E36 320i Time Attack
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E36 320i Time Attack
Не съм чак от тия прота, дето като сменят един шарнир и могат да напишат 2 страници трактат как се е променила колата
Имах по-добри времена на Серес, но пък и много потенциал за подобрение в карането ми.
Колата никак не успях да я усетя, въпреки, че тогава спечелих кръга на италианското там, защото умниците в Дунев ми я настроиха за дрифт при положение, че изрично споменах, че отивам на тайм атак. Колата при рязко отнемане на газта тръгваше на дрифт, та нямах много време за усещания
Новите неща бяха шпер на 80% и тампоните.
Имах по-добри времена на Серес, но пък и много потенциал за подобрение в карането ми.
Колата никак не успях да я усетя, въпреки, че тогава спечелих кръга на италианското там, защото умниците в Дунев ми я настроиха за дрифт при положение, че изрично споменах, че отивам на тайм атак. Колата при рязко отнемане на газта тръгваше на дрифт, та нямах много време за усещания
Новите неща бяха шпер на 80% и тампоните.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E36 320i Time Attack
slatanic написа:А там имаше ли разлика в поведението? Аз като слагах бяха май само лилави за е30ката ама то беше и 2009/10 по спомен.
Сега нямам и на какво да сложа ама не се знае, че ми се въртят едни идеи за компакти.
.
И най-мекият полиуретан да сложиш ще има разлика в поведението, защото е доста по-твърд от гумен тампон.
По-твърдите полиуретани са маркетинг. Поведението ще е същото, но ще започнат да се обаждаж други по-слаби места , тъй като разпределеното натоварваневече няма да е разпределено, а всъщност ще се предава на други компоненти, като например шпилките на моста.
Особено забавно става ако сглупиш да подмениш гуменото каре на скоростите с алуминиево + полиуретанови втулки.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E36 320i Time Attack
Кога последно кара кола със стокови, жълти, лилави и черни паърфлекс на писта, та го установи?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E36 320i Time Attack
bum_bum написа:Кога последно кара кола със стокови, жълти, лилави и черни паърфлекс на писта, та го установи?
Моля, спазвай карантината и стой поне на 2 метра от постовете ми
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E36 320i Time Attack
Разбира се. Тампоните обират луфтове, движения, вибрации в някаква степен. Колкото по-твърди са, толкова повече се предават по купето, диференциала или където са сложени.
Правенето на кола за каране винаги е въпрос на компромис с издръжливост на мотора, комфорт, разход и т.н. За това именно Пауърфлекс имат 3 варианта- стрийт, фаст стрийт и рейсинг.
Правенето на кола за каране винаги е въпрос на компромис с издръжливост на мотора, комфорт, разход и т.н. За това именно Пауърфлекс имат 3 варианта- стрийт, фаст стрийт и рейсинг.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
аз го виждам така - да слагаш полиуретан на ежедневна кола е също толкова безумно колкото да караш с обикновени на писта..
натоварено купе посредством полиуретан е хубаво да има някакво усилване: разпънки, частични или пълни rollcage, олекотяване на елементи (НО НЕ НА КОНСТРУКЦИЯ) и те така...
натоварено купе посредством полиуретан е хубаво да има някакво усилване: разпънки, частични или пълни rollcage, олекотяване на елементи (НО НЕ НА КОНСТРУКЦИЯ) и те така...
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: E36 320i Time Attack
vicho написа:аз го виждам така - да слагаш полиуретан на ежедневна кола е също толкова безумно колкото да караш с обикновени на писта..
натоварено купе посредством полиуретан е хубаво да има някакво усилване: разпънки, частични или пълни rollcage, олекотяване на елементи (НО НЕ НА КОНСТРУКЦИЯ) и те така...
Ми не е така. Който е имал е36 малко по-силно от машина за сладолед, шперосано и обича да раздава газ знае, че дори лемфьрдерите на задните носачи, които влизат в праговете карат по един сезон.
Разбира се има и такива, които вярват, че алуминиева афтърмаркет разпънка, x-brace и 17ки са достатъчна подготовка "да метеш кръстовищата"
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ///М.Василев
- Потребител
- Мнения: 37
- Регистриран на: 13.12.2018
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: 328 S2
Re: E36 320i Time Attack
Много готина тема, искам да те питам(автора) за ревизията на шпера какви пари ти излезе и сам ли го прави. Иначе добре си влагаш парите, интересно изглежда и ще следя тъй като и аз съм подхванал една 2.8ца с атмосферен тунинг,но си е скъпичко и става бавно.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
4 сателита - 100лв
1 планета - 40лв
фрикциони и огледални дискове - 60лв
масло шперово кастрол - литър и малко - 40лв
полиуретанови тампони - 70лв
аз разглабях, а майстора (приятел) сглабя, че ръцете ми са малко вързани на възел
колкото до атмосферния тунинг има какво да се желае... и като пари и като желание, ама засега ще е това, че сума пари и КАРАНТИНА
п.с. цените са от приятели
1 планета - 40лв
фрикциони и огледални дискове - 60лв
масло шперово кастрол - литър и малко - 40лв
полиуретанови тампони - 70лв
аз разглабях, а майстора (приятел) сглабя, че ръцете ми са малко вързани на възел
колкото до атмосферния тунинг има какво да се желае... и като пари и като желание, ама засега ще е това, че сума пари и КАРАНТИНА
п.с. цените са от приятели
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
малко развитие... клипа се "клати" понеже е през айфоната... имам и от GoPro-то, но не можах да насложа телемтрията и по-късно ще ги кача клиповете просто е така...
ето графика от същата обиколка
Все пак успях да строша колата... оказа се, че "някой" е забравил да сложи долната шайба под тампона и разбира се амортисьора влезе в купето и ми проби едната елипса Pioneer сега Тони Стораро ми бръжди За радост на пистата имаше подготвен колега с тампони (явно го е ял същия) и закрепих положението да се прибера с работещо окачване
Иначе 320-ската е бетон... много завива, но за сметка на това нищо не върви и нищо не спира... диференциала както предполагах е много дълъг за тази писта и ще ми трябва по-късичко число - 3.9 или 4.1 (сега е 3.45 заводското)... гумите са супер (Зестиното)... Общо взето съм доволен от поведението... дразни ме и момента, че с 30 литра бензин колата ми гасне по завоите
В най-скоро ще отстраня въпросните проблеми и ще пробвам пак
ето графика от същата обиколка
Все пак успях да строша колата... оказа се, че "някой" е забравил да сложи долната шайба под тампона и разбира се амортисьора влезе в купето и ми проби едната елипса Pioneer сега Тони Стораро ми бръжди За радост на пистата имаше подготвен колега с тампони (явно го е ял същия) и закрепих положението да се прибера с работещо окачване
Иначе 320-ската е бетон... много завива, но за сметка на това нищо не върви и нищо не спира... диференциала както предполагах е много дълъг за тази писта и ще ми трябва по-късичко число - 3.9 или 4.1 (сега е 3.45 заводското)... гумите са супер (Зестиното)... Общо взето съм доволен от поведението... дразни ме и момента, че с 30 литра бензин колата ми гасне по завоите
В най-скоро ще отстраня въпросните проблеми и ще пробвам пак
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E36 320i Time Attack
Да, от към грип изглежда добре. Особено щом казваш, че с 30литра гасне. При мен границата е около 12-15 литра.
Опираш ли по обратните след ролването?
Опираш ли по обратните след ролването?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8323
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
TheDriver написа:Да, от към грип изглежда добре. Особено щом казваш, че с 30литра гасне. При мен границата е около 12-15 литра.
Опираш ли по обратните след ролването?
грип има, шофьор няма... трябва да си подобря значително карането... мисля, че само от него колата е секунда надолу, което е скандално
опирам само горе след шикана на късичките понеже много я разбалансирам и подскача иначе на обратните няма ядове
тъкмо заредих следобяд за още каране и се скъса тампона... щях да врътна още 2-3 сесии
квот-такоа
п.с. някакви варианти за справянето с резервоара
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E36 320i Time Attack
Секунда около 1:14 ми се вижда множко. Особено при положение, че не си прекъсвал карането миналата година.
Аз единственото, което видях от тия кадри е шикана(което е нормално при малък брой обиколки).
Мисля че там имаш резерв от скорост, ако правилно съм разчел телеметрията и 117 ти е скоростта вътре.
Аз единственото, което видях от тия кадри е шикана(което е нормално при малък брой обиколки).
Мисля че там имаш резерв от скорост, ако правилно съм разчел телеметрията и 117 ти е скоростта вътре.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани