Прекъсване, неравномерно ускорение M50B20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- sosick
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 2.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
Прекъсване, неравномерно ускорение M50B20
Колеги, здравейте,
Банална тема, но не ми се разделя все още с Е36-цата, затова търся помощ тук. Доста теми съм изчел в този и в английски форуми за такъв вид проблеми.
Мотора е М50Б20 ванос, Сименс електроника. Карам я от 11 години, няма газова.
Проблемът е следният:
Когато е студена има неравномерно ускорение и забива муцуна при по-рязко натискане на газта. Когато загрее нещата се подобряват. Извънградско на 4та и 5та - слабо ускорение (дори има придърпване на моменти) . Понякога (много рядко) това се оправя и ускорява добре на тези предавки.
Колата не един път е минавала диагностика и нещата, който са излизали са сменявани.
Дотук сменено:
-датчик разпределителен вал - същия, Сименс
-датчик температурен ЕКУ
-ламбда сонда - титаниева, цветните кабели, марка NGK
-горивен филтър
-датчик позиция на дроселова клапа
-свещи - по каталог, същите като старите
-всички бобини - не са сменени наведнъж, а 3 пъти по 2 в рамките на седмица (4 еднакви, 2 различни)
-слагана е добавка за инжектори
-проверени всички вакууми, сменени част от маркучите, О-пръстени, гарнитура дроселова клапа, гарнитура всмукателен колектор
-дебитомера е чистен със спрей за дебитомери - на диагностика не дава грешка
-стъпково моторче - чистено 2 пъти
След всяка една сменена част се усеща малко подобрение, но проблемът си остава.
На последната диагностика ми казаха, че има проблем с тоците. Показания на датчик колянов вал и дебитомер са в норма. Колата пали без проблем и не мени обороти.
При палене понякога сами се включват аварийните. С 2 натискания на копчето се гасят. Това го правеше преди да замине стария акумулатор, което мисля, че е индикация за проблем с волтажа(може и да греша). Единствената интервенция по ел. инсталацията е модул за дългите светлини на 30% през деня.
Разхода е 9 извънградско, ако е от значение.
Ще съм ви адски благодарен за някаква насока. Извинявайте за дългия пост! Живи и здрави!
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Банална тема, но не ми се разделя все още с Е36-цата, затова търся помощ тук. Доста теми съм изчел в този и в английски форуми за такъв вид проблеми.
Мотора е М50Б20 ванос, Сименс електроника. Карам я от 11 години, няма газова.
Проблемът е следният:
Когато е студена има неравномерно ускорение и забива муцуна при по-рязко натискане на газта. Когато загрее нещата се подобряват. Извънградско на 4та и 5та - слабо ускорение (дори има придърпване на моменти) . Понякога (много рядко) това се оправя и ускорява добре на тези предавки.
Колата не един път е минавала диагностика и нещата, който са излизали са сменявани.
Дотук сменено:
-датчик разпределителен вал - същия, Сименс
-датчик температурен ЕКУ
-ламбда сонда - титаниева, цветните кабели, марка NGK
-горивен филтър
-датчик позиция на дроселова клапа
-свещи - по каталог, същите като старите
-всички бобини - не са сменени наведнъж, а 3 пъти по 2 в рамките на седмица (4 еднакви, 2 различни)
-слагана е добавка за инжектори
-проверени всички вакууми, сменени част от маркучите, О-пръстени, гарнитура дроселова клапа, гарнитура всмукателен колектор
-дебитомера е чистен със спрей за дебитомери - на диагностика не дава грешка
-стъпково моторче - чистено 2 пъти
След всяка една сменена част се усеща малко подобрение, но проблемът си остава.
На последната диагностика ми казаха, че има проблем с тоците. Показания на датчик колянов вал и дебитомер са в норма. Колата пали без проблем и не мени обороти.
При палене понякога сами се включват аварийните. С 2 натискания на копчето се гасят. Това го правеше преди да замине стария акумулатор, което мисля, че е индикация за проблем с волтажа(може и да греша). Единствената интервенция по ел. инсталацията е модул за дългите светлини на 30% през деня.
Разхода е 9 извънградско, ако е от значение.
Ще съм ви адски благодарен за някаква насока. Извинявайте за дългия пост! Живи и здрави!
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
- eXed0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: Прекъсване, неравномерно ускорение M50B20
Пробва ли да откачиш буксата на дебитомера и да караш така ?
- sosick
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 2.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
Re: Прекъсване, неравномерно ускорение M50B20
Пробвал съм, върви по-зле, след това на диагностика отчита грешка дебитомер заради откачането на буксата.
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
- sosick
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 2.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
Re: Прекъсване, неравномерно ускорение M50B20
Не съм мерил, ще го проверя.
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Прекъсване, неравномерно ускорение M50B20
пробвай с друга бензинова помпа и друг компютър. Предполагам е ваносова , там нещо гледал ли си ? ванос , соленоид? зацепване?
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- sosick
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 2.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
Re: Прекъсване, неравномерно ускорение M50B20
Около компютъра няма течове на вода. Също така е отварян - няма следи да е компрометиран по някакъв начин.
Ваноса не е разглобяван. Нагар при буталцето пред соленоида няма. Соленоида е свалян доста пъти, има вероятност да е прекъснато кабелчето заради усукване. Може ли да се провери това нещо чрез замерване?
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Ваноса не е разглобяван. Нагар при буталцето пред соленоида няма. Соленоида е свалян доста пъти, има вероятност да е прекъснато кабелчето заради усукване. Може ли да се провери това нещо чрез замерване?
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
- sosick
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 2.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
Re: Прекъсване, неравномерно ускорение M50B20
Само малкия вакуумен маркуч към него съм проверявал, друго не. Подлежи ли на тест този регулатор или директно се сменява?
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
- sosick
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 2.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
Re: Прекъсване, неравномерно ускорение M50B20
Още нещо, което не съм споменал. Когато е студена, държи обороти между смяната на предавки.
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Re: Прекъсване, неравномерно ускорение M50B20
sosick написа:Само малкия вакуумен маркуч към него съм проверявал, друго не. Подлежи ли на тест този регулатор или директно се сменява?
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
В него имаше ли бензин? И друго за което се сещам,независимо,че е чистено,проверете с друго стъпково моторче.
- sosick
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 2.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
Re: Прекъсване, неравномерно ускорение M50B20
Нямаше бензин. Бях тръгнал и него да сменявам, но се отказах, защото като е загряла си пали без проблем, което означава, че държи налягане. Като пробвам гореспоменатите неща, ако не бива - ще сменя и него.
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 238
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: Прекъсване, неравномерно ускорение M50B20
Аз имах проблем с уплътненията на клапана , сълзеше , но когато си иска и не можех да разбера , че от там има проблем . Един ден започна да си капе стабилно ! Погледни за всеки случай
- sosick
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 2.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
Re: Прекъсване, неравномерно ускорение M50B20
Днес свалих свещи и бобини и забелязах осезаема разлика при 5-ти цилиндър. Бобината е тръгнала, а е сменявана с останалите. Има някакъв проблем при този цилиндър. Ако някой е имал подобен случай, ще съм благодарен за насока.
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
- sosick
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 2.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
Re: Прекъсване, неравномерно ускорение M50B20
Показанията след мерене на компресия:
1ви - 12
2ри - 11,5
3ти - 6,5
4ти - 8
5ти - 4,5
6ти - 3
Нещата отиват към разглобяване, благодаря все пак колеги за мненията.
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
1ви - 12
2ри - 11,5
3ти - 6,5
4ти - 8
5ти - 4,5
6ти - 3
Нещата отиват към разглобяване, благодаря все пак колеги за мненията.
Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани