АГУ/помпа/дюзи

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW Е60 530, М54В30

АГУ/помпа/дюзи

Мнение от pagu1 » 13 Дек 2006, 18:24

Привет на всички,
Накратко проблема е следния:
Карам на газ от една год. и малко след това установих повишена консумация на бензин. След много мъки и разправии побългарих АГУто като сложих бензинов клапан след горивния филтър м/у него и инжекциона и с ключе го включвах преди да запаля на бензин и след като превключех на газ, изключвах ключето. След тази процедура разхода на бензин влезе в нормата, само понякога клапана се ебава и неще да отвори и се налага да го отварям на ръка, но това може би е от голямото налягане и засега ще го оставя така.
На мойта газова се прекъсва бензиновата помпа, а дюзите си работят нормално. Майстора, който я слага каза, че при БМВтата ако се прекъснат дюзите компа ще почне да трупа грешки независимо какъв емулатор се сложи. С две думи единственият вариант е да се спре помпата. И наистина откакто я карам никога не съм имал проблеми с нея- нито е кихала, нито е кашляла, няма грешки, разхода е от 9-13/100.
В последно време подочувам и други мнения и според тях спирането на помпата не се препоръчвало, дори вредяло, защото така се пречело на охлаждането на дюзите от циркулиращия бензин т.е. при спряна помпа скоро и дюзите отиват на кино.
И накрая да попитам за тези от вас които имат газови кое се прекъсва на вашите коли, помпата или дюзите и ако са дюзите какви емулатори сте сложили?
Благодаря на всички дали мнение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 13 Дек 2006, 20:45

Здравей.Аз съм с м43 мотор и съм спрял и дюзите и помпата.Имулатори няма никакви.Не виждам за какво трябва да ти работи помпата при условие че не караш на бензин?От мои наблюдения от голямо количество коли карани на газ съм стигнал до извода че:
При колите които карат много(километри) на газ и помпата им работи а бензин се зарежда да речем през 3,4 месеца и то по 10,15 литра миризмата на безниза става една мно гадна.Незнам какво точни става (ако някой е запознат нека да поясни)амам се променя структората на сами я бензин...става по силен и започва да"гори" мъркучите.

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.04.2006

Re: АГУ/помпа/дюзи

Мнение от presley » 14 Дек 2006, 0:01

pagu1 написа:Привет на всички,
Накратко проблема е следния:
Карам на газ от една год. и малко след това установих повишена консумация на бензин. След много мъки и разправии побългарих АГУто като сложих бензинов клапан след горивния филтър м/у него и инжекциона и с ключе го включвах преди да запаля на бензин и след като превключех на газ, изключвах ключето. След тази процедура разхода на бензин влезе в нормата, само понякога клапана се ебава и неще да отвори и се налага да го отварям на ръка, но това може би е от голямото налягане и засега ще го оставя така.
На мойта газова се прекъсва бензиновата помпа, а дюзите си работят нормално. Майстора, който я слага каза, че при БМВтата ако се прекъснат дюзите компа ще почне да трупа грешки независимо какъв емулатор се сложи. С две думи единственият вариант е да се спре помпата. И наистина откакто я карам никога не съм имал проблеми с нея- нито е кихала, нито е кашляла, няма грешки, разхода е от 9-13/100.
В последно време подочувам и други мнения и според тях спирането на помпата не се препоръчвало, дори вредяло, защото така се пречело на охлаждането на дюзите от циркулиращия бензин т.е. при спряна помпа скоро и дюзите отиват на кино.
И накрая да попитам за тези от вас които имат газови кое се прекъсва на вашите коли, помпата или дюзите и ако са дюзите какви емулатори сте сложили?
Благодаря на всички дали мнение.


На твоя майстор му кажи,че грешките са се натрупали в неговата глава и явно тя неработи добре!!!
Слагаш си емулатор за дюзите и си караш без ядове!Грешките идват не от емулатора за дюзите,а от непоставянето на емулатор за ламбда сонда-следователно се слага още един и за нея!!!
Само,че благодарение на твоя"майстор,суперразбирач",най-вероятно вече нямаш здрави дюзи,понеже се прееб****т когато работят на сухо.
Ако не ти се инвестира в емулатор за дюзи,можеш да ги прекъснеш с едно или две(според схемата на колата) съпротивления 47Ω,свързани последователно на дюзата/ите и всичко бачка.Само няма да ги поставяш на плюсовия кабел,а на другия,който идва от ECU-то!!!Когато ти трябва бензин,само шунтираш съпротивленията с релета и готово.
Айде беги да преработваш чужди грешки :mhihi:
...ааа и махни шибания бензинов клапан...
А маркучите и уплътненията се прецакват не от стария бенз,а от добавките,които някой"умен"е сложил в него!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW Е60 530, М54В30

Мнение от pagu1 » 14 Дек 2006, 16:19

А някой знае ли какви са симптомите на преебаните дюзи?

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 26.04.2006

Мнение от presley » 15 Дек 2006, 0:58

Не работи добре на празен ход,повишен разход.
Може пък да си късметлия и още да са здрави.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook