Генерация на 1,8ис съвети.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 28.09.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D

Генерация на 1,8ис съвети.

Мнение от BMW.VIPERA » 27 Апр 2020, 18:43

Здравеите колеги.Търсих подобна тема обаче не намирам, а ако има поставете линк ако не моля за съвет... Е36 компакт с м42б18 (саден) Направих го с 1резонторно дълго средно гърне и едно крайно двуцевка голямо от купе (дълго)...Нещо много шумна ми идва.Дайте някакво мнение или съвети нещо как с какво да се направи като хората. (генерация от 318ти компакт или 323ти компакт) читава не мога да намеря...1 или 2 резонатора са нужни?

Целта е да е тиха, а във високите подобаващо звучна в момента особено на дълаг път е ужас ако карам над 3хил оборота....

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 320i
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M42B18
M54B22

Re: Генерация на 1,8ис съвети.

Мнение от streetz » 27 Апр 2020, 21:07

Преди години ходих да сменям задното гърне и се заприказвахме с майстора накрая, та ми предлагаше ако искам по-тиха IS-ка да ми замени резонатора с крайно гърне с малко преработка от негова страна. Твърдеше, че е имал IS и си го е направил доста тих по тоя начин. Май Йордан се казваше, сервиза е ASPO до Червено знаме. Тогава не ми се занимаваше, въпреки че и при мен над 3000 оборота вътре разговор не може да се води. На IS махне ли се катализатора става сложно с шума от генерацията.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 2.08.2012
Пол: Мъж

Re: Генерация на 1,8ис съвети.

Мнение от Deyan Velev » 27 Апр 2020, 22:20

аз също съм пред тази дилема , имаше тема където колеги бяха писали за мека връзка + пура на мястото на ката. Някой сеща ли се диаметър на тръбата в тази част на генерацията ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 28.09.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D

Re: Генерация на 1,8ис съвети.

Мнение от BMW.VIPERA » 28 Апр 2020, 0:33

Диаметър кат цяло се преправят идеята е какво е нужно... Оригинално след катализатора има някакво малко гърне и сл това е крайното гърне....

Ако сложа два малки резонатора и сменя о крайното гърне с "някое по затапено" дали няма да стане

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Генерация на 1,8ис съвети.

Мнение от ildivvy » 28 Апр 2020, 15:32

Аз съм с резонатор на мястото на катализатора и от миналата година с нова задна част на генерацията,марка BOSAL (цена 200лв нова) - от фланеца до края. Колата си е нормална от към шум,но във 'високите' нямам идея... Рядко подминавам 3000об/мин. Не мисля,че е шумна и там!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Генерация на 1,8ис съвети.

Мнение от bum_bum » 30 Апр 2020, 18:57

Формулата за по-тиха кола е универсална- резонатор, колкото може по-дълъг и широк, колкото може по-близо до колекторите. Назад оригиналното малко гърне и крайно. ИС-а има толкова гаден звук, че наистина е по-добре да е много тих :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: Генерация на 1,8ис съвети.

Мнение от r19 » 30 Апр 2020, 20:23

Моя беше много тих с катализатора и оригиналното гърне за 318ти(без малкия резонатор) след което сложих крайно Bastuck

и получи плътен звук на празен ход и хубав във високите, но си стана шумничка на дълъг път особено на задните седалки, и имах проблеми с органите на реда.. :mhihi: След това сложих резонатор пред него, но пак беше шумен този ИС :help:
Накрая намерих оригинално крайно гърне от 323ti, и в момента е с катализатор, резонатор и крайното от 323 и е супер тиха.
В обороти почва да реве вече, но мисля че това е най-хубавата комбинация :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 28.09.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D

Re: Генерация на 1,8ис съвети.

Мнение от BMW.VIPERA » 30 Апр 2020, 20:41

Моята в момента е по рязка шумна тва ме дразни и мен на дълго е гадно

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 13.12.2018
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: 328 S2

Re: Генерация на 1,8ис съвети.

Мнение от ///М.Василев » 01 Май 2020, 21:15

Резонаторите решават проблема със шума и вибрацийте,но има и друг вариант - взимаш си цяла генерация от 325,328 ще се направи фланец да се сложи при колекторите и си ти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 148
Регистриран на: 28.09.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D

Re: Генерация на 1,8ис съвети.

Мнение от BMW.VIPERA » 05 Май 2020, 19:15

///М.Василев написа:Резонаторите решават проблема със шума и вибрацийте,но има и друг вариант - взимаш си цяла генерация от 325,328 ще се направи фланец да се сложи при колекторите и си ти.
И аз си мислех за такъв варянт ама е случая при мен варянта е генерация след из.колектор да е от 323 компакт нали.... Обаче въпроса е че масово нямат катализатори.... Та какво да сложа там?
Резонатор? Някакви ускорители имало... Някой дори пожарогасители от дългите слагали

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Генерация на 1,8ис съвети.

Мнение от M10 » 06 Май 2020, 13:13

Стария ми компакт
https://www.youtube.com/watch?v=cYFfMv6IvCI
https://www.youtube.com/watch?v=e0DsrOAuhwo
Голям резонатор на мястото на катализатора, от типа на
Изображение
средния оригинален резонатор бях оставил
крайно гърне от компакт ТДС - намира се неизгнило за без пари, правопоточно е и фи-то на тръбите е подобно на оригиналното на м42.
Звука беше приятен, в купето го нямаше типичното пръцкане на м42 :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 2.08.2012
Пол: Мъж

Re: Генерация на 1,8ис съвети.

Мнение от Deyan Velev » 20 Май 2020, 9:16

M10 написа:Стария ми компакт
https://www.youtube.com/watch?v=cYFfMv6IvCI
https://www.youtube.com/watch?v=e0DsrOAuhwo
Голям резонатор на мястото на катализатора, от типа на

средния оригинален резонатор бях оставил
крайно гърне от компакт ТДС - намира се неизгнило за без пари, правопоточно е и фи-то на тръбите е подобно на оригиналното на м42.
Звука беше приятен, в купето го нямаше типичното пръцкане на м42 :mhihi:


Такъв ефект търся и аз , с крайно и средно от 323ти съм , но резонатора който е сложен на мястото на ката е трагичен . Аз си мисля да сложа от типа , който ти си сложил , има за продаване подобни на Борла и много се чудя дали да не експериментирам .

Все пак някой ще каже ли диаметъра на тази част от генерацията ?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook