M50B25/M52B28
Няма как да поеме още 300 оборота. Прекъсвачът вече е вдигнат на 6900. Не ми се рискува с повече на стандартните М52 клапани и пружини, а и маслената помпа не е законтрена.
Ремапа може да изсмука още нещо, но то ще е толкова минимално че за сега няма да го правя.
3.73 + ЗФ кутия и говорим за прекъсвач на 4та, защото смисъл от слагане на 5та няма за тия ~50 метра.
Ремапа може да изсмука още нещо, но то ще е толкова минимално че за сега няма да го правя.
3.73 + ЗФ кутия и говорим за прекъсвач на 4та, защото смисъл от слагане на 5та няма за тия ~50 метра.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Headers M50B25/M52B28
TheDriver написа:Ремапа може да изсмука още нещо, но то ще е толкова минимално че за сега няма да го правя..
Ремапа ще ти помогне за малко въртящ момент в ниските, което на пистата не те вълнува особено.
Aко са 50м, то със средна скорост 172 ги минаваш за 1 секунда. Някой ако може да сметне какво точно губиш в това време, че не доускоряваш ще можеш да си прецениш дали има смисъл да го мислиш тоя проблем. Но вероятно са някакви хилядни.
Re: Headers M50B25/M52B28
Сега като се замисля вероятно са по-малко от 50м.
Имам време да сложа 5та, да натисна газта и трябва да започна спирането.
Но да, загубата на време е пренебрежимо малка. Имам доста по-сериозни проблеми за решаване.
Имам време да сложа 5та, да натисна газта и трябва да започна спирането.
Но да, загубата на време е пренебрежимо малка. Имам доста по-сериозни проблеми за решаване.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани