Пушек от изгорели газове при отворена капачка на масло???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Пушек от изгорели газове при отворена капачка на масло??
Неприятно, но се оказах прав.
Ако сложиш бутала от 25ца ще се получи сгъстен 28ца,по спомен 11 степен на сгъстяване при сегашни 10.2.
Имам 5 добри бутала ако си намериш 6то и ти се занимава пиши да се разберем.
Ако сложиш бутала от 25ца ще се получи сгъстен 28ца,по спомен 11 степен на сгъстяване при сегашни 10.2.
Имам 5 добри бутала ако си намериш 6то и ти се занимава пиши да се разберем.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Пушек от изгорели газове при отворена капачка на масло??
Направо друг двигател ще търся. Цилиндъра на този не знам дали обърна внимание колко е надран.
За мен или му е паднал никасила точно там за да има голямо триене и да се стопи буталото точно там или счупен сегмент. Не знам какво ще кажете по въпроса.
За мен или му е паднал никасила точно там за да има голямо триене и да се стопи буталото точно там или счупен сегмент. Не знам какво ще кажете по въпроса.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Пушек от изгорели газове при отворена капачка на масло??
mafiata_ написа:Направо друг двигател ще търся. Цилиндъра на този не знам дали обърна внимание колко е надран.
За мен или му е паднал никасила точно там за да има голямо триене и да се стопи буталото точно там или счупен сегмент. Не знам какво ще кажете по въпроса.
Счупен сегмент и карана така дълго време.
Често се случва, пукат се между сегментите, кара така известно време без симптоми, когато се проявят симптоми и не се вземат мерки веднага, духва бутало и цилиндър. Верно си за блок сега видях, ако намериш читав става и от 23ка М52Б25 само че си слагаш 28цовите бутала, блоковете са еднакви.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Пушек от изгорели газове при отворена капачка на масло??
Тя винаги си е горила масълце тая кола. Така че не знам колко е и от кога е така 4г е при мен. Иначе от както изпуши има около 20км каране колкото да се прибера.
Направо друг ДВГ с документи ще търся и дано да имам късмет.
Направо друг ДВГ с документи ще търся и дано да имам късмет.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Пушек от изгорели газове при отворена капачка на масло??
А дали е 100 % сегмент ще се разбере като се разглоби целия. В мометна само главата е свалена.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Пушек от изгорели газове при отворена капачка на масло??
Скоро правих едно двуваносово, счупен сегмент, паднал никасил. Отгоре буталото изглеждаше перфектно и като го свалих се видя проблема.
Ако имаш условия си сглоби мотор с нови части, не че е невъзможно да намериш читава 28ца ама все пак са 20+ годишни вече.
Скоро примерно излезе читава 28ца на няма 200000км но мисля че това е рядкост и замина бързо.
Ако имаш условия си сглоби мотор с нови части, не че е невъзможно да намериш читава 28ца ама все пак са 20+ годишни вече.
Скоро примерно излезе читава 28ца на няма 200000км но мисля че това е рядкост и замина бързо.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Пушек от изгорели газове при отворена капачка на масло??
Ето и отговора на въпроса в тази статия от руски сайт за М52Б28 всичко е написано
https://bugulma-lada.ru/bg/remont-i-uho ... ernye.html
Буталните пръстени имат по-ниска височина от двигателя M50. Съответно често срещан проблем е износването на буталния пръстен, загубата му на геометрия и еластичност (образуването на празнина в ключалката до плашещи 5-8 мм). В резултат на това се постига средно разход на масло от 1 литър на 1000 км, вече с пробег от 200 - 230 хиляди километра. Поради появата на голям пробив на работната течност през пролуката в ключалките на пръстените в кухината на картера се получава локално прегряване на буталото, което обикновено води до неговото изгаряне. Изгарянето на буталото може също да доведе до повреда на стената на цилиндъра (оценяване, „покритие“ на материала на буталото върху стената на цилиндъра). Тоест, изгарянето на изпускателните клапани с голям дебит на маслото, като M50, добавя по-голяма вероятност от изгаряне на буталото. Трябва да се отбележи, че както изгарянето на клапана, така и изгарянето на буталото се случва, когато двигателят е под тежък товар за дълго време, например, когато шофира със скорост над 160 км / ч за повече от 20 минути. Тоест, ако двигателят яде масло и искате да забавите процедурата за ремонт, трябва да намалите максималната скорост. В същото време потреблението на масло също ще намалее.
И при мен се случи при високо натоварване и скорост над 160, както и високия разход на масло от 1л на 1000км
https://bugulma-lada.ru/bg/remont-i-uho ... ernye.html
Буталните пръстени имат по-ниска височина от двигателя M50. Съответно често срещан проблем е износването на буталния пръстен, загубата му на геометрия и еластичност (образуването на празнина в ключалката до плашещи 5-8 мм). В резултат на това се постига средно разход на масло от 1 литър на 1000 км, вече с пробег от 200 - 230 хиляди километра. Поради появата на голям пробив на работната течност през пролуката в ключалките на пръстените в кухината на картера се получава локално прегряване на буталото, което обикновено води до неговото изгаряне. Изгарянето на буталото може също да доведе до повреда на стената на цилиндъра (оценяване, „покритие“ на материала на буталото върху стената на цилиндъра). Тоест, изгарянето на изпускателните клапани с голям дебит на маслото, като M50, добавя по-голяма вероятност от изгаряне на буталото. Трябва да се отбележи, че както изгарянето на клапана, така и изгарянето на буталото се случва, когато двигателят е под тежък товар за дълго време, например, когато шофира със скорост над 160 км / ч за повече от 20 минути. Тоест, ако двигателят яде масло и искате да забавите процедурата за ремонт, трябва да намалите максималната скорост. В същото време потреблението на масло също ще намалее.
И при мен се случи при високо натоварване и скорост над 160, както и високия разход на масло от 1л на 1000км
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани