E36 320i Time Attack

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от TheDriver » 16 Сеп 2020, 8:46

Същия проблем с втора го имам и аз. :mhihi:
ЗФ-а е корав, но моят е видял много бой. Не мисля обаче че времето ми страда от това. Нямам чак толкова много провалени последни сектори и съм доста близо до оптималната обиколка по ГПС.

Пружини с твърдост като за писта от САЩ. :yes:
Койлове няма как да сложа заради правилата, а всички пружини, които се предлагат в Европа са ужасно меки. Сега съм с H&R Sport, а ми трябва нещо поне двойно по-твърдо и 20мм по-ниско.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8316
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от vicho » 16 Сеп 2020, 14:32

TheDriver написа:Вичо аз карам с 330/328 спирачки, момчето с бялата 36ца до мен е с 330/330 пробвали сме и варианти с помпите.


с помпа ли караш или без? :dunno:

друго - 325мм диск е доста по-тежък от 286мм диск... или не е ? :dunno:

а апаратите? :ok:

да не би да правим ъпгрейди залудо и да утежняваме конструкцията :ok:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от TheDriver » 16 Сеп 2020, 15:00

Първоначално карах с оригиналната помпа, а имам опит и със стандартния сетъп на 28цата.

Стандартно педала на 36цата не е особено агресивен, минаването към 330/328 спирачки удължи хода драстично. Има си доволно празен ход преди да се случи нещо. На мен в началото ми допадаше, защото ми даваше шанс да се уча по-бързо. Когато загреят обаче се стига до ситуация в която педала стига до пода при тежко спиране и се губи част от потенциала на по-големите спирачки.
За това минах на голямата помпа от М3 3.0. И нещата си дойдоха на мястото. В момента с този сетъп педала е една идея по-агресивен от стандартния с малките спирачки.
Ползват се дискове, апарати и съпорти от 330и/д отпред и дискове +апарати и съпорти от 328и или 320д фейс отзад(е46). Всичко е плъг анд плей.

По отношение на теглата си прав, моментът е тънък.За 28цата големите спирачки бяха сериозно подобрение и видимо не се отразиха на ускорението. За 20ката може и да не е така. :dunno:

Нямам теглата на нашите спирачки, но наскоро правих подобен ъпгрейд на Ауди. Разликата между 256мм сетъп и 312мм при тях е 5кг на гума - диск+апарат+ съпорт+ накладки. Предполагам, че и при нас ще е около 4.5кг за предните и доста по-малко за задните.
Някой беше пускал тема за алуминиеви апарати от е90, можеш да ползваш тях, за да намалиш малко разликата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8316
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от vicho » 16 Сеп 2020, 15:15

тотално ме отказа с тия 4кг на гума... :mhihi: и без това колата е мега припаднала :roll:

аз за какво давам пари за леки джанКи :))) :driving:

ще направя нов опит да съживявам оригиналните :angel:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от nero_ » 17 Сеп 2020, 8:36

Мога да дам информация за 300мм>325мм. Разликата е 2кг.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от TheFreeRider » 17 Сеп 2020, 9:13

Би следвало да те интересува предимно теглото на самия диск, а не толкова на апаратите, защото обикновено те не се въртят с колелото :mrgreen:
Спорните дискове от 330 са добър вариант ако гониш тегло. Не знам колко са верни данните в реалоем, но има логика да са по-леки от стандартните:
Стардартен 8.810 kg
Спортен 7.640 kg

Аз карам с вторите и съм доволен. Разликата в теглото идва от алуминиевата сърцевина. Но не мога да ги сравня спрямо другите, защото правих цялостен ъпгрейд от 300мм със смяна на всичко освен задните апарати и разликата в спирането беше осезаема. Не че сега спира невероятно, но за сток вариант мисля, че това е максимума. Ама нещо май са вдигнали цените, преди 2-3 години ги взех за около 500 лева двата, сега ги гледам 328 паунда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 1.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от TheFreeRider » 18 Сеп 2020, 10:26

Като споменахме леки джанки, какво мислите за олекотените HLT модели на OZ? 17-18ки са между 7 и 8кг, което е много примамливо и са на прилична цена. Но дали ще издържат за нормална употреба по нашите пътища или са чупливи? Подобни комплекти рядко изпадат втора ръка, а и да има, са яли много бой, затова обмислям покупка на нови. Има още няколко марки, например Apex, но цените им на стария континент са двойни, та се оглеждам за някоя европейска марка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8316
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от vicho » 18 Сеп 2020, 17:00

за мен е изключително важни са параметрите на джантите - ширина и офсет, а теглото е бонус :smoke:

за евридей кола не мисля, че е удачно да се слага много лека джанта, инженерите са направили нещо средно между здравина, красота и тегло :dunno:

оригиналните джанти са най-добрия избор и не мисля, че ще спестиш нещо, ако си сложиш по-леки на евридейката... ядове със сигурност ще имаш повече :roll:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от ogata » 19 Окт 2020, 23:01

От комбито ми останаха спирачките.
Провери си във фенса параметрите на спирачки от 325xi е46.
Ако ти вършат работа свиркай. Предните дискове и накладки са на под 3к км :twisted:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8316
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от vicho » 20 Окт 2020, 10:13

ogata написа:От комбито ми останаха спирачките.
Провери си във фенса параметрите на спирачки от 325xi е46.
Ако ти вършат работа свиркай. Предните дискове и накладки са на под 3к км :twisted:


Благодаря!

Но засега съм се спрял на друго предложение което чакам да дойде... :mhihi:

Изображение

главната причина е, че не искам да утежнявам окачването... ако и това не стане явно ще се наложи да мина на по-големи :dunno:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от nero_ » 20 Окт 2020, 12:17

На последният БМВ къп ми се отпели феродото на Yellowstuff или поне така смятам, че се е случило. 1 от 4 накладки беше останала само основата. Другите 3 бяха грубо на 60-70% остатъчен материал. Чисто нови накладки с чисто нови дискове, карани 2-та дни. Съответно докато усетя какво се случва замина и чисто новият диск. Принципно са с добра технология на закрепване и освен на лепило разчитат и на една технология с нещо като кукички. Така че не изключвам да е проблем с апарата, макар че бяха ревизирани преди поставянето на дисковете и накладките. Просто едно на ум с EBC... имат история със съмнително качество.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8316
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от vicho » 21 Окт 2020, 15:15

разработи ли ги преди това? поне малко :dunno:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от nero_ » 21 Окт 2020, 16:53

50 км в София обикалях с тази цел, по магистралата по-скоро почти не съм ползвал спирачки и вече първото ми излизане беше по-леко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от bum_bum » 21 Окт 2020, 21:14

Едва ли да е от разработването. По-скоро както всичко останало са почнали с икономиите тук-там. Аз 3 комплекта съм изАбил и никога не съм ги разработвал. 2 от тях от слагането до пистата и газ, като преди това не съм им обръщал внимание да правя някакви цикли и разработка.

Тва ме сеща, че от 2 години на рафта ми стои майката на накладките, дето ги купих с ебахти желанието и от тогава не съм карал колата :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8316
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: E36 320i Time Attack

Мнение от vicho » 25 Окт 2020, 21:58

Изображение

засега толко...

утре на работа ще направя разбор, че съм прибит... буквално... една тресчотка ме удари в носа :box:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook