E36 320i Time Attack
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
Това отдолу са сметки на Gearing Calculator - тук - https://www.blocklayer.com/rpm-gear . Като по ред (при 7000 оборота) са 2.93, 3.15, 3.45, 3.64, 3.73 (моя), 3.91 (такъв също карах)
В горните таблички съм смятал това което съм видял на пътя и съм сравнявал по GPS-а на 3.73 и 3.91
http://store.picbg.net/pubpic/BB/8E/a0b ... f3bb8e.jpg
p.s. тъкмо попитах един приятел който кара на Калояново с M54B30 и 3.73 - прави 180 на правата на 4-та и не е в прекъсвач
В горните таблички съм смятал това което съм видял на пътя и съм сравнявал по GPS-а на 3.73 и 3.91
http://store.picbg.net/pubpic/BB/8E/a0b ... f3bb8e.jpg
p.s. тъкмо попитах един приятел който кара на Калояново с M54B30 и 3.73 - прави 180 на правата на 4-та и не е в прекъсвач
Последна промяна vicho на 10 Окт 2023, 15:37, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E36 320i Time Attack
Т.е. по тези сметки аз съм с 3.91?
Интересното е, че онлайн калкулатори на база даните за предавателните числа, оборотите и гумите ми вадят максимална около 160км/ч с 3.73.
Аз в неделя ще съм на Калояново, но без колата, като зрител/механик за приятел. Следващото ми участите ще е наесен, тогава ако искаш може да броим въртенето на валовете и да видим.
Иначе мен си ми е добре така откъм предавателни числа, нищо че карам на прекъсвач.
П.С. Друго което ми идва на ум е, че Гетрага-а е с малко по-дълга 4та. , а аз съм със ЗФ. Макар че моя 36цов 5ск. ЗФ би следвало да е с еднакви предавателни числа с 46цовия бензинов 5ск. ЗФ. Вече дизеловите кутии са други.
Интересното е, че онлайн калкулатори на база даните за предавателните числа, оборотите и гумите ми вадят максимална около 160км/ч с 3.73.
Аз в неделя ще съм на Калояново, но без колата, като зрител/механик за приятел. Следващото ми участите ще е наесен, тогава ако искаш може да броим въртенето на валовете и да видим.
Иначе мен си ми е добре така откъм предавателни числа, нищо че карам на прекъсвач.
П.С. Друго което ми идва на ум е, че Гетрага-а е с малко по-дълга 4та. , а аз съм със ЗФ. Макар че моя 36цов 5ск. ЗФ би следвало да е с еднакви предавателни числа с 46цовия бензинов 5ск. ЗФ. Вече дизеловите кутии са други.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
TheDriver написа:Т.е. по тези сметки аз съм с 3.91?
ами не виждам друго обяснение, това си е механика
TheDriver написа:Аз в неделя ще съм на Калояново, но без колата, като зрител/механик за приятел. Следващото ми участите ще е наесен, тогава ако искаш може да броим въртенето на валовете и да видим. Иначе мен си ми е добре така откъм предавателни числа, нищо че карам на прекъсвач.
Аз не споря кое е по-добре, на мен лично ми се струваше по-добре 3.91 за моята кола и мощност, но такъв голям диференциал изпадна (3.73) и го купих... не съм си избирал конкретно. Със сигурност за различните писти е по-добре различно Преди да броим и/или да сваляш диференциала засечи с GPS-а обороти и скорост на 4-та , то ще си покаже
Аз на купа дракон карам само в събота, че ми идва байгън толкова състезания в годината
TheDriver написа:П.С. Друго което ми идва на ум е, че Гетрага-а е с малко по-дълга 4та. , а аз съм със ЗФ. Макар че моя 36цов 5ск. ЗФ би следвало да е с еднакви предавателни числа с 46цовия бензинов 5ск. ЗФ. Вече дизеловите кутии са други.
e виж на снимката съм постнал и предавателните числа, колко пък да са различни?! 1 км/ч МАКСИМУМ
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E36 320i Time Attack
1.22 срещу 1.24 което е нищо.
Хвърли ме във филм сега , колата няма да си я променям, но поне да знам какво имам и евентуално кой ме е 'прецакал'.
Мен пък ми допада решетката в неделя стават приятни състезания понякога. Аз бях тоя дето кара решетка в тъмното на финала миналата година...беше си тръпка.
Хвърли ме във филм сега , колата няма да си я променям, но поне да знам какво имам и евентуално кой ме е 'прецакал'.
Мен пък ми допада решетката в неделя стават приятни състезания понякога. Аз бях тоя дето кара решетка в тъмното на финала миналата година...беше си тръпка.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
TheDriver написа:Мен пък ми допада решетката в неделя стават приятни състезания понякога. Аз бях тоя дето кара решетка в тъмното на финала миналата година...беше си тръпка.
не мога аз да се отпусна да карам с други хора, нямам им вяра... иначе със сигурност е много забавно, ама не съм стигнал тоя етап на неебателност!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E36 320i Time Attack
И аз трудно се пречупих
Даже обеснявах, че в тая касапница няма никога да карам Знаеш в събота понякога какви индивиди има... За щастие тези хора гледат да не се записват в неделя.
Аз честно казано до сега не съм имал забележка към никой с който съм карал на решетка. Дори е обратното - аз съм създавал потенциални проблеми за Saxo/106 армията Просто спирам много по-късно от тях и само в зоната за спиране мога да ги изпреваря, та ми се е случвало да ми затръшнат вратата, защото не очакват да съм там(което е разбираемо). Макар борбата да не е за директна позиция на пистата всички карат все едно е
Може и да съм пристрастен, но колегите с БМВ винаги са били най-дисциплинирани и избягващи проблемите.
Даже обеснявах, че в тая касапница няма никога да карам Знаеш в събота понякога какви индивиди има... За щастие тези хора гледат да не се записват в неделя.
Аз честно казано до сега не съм имал забележка към никой с който съм карал на решетка. Дори е обратното - аз съм създавал потенциални проблеми за Saxo/106 армията Просто спирам много по-късно от тях и само в зоната за спиране мога да ги изпреваря, та ми се е случвало да ми затръшнат вратата, защото не очакват да съм там(което е разбираемо). Макар борбата да не е за директна позиция на пистата всички карат все едно е
Може и да съм пристрастен, но колегите с БМВ винаги са били най-дисциплинирани и избягващи проблемите.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
За днеска - толко
http://store.picbg.net/pubpic/32/B2/6a9 ... 2f32b2.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/93/31/6ac ... fe9331.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/9D/B5/e13 ... 479db5.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/32/B2/6a9 ... 2f32b2.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/93/31/6ac ... fe9331.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/9D/B5/e13 ... 479db5.jpg
Последна промяна vicho на 10 Окт 2023, 15:37, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
Кимито (Добромир) дет' е на второ място наваксва 40кг само от лично тегло
п.с. а хем съм отслабнал
п.с. а хем съм отслабнал
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E36 320i Time Attack
Аз между 4ти кръг 2022 и 1ви кръг 2023 свалих 10кг. без да се стремя към това 98>87кг.
Приятелите ме бъзикат, че за това съм слязъл в 1:09
Приятелите ме бъзикат, че за това съм слязъл в 1:09
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
TheDriver написа::mhihi: Аз между 4ти кръг 2022 и 1ви кръг 2023 свалих 10кг. без да се стремя към това 98>87кг.
Приятелите ме бъзикат, че за това съм слязъл в 1:09
Като гледам колко сваляне има в каране само и ту се мотивирам, ту се разочаровам от себе си
На тая писта всичко е шофиране, неслучайно Лефтеров даде 1:01 с е46цата, а Шонди 1:05...
Не, че искам да сравнявам пилотите, че са от различна вселена, но пък това си е БАЯ КАРАНЕ с една и съща кола
За всеки случай ще сложим някой друг кон под капака тоя месец, започва се началото на края на слуховете 20ска ли си, 30ска ли си, 40ска ли си... излизам с "B58"-цата на следващия кръг
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
1.08.0 starter pack
и после като почне някой да ми се впечатлява от тунинг и части
http://store.picbg.net/pubpic/11/D6/436 ... d011d6.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/E7/90/39c ... 14e790.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/47/AE/0f7 ... 3147ae.jpg
и после като почне някой да ми се впечатлява от тунинг и части
http://store.picbg.net/pubpic/11/D6/436 ... d011d6.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/E7/90/39c ... 14e790.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/47/AE/0f7 ... 3147ae.jpg
Последна промяна vicho на 10 Окт 2023, 15:37, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
vicho написа:Това отдолу са сметки на Gearing Calculator - тук - https://www.blocklayer.com/rpm-gear . Като по ред (при 7000 оборота) са 2.93, 3.15, 3.45, 3.64, 3.73 (моя), 3.91 (такъв също карах)
В горните таблички съм смятал това което съм видял на пътя и съм сравнявал по GPS-а на 3.73 и 3.91
Забравил съм да кажа, че тези сметки по-горе в моята таблица са с 245/40/17 гума, а сега карам с 265/35/18, което е много по-голям диаметър, което води до по-висока скорост по предавки, което пък води до известна доза успокоение
Тук са сметките с 18-ските и на 7200 прекъсвач
http://store.picbg.net/pubpic/07/CA/7ce ... d507ca.png
Последна промяна vicho на 10 Окт 2023, 15:37, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
slatanic написа:Виче искам да видя как на шеста пълниш километража спрямо графиката.
Трябва ми правилната писта, сещам се за една дълга която знам на изуст и все някога ще покарам там!!! В бъкет листа е
Ама има още известно количество вода (евро) да изтече дотогава
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
Такааа... понеже последните 2 месеца ми се стовариха на главата нямах много желание да пиша по темата, не че сега имам, ама е една идея по-добре положението
Стоварихме мотора в колата точно 2 дни преди състезанието на края на юли и разбира се го строшихме на диното... маслената помпа "пийна водица", защото спестих едни 300лв за усилена такава и счупих колата, прецаках състезанието, платен хотел и т.н. и т.н. Адска последователност от тъпотии... Адски много ме е яд, но тунинга в България не го виждам... колкото повече имам допир него, толкова повече разбирам за какво става въпрос... и не, не е въпроса в парите
Цифри няма да казвам, защото не са много официални, ама преди следващото състезание се надявам пак да се кача на диното и да видим резултата (първо тук ще го кача) Т.е. тук оставям една лека въпросителна, но горе-долу всички се ориентирахме правилно. Колата се взривява и се доближаваме до Gr4
В положителен аспект, в момента имам кола в движение - кара криво ляво, страх ме е да й дам газ, не защото е прекалено мощна, а защото ми се иска да е настроена изцяло, а и нямам ТАБЛО хахаха Мисля, че днес го реших този проблем, ама много ме мързи в момента да ходя до гаража да свалям компютъра да му бодна антената, да му вържа блутуута и да видим какво ще покаже таблета.
http://store.picbg.net/pubpic/F8/69/c30 ... fff869.jpg
Вчера пък ходих на стенд да видим НОВОТО окачване и гуми.... 1 крачка напред, 2 назад е положението... Нанканга е 1 см по-широк от уест лейка на един и същ размер (265/35/18) и съответно НЕ стават, ама не, че не стават, ами няма вариант да станат... Та като гледам ще минавам на размер 255/35/18 и дано да станат, че ще извадя тежкия флекс и аз ще режа Другото скапано нещо е, че наклоните идват по-малки отколкото с М3 тампоните , жалко но факт
http://store.picbg.net/pubpic/A2/C4/125 ... 27a2c4.jpg
Време няма, до купа дракон са 3 седмици, че ще карам ще карам, ама ще съм далеч от 100-те %-та които съм си намислил. Поне ще проверя какво се случва и как са скоростите на пистата с тоя двигател и сетъп.
Ще залагаме ли време?
Стоварихме мотора в колата точно 2 дни преди състезанието на края на юли и разбира се го строшихме на диното... маслената помпа "пийна водица", защото спестих едни 300лв за усилена такава и счупих колата, прецаках състезанието, платен хотел и т.н. и т.н. Адска последователност от тъпотии... Адски много ме е яд, но тунинга в България не го виждам... колкото повече имам допир него, толкова повече разбирам за какво става въпрос... и не, не е въпроса в парите
Цифри няма да казвам, защото не са много официални, ама преди следващото състезание се надявам пак да се кача на диното и да видим резултата (първо тук ще го кача) Т.е. тук оставям една лека въпросителна, но горе-долу всички се ориентирахме правилно. Колата се взривява и се доближаваме до Gr4
В положителен аспект, в момента имам кола в движение - кара криво ляво, страх ме е да й дам газ, не защото е прекалено мощна, а защото ми се иска да е настроена изцяло, а и нямам ТАБЛО хахаха Мисля, че днес го реших този проблем, ама много ме мързи в момента да ходя до гаража да свалям компютъра да му бодна антената, да му вържа блутуута и да видим какво ще покаже таблета.
http://store.picbg.net/pubpic/F8/69/c30 ... fff869.jpg
Вчера пък ходих на стенд да видим НОВОТО окачване и гуми.... 1 крачка напред, 2 назад е положението... Нанканга е 1 см по-широк от уест лейка на един и същ размер (265/35/18) и съответно НЕ стават, ама не, че не стават, ами няма вариант да станат... Та като гледам ще минавам на размер 255/35/18 и дано да станат, че ще извадя тежкия флекс и аз ще режа Другото скапано нещо е, че наклоните идват по-малки отколкото с М3 тампоните , жалко но факт
http://store.picbg.net/pubpic/A2/C4/125 ... 27a2c4.jpg
Време няма, до купа дракон са 3 седмици, че ще карам ще карам, ама ще съм далеч от 100-те %-та които съм си намислил. Поне ще проверя какво се случва и как са скоростите на пистата с тоя двигател и сетъп.
Ще залагаме ли време?
Последна промяна vicho на 10 Окт 2023, 15:36, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани