Що ми трябваше....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Що ми трябваше....

Мнение от NS325TDS » 26 Дек 2006, 23:19

Смених си горивния филтър и се оля всичко с процеса на стартиране на двигателя... :shock:
Сега при всяко палене след нощен престой-върти все едно горивото е било свършило и го подкачва на ново...
Да не би да има няква философия относно смяната на филтъра и аз да не съм я направил...Стореното от мен - отвих стария и завих новия...
И от този момент всяка сутрин будя комшиите със здраво въртене :twisted:
Има си въздух явно в системата и незнам как да го махна и предотвратя... :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 26 Дек 2006, 23:25

и при мен се получава така сутрин сега зимата най вече ако някой знае от кавое нека каже не съм сменял нищо но го прави това и ми направи впечетление че запозна даго прави като времето се застуди ( при мен е възможно много и от акомулатора да го прави защото ми е малко слаб да си кажа )
PNR@abv.bg
София
0888779546

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1441
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2005 E61 525d
Мечтае да кара: просто да кара...
Детайли за колата: <3

Мнение от |`oTuH » 26 Дек 2006, 23:47

абе и при мен е така ама си мислих че нарочно става заради газовия инжекцион ... ама знаеш ли...
4 8 15 16 23 42

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 27 Дек 2006, 0:01

само мога да ви кажа че не е нормално въпреки че явно на доста хора се случва през зимата. В случая студа няма никакво отношение, при мен и при 30 и про -10 градуса пали от едно врътване на стартера :confused:
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 27 Дек 2006, 0:01

аз се си мислех че има възвратен клапан в тоя горивен филтър ........ но може и да съм сгрешил :uups: на бензиновите има в помпата клапанче ... Старите филтри пазите ли , не може ли да ги пробвате по някакъв начин дали "връщат " да не се окаже че новите са с менте възвратни клапани
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 27 Дек 2006, 0:03

Dimo написа:само мога да ви кажа че не е нормално въпреки че явно на доста хора се случва през зимата. В случая студа няма никакво отношение, при мен и при 30 и про -10 градуса пали от едно врътване на стартера :confused:

хм... на мен пък ми се струва че ми пали умишлено от към 3я оборот .. както каза няма зима няма лято
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: в гаража

Мнение от Ultimate_driver » 27 Дек 2006, 0:33

посоката на слагане е от значение дали не си го сложил на обратно ? има ли стрелки които да указват посоката на движение на горивото?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 27 Дек 2006, 1:47

Ultimate_driver написа:посоката на слагане е от значение дали не си го сложил на обратно ? има ли стрелки които да указват посоката на движение на горивото?


То,че има стрелки има ама няма как да се обърка-единственото възможно нещо е да се навие на резбата,която го държи...
Одеве сложих стария ,с който го нямаше този проблем и с него го прави същото -малко по-бързо обезвъздуши защото мина по-малко време от гасенето ама и с него дърпа въздух от някъде ...
ц ц ц ц ц ...... :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 27 Дек 2006, 2:07

При мен има сложен допълнителен клапан преди филтъра за да не се връща нафтата случайно. Клапана го сложиха профилактично не знам дали има нужда от него, но казаха че е добре да го има.
При мен пали от раз и при -10 и при +30 без почти никакво въртене.
При мен имаше други проблеми с паленето от време на време, но те не бяха свързани с филтъра и с температурата и вече са успешно ампутирани след.
А и какъв филтър сложи? Макар че едва ли е от него след като и със стария го прави сега.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

............

Мнение от euroto » 27 Дек 2006, 9:01

При мен от 10 пъти 9 пали от раз, десетия сле 2 - 3 секунди въртене и мисля, че е от горивния филтър и ще го сменям тия дни само да не вземе да пали всеки път по трудно :lol:

Филтъра е на БОШ ?! Някакви коментари :?: :!:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 27 Дек 2006, 10:06

Колеги проблема е от самия горивен филтър! Повечето филтри които продават за този модел са без възвратен клапан и затова се получава така. Колегата titikaka имаше същия проблем, но незнам дали се справи с него. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 27 Дек 2006, 11:06

Ще си позволя да не се съглася с Димо, само и единствено заради боклуците, с които зареждаме :evil: А водицата в горивата почва да мръзне точно сега :evil: А в дизела има и парафинче :evil:
Колега, прегледай си филтъра, който си сложил. А ако монтираш и клапанче, само ще ти е от полза :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 27 Дек 2006, 12:32

Във филтъра освен вход/изход гориво влизат още 3(три) електрически куплунга и едно тънко маркучле идващо от всмукателния колектор...
Има ли няква вероятност и от тези неща да се получава няква засечка-защото незнам за какво служат толкоз жици в един филтър...
Сега почвам и да ровя за предназначението им...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 27 Дек 2006, 12:47

Жиците са за датчика на температурата на горивото. Имаше тема какъв филтър да си купя/ или нещо подобно темата беше твоя/, тогава те посъветвах да си купиш скъпият филтър от 80лв. /не си спомням точно/ , но явно си си купил евтин !!!!!!!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 27 Дек 2006, 16:34

явно на дизелите са различни, на моя М50 филтъра е сама с вход и изход. никакви други работи няма по него. зех си Бош за 15-20лв не помня точно. стария също беше бош и с двата никакви проблеми.
само като го смениш първото палене върти повече докато си качи бензинец.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook