E36 320i Time Attack
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
BMW Cup Round 2 премина добре... не, че някой го интересува, ама аз ще си постна...
то така или иначе тук е важна пералнята, а не бенвето и спорта
отново подобрение на времето... 1.13.000 DEAD както казваха едно време в Top Gear
за стрийт 320i без спирачки и окачване - толкова
мисля, че е добре... ако оправим и карането има някоя друга десета
както се вижда - BBS RK 003 - 17 x 8.5J ET15 - 7.8kg на джанта... + малко подобрения по мотора (читав мап и графика с малко коне)
то така или иначе тук е важна пералнята, а не бенвето и спорта
отново подобрение на времето... 1.13.000 DEAD както казваха едно време в Top Gear
за стрийт 320i без спирачки и окачване - толкова
мисля, че е добре... ако оправим и карането има някоя друга десета
както се вижда - BBS RK 003 - 17 x 8.5J ET15 - 7.8kg на джанта... + малко подобрения по мотора (читав мап и графика с малко коне)
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 238
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: E36 320i Time Attack
Браво колега , другият път още надолу !!!
пс , ароматизаторчето си е готин акселерометър
пс , ароматизаторчето си е готин акселерометър
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
Deyan Velev написа:Браво колега , другият път още надолу !!!
пс , ароматизаторчето си е готин акселерометър
благодаря... радвам се, че поне някой чете, следи и са му интересни тези неща...
вчера свалих още малко времето, което отново си е личен рекорд без никакви модификации по колата за последната седмица (освен нова спирачна течност и масло... беше станало на 2,000км)
https://www.youtube.com/watch?v=q8HBPhJKKlQ
като спомена ароматизаторчето... максимума ускорение е 1.5g, ама така и не разбрахме какво е... явно не е странично след кратка дискусия във фейсбук...
не съм много по теориите, ама... май е добре
Последна промяна vicho на 14 Сеп 2020, 9:20, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
E36 320i Time Attack
vicho написа:благодаря... радвам се, че поне някой чете, следи и са му интересни тези неща...
Даже доста
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: E36 320i Time Attack
Браво, много добро време Аз с 3 литра мотор съм по-бавен, макар и с кофти гуми и без да прекрачвам кърба на 1ви завой. Ще се радвам да покараме заедно някой път, свиркай ако ходиш за свободно каране, че с моите дружки нещо трудно се организираме и не ми се ходи сам.
Re: E36 320i Time Attack
TheFreeRider написа:Браво, много добро време Аз с 3 литра мотор съм по-бавен, макар и с кофти гуми и без да прекрачвам кърба на 1ви завой. Ще се радвам да покараме заедно някой път, свиркай ако ходиш за свободно каране, че с моите дружки нещо трудно се организираме и не ми се ходи сам.
Със Z4-та от подписа ли?
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: E36 320i Time Attack
Дам. Имам още какво да уча
Re: E36 320i Time Attack
TheFreeRider написа:Дам. Имам още какво да уча
и аз въртя "палатката" от време на време. Оказа се доста послушна кола за писта, за съжаление тежка.
Към автора на темата - четем и следим. Браво за успехите! Какви са следващите стъпки?
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
nero_ написа:TheFreeRider написа:Дам. Имам още какво да уча
и аз въртя "палатката" от време на време. Оказа се доста послушна кола за писта, за съжаление тежка.
Към автора на темата - четем и следим. Браво за успехите! Какви са следващите стъпки?
благодаря за което...
на миналия BMW Cup едно момче със Z4 3.0i на стрийт гуми врътна 1.10.140, което е скандално добро време... Тази кола е чудесна платформа за писта!
Трябва да уточня спирачките, ама още не знам какво ще правя с тях... уж сетъпа от 330i/330d е plug and play, ама не е точно така... трябва и спирачна помпа и т.н.
За новия сезон ще се постарая и с нов чифт гуми, че тези май няма да издържат много
Обмислям момента с по-леки стрийт седалки, но така и не мога да си харесам нищо адекватно... ако имате предложения и сте гледали нещо ще се радвам да споделите
Най-важното : гледайки телеметрията и дискутирайки я с хора които наистина умеят да шофират на писта има още за подобряване в карането, което е супер, защото явно колата има запас
миналия weekend на Drakon Speed Cup - Eneos борбата беше сериозна за 1-во, както и за 3-то място... интересно се получи... доволен съм, като изключим, че спуках гума на пистата дупка в протектора от болт голям късмет
награден фонд или поощрения нямаше... на BMW Cup за първо място дават 50лв ваучер за гориво от Shell , което е по-добре от нищо
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E36 320i Time Attack
Аз съм с въпросната Z4 3.0ivicho написа:
на миналия BMW Cup едно момче със Z4 3.0i на стрийт гуми врътна 1.10.140, което е скандално добро време... Тази кола е чудесна платформа за писта!
Нямаше ли проблем с баланса ползвайки 330-кови спирачки? Реално как се представят сегашните спирачки и какво търсиш да подобриш?vicho написа:Трябва да уточня спирачките, ама още не знам какво ще правя с тях... уж сетъпа от 330i/330d е plug and play, ама не е точно така... трябва и спирачна помпа и т.н.
Гледал съм, основният проблем е, че повечето или са плитки или не работят добре с 3-точков колан. Иначе едни добри килограми могат да се спестят, особено ако твоите са с екстри.vicho написа:Обмислям момента с по-леки стрийт седалки, но така и не мога да си харесам нищо адекватно... ако имате предложения и сте гледали нещо ще се радвам да споделите
Няма по-хубаво от това да има място за развитие, без да са нужни инвестиции в колата.vicho написа:Най-важното : гледайки телеметрията и дискутирайки я с хора които наистина умеят да шофират на писта има още за подобряване в карането, което е супер, защото явно колата има запас
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 320i Time Attack
nero_ написа:....
Поздравления! Искрено се радвам като видя такива постижения с улична кола! M54 или N52?
Колкото до спирачките, в момента колата въобще не спира... свикнах на хубави спирачки с по-новите коли и тези ми се струват безумни... ))) да не говорим, че на е36 328i (което върви доста) са същите... разглезена работа ... и да именно баланса ме притеснява
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: E36 320i Time Attack
Благодаря, с М54 е колата.vicho написа:
Поздравления! Искрено се радвам като видя такива постижения с улична кола! M54 или N52?
Не съм много запознат с Е36, но нямаш ли ABS? Ако имаш, би трябвало да имаш и EBD, което би трябвало да ти реши евентуални проблеми с баланса... разсъждавам на глас просто...
Re: E36 320i Time Attack
nero_ написа:Благодаря, с М54 е колата.vicho написа:
Поздравления! Искрено се радвам като видя такива постижения с улична кола! M54 или N52?
Не съм много запознат с Е36, но нямаш ли ABS? Ако имаш, би трябвало да имаш и EBD, което би трябвало да ти реши евентуални проблеми с баланса... разсъждавам на глас просто...
Мен направо ме отказа да те гоня с тая ниска десятка
Само от каране ли го свали времето спрямо предния кръг?
Аз ако успея да направя генерация и окачване ще имаме тройна битка за първото място.
Вичо аз карам с 330/328 спирачки, момчето с бялата 36ца до мен е с 330/330 пробвали сме и варианти с помпите.
Дали ще избереш фул сетъп 330 или класическият като мен зависи от това как искаш колата на търн ин.
Моят сетъп запазва оригиналния баланс както е известно и е неутрален по отношение на търн ин-а.
Задните спирачки от 330 ти дават малко повече завъртане. На мен това ми пречи и за това си останах с 328 задни. Фабричният шпер с който си по-скоро ще му дойде добре малко завъртане.
Re: E36 320i Time Attack
Ревизирани апарати, нови дискове и накладки отпред и маркучи с оплетка. Но основно от каране - на предния Къп имах здравословни проблеми и неделя изцяло я пропуснах. Сега и аз и колата бяхме на ниво, а и беше една идея по-хладно. Имам проблем със скоростите и 2-ра не влиза когато загреят, когато (ако) го оправя този проблем и почна да ползвам 2-ра на обраните се надявам и на висока 9-ка. Какво окачване планираш?TheDriver написа:Мен направо ме отказа да те гоня с тая ниска десятка
Само от каране ли го свали времето спрямо предния кръг?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани