Headers M50B25/M52B28

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Headers M50B25/M52B28

Мнение от TheDriver » 24 Сеп 2020, 10:32

.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Headers M50B25/M52B28

Мнение от TheDriver » 26 Окт 2020, 11:42

Обобщение:

Колекторите паснаха перфектно и към главата, и в коша, и покрай скоростната кутия.

Две минимални забележки имам - заварките вътре между рънъра и фланеца имаха нужда от малко полиране, гарнитурите от комплекта им отне доста време да се "омачкат" и се налагаше да пристягам колектор между състезателните сесии :mhihi:

Колекторите(дългите) не пасват директно на оригиналната изпускателна система, имат си удължители/връзка, която се заварява към предварително скъсените фабрични тръби.

Паралелно с хедърсите направих и други ъпгрейди и не е много лесно да се оцени техният ефект.

- премахнати катализатори
- олекотена система ~30кг
- Изцяло проходна от край до край

Резултатът е 9км/ч по-висока терминална скорост на правата 163 vs 172.
И 1.1 секунди по-добро време на Калояново. :dunno:

Това без допълнителен ремап, а само на адаптации и то за много малко километри. Предварително знам, че 30кг за равни на около 0.300 на обиколка, т.е. отпушената система е дала около 0.800.

П.С. Прекалил съм обаче с олекотяването и звука е ужасен... дрънчащ, дрезгав.... :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8323
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Headers M50B25/M52B28

Мнение от vicho » 27 Окт 2020, 0:47

Честито! Мъжка битка! :driving: :smoke:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Headers M50B25/M52B28

Мнение от nero_ » 27 Окт 2020, 9:42

Доста сериозна разлика, не бих очаквал, че има толкова голям ефект.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Headers M50B25/M52B28

Мнение от TheDriver » 27 Окт 2020, 10:20

nero_ написа:Доста сериозна разлика, не бих очаквал, че има толкова голям ефект.

Аз също, имайки предвид, че е карана 5км преди да дойда на пистата т.е. колко се е адаптирала не е ясно. И още първата сесия правех такива терминални скорости, в неделя просто ги правех по-рано и карах 50тина метра на прекъсвач в края на правата. :dunno:

Както ти казах аз очаквах да заформим тройна битка, ако ми дойдат и пружините, което не се случи. Но пък обстоятелствата така се стекоха, че се захапахме накрая. :driving: :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Headers M50B25/M52B28

Мнение от nero_ » 27 Окт 2020, 10:29

Един ремап +300rpm и ще станат нещата. С какъв диф си че приключваш на правата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Headers M50B25/M52B28

Мнение от TheDriver » 27 Окт 2020, 10:41

Няма как да поеме още 300 оборота. Прекъсвачът вече е вдигнат на 6900. Не ми се рискува с повече на стандартните М52 клапани и пружини, а и маслената помпа не е законтрена.
Ремапа може да изсмука още нещо, но то ще е толкова минимално че за сега няма да го правя.

3.73 + ЗФ кутия и говорим за прекъсвач на 4та, защото смисъл от слагане на 5та няма за тия ~50 метра.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Headers M50B25/M52B28

Мнение от nero_ » 27 Окт 2020, 10:56

Ок, мислех че си на 6500 и примерно 3.46. Сега разбирам :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Headers M50B25/M52B28

Мнение от bum_bum » 31 Окт 2020, 21:31

TheDriver написа:Ремапа може да изсмука още нещо, но то ще е толкова минимално че за сега няма да го правя..


Ремапа ще ти помогне за малко въртящ момент в ниските, което на пистата не те вълнува особено.

Aко са 50м, то със средна скорост 172 ги минаваш за 1 секунда. Някой ако може да сметне какво точно губиш в това време, че не доускоряваш ще можеш да си прецениш дали има смисъл да го мислиш тоя проблем. Но вероятно са някакви хилядни.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Headers M50B25/M52B28

Мнение от TheDriver » 01 Ное 2020, 23:51

Сега като се замисля вероятно са по-малко от 50м.
Имам време да сложа 5та, да натисна газта и трябва да започна спирането. :dunno:
Но да, загубата на време е пренебрежимо малка. Имам доста по-сериозни проблеми за решаване.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook