Помощ! Изтече много антифриз
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Помощ! Изтече много антифриз




Привет на всички. Току-що като спрях на паркинга до офиса изтече някакво голямо количество антифриз от радиатора. Теча беше точно по средата на колата, но като отворих капака на колата не можах да видя точно откъде тече.
Историята е такава (м43б18 с климатроник), че в събота махнах газовата уредба и хората ми казаха да проверя нивото на антифриза. След това съм покарал около 20 километра и долях около литър антифриз, защото в разширителното казанче беше останало съвсем на дъното. Когато доливах обаче колата не беше съвсем изстинала (около час след като я бях карал). Освен това явно съм забравил да завия капачката на разширителния съд, защото сега като отворих капака си стоеше някак много спокойно развита и поставане до радиатора, т.е. съмнявам се сама да се е отвила и поставила там. Антифриз като погледнах си имаше в разширителното казанче по време на теча.
Изтече около литър и спря. Сутринта съм карал около 6 км от нас до офиса.
Каква може да е причината? Какво да правя? Ебало ли си е мамата?
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Сега вече е изстинала колата напълно и в казанчето антифриза е малко под чертата COLD/KALT. Каквото и да значи това. Единствените мокри следи са там къде се свързват радиатора и казанчето.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Купуваш си антифриз и обезвъдушаваш по процедурата /теми бол по този въпрос, особено "летни"/.
Не знам какво ще правиш в сервиз
Не знам какво ще правиш в сервиз

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Ми четох тая тема. Моитео впечатления са, че точно от там някъде тече. Вчера все пак реших да покарам малко да видя какво ще стане (тъпо, но любопитството е велика сила) и чак след като минах едно задръстване започна да излиза пушек от радиатора и стрелката на температурата тръгна към червената зона. Обаче се покачи и след това спря да се покачва и спадна пак до нормалната температура. След това спрях и разгледах за течове, но не видях. Днес сутринта гледах дали е намалял антифриза и разликата беше около 100 грама.
Като ми остане време ще я закарам до дарукар и там се надявам да разсеят мистерията. Дано да не кажат нов радиатор, че гледам 717 кинта .
Като ми остане време ще я закарам до дарукар и там се надявам да разсеят мистерията. Дано да не кажат нов радиатор, че гледам 717 кинта .

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Въздуха после го мисли, но не карай така, че да не земе да изфиряса целия антифриз, че лошо. По-скоро свали радиатора и виж какви са вариантите за ремонт на това място, където ти се е явил проблемът.
УСПЕХ! И да пишеш като го фикснеш туй нящо!
УСПЕХ! И да пишеш като го фикснеш туй нящо!

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани