Проблем при наклон...!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Проблем при наклон...!!!

Мнение от Enslaving_Lecher » 03 Дек 2006, 6:38

Здравейте, вече пет месеца си карам колата и съм безкрайно доволен от придобитото :P , но вчера установих нещо, което ме стресна - когато спра колата под наклон, без значение с предницата или задницата по посока на наклона, и угася мотора, пусна съединителя и спирачката, колата като че ли придърпва и се връща надолу по наклона с около 1см., изчаках 5 мин. в колата, направи го още 3-4 пъти и се върна общо към 3-4см. :shock: после спря....отворих вратата и си пуснах левия крак на земята и залюлях колата напред назад и пак тръгна да придърпва и да се връща :ranting: направо ми изкара ума!!! Знам, че имам ръчна, но вече ме е страх да паркирам при наклон, в скоростите ли е проблема, в диф-а?!? Моля дайте идея какво може да не е наред и колко би ми струвало отстраняването на проблема :help: :help: :help: Благодаря Ви предварително!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 20.08.2006
Местоположение: Берковица/Виена

Мнение от mirmidon » 03 Дек 2006, 12:00

И моята го прави същото. При самото прехварляне на тежестта от спирачката на съединител мърда леко назад, а след това ако я бутна по-силно по посока на наклона мърда още няколко сантиметра. Спред мен се наместват зъбците в скоростната кутия и това е причината. Колеги я кажете ако й вашите го правят значи е нещо нормално.
B M W и всички останали!

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 14.07.2005
Местоположение: sliven

Мнение от bmwtu » 03 Дек 2006, 12:33

моята също така примърдва със 3-4 см

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 03 Дек 2006, 12:45

А как никой не стопля, че колата в това положение я удържа на място единствено налягането в този от цилиндрите, на който са затворени клапаните и когато налягането спадне по една или друга причина колата мръдва, докато я спре друг цилиндър :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 28.09.2006
Местоположение: sofia city

ниам

Мнение от ico-power » 03 Дек 2006, 13:00

ниама ветрове в цилиндрите,то и зависи от наклона де ,но за да си сигурен премериси компресииката :winky: ,ниама проблеми в скорости или диф.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 03 Дек 2006, 13:06

Проблем при наклон = няма проблем! ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 5.08.2006
Местоположение: София
Кара: e36 320 Touring

Мнение от Harrys » 03 Дек 2006, 13:38

И при мен е така, и аз се стреснах! Бутнах я и аз- премести се малко и това беше. Незнам на какво се дължи, но сама няма да тръгне споко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 03 Дек 2006, 14:10

michev написа:А как никой не стопля, че колата в това положение я удържа на място единствено налягането в този от цилиндрите, на който са затворени клапаните и когато налягането спадне по една или друга причина колата мръдва, докато я спре друг цилиндър :mhihi:


или докато се затвори някой от тях :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 03 Дек 2006, 14:47

Те за това е рачната. Иначе си товарите всичко от двл до диф.
ПП Каде е това _? /рАчната/ на тази клавиатура? :mhihi: :help: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 03 Дек 2006, 15:13

Аз преди като спирах по наклони задължително ръчна и гумите обарнати към бордюра така че ако тръгне назад или напред да се спре в бордюра :yes:
Пък сега с автоматика такъв проблем нямам. То там си блокира скоростната :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 03 Дек 2006, 16:15

То зависи колко е голям наклона, ама ако е стръмно е ноермално да превърти двигателя. Трабантчето с яката компресия така си тругваше, че имаш чувството че ше запали даже и дим да го няма :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 03 Дек 2006, 17:26

Ами наклонът не беше голям, около 10-15 градуса (мерено на око :roll: ), а компресията на двг-то си е без грижи, за 5 месеца ходих на диагностика на 2 места, едното е сервиза на БМВ във Варна и на двете казаха, че е бетон, то се и вижда по работата му :lol: , помислих да не би причината да е в скоростите, понеже и при мен като е студена много трудно влиза 1-ва и ще сменям мяслото в скоростите да видим дали ще се оправи. Да уточня, че когато установих придърпването, колата беше студена. Други идеи?!? А като дръпна ръчната и колата се опита да се върне след това има ли опастност да скъса някое въже или друго (дано не се смеете много ама да съм сигурен :D )?

п.п.: клавиатурата ми е съвсем обикновенна :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 03 Дек 2006, 18:51

Нема да скасаш нищо.
Проблема не е в твоиата кл, а в моиата :mhihi: . И иа не знам каде е :mhihi: . На ФОН сам, щото на СТ ще иа вкарша савсем :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 04 Дек 2006, 19:31

И при мен се получава така, но аз вече спрях да му обръщам внимание ;) Свикнах му!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 04 Дек 2006, 20:08

И при мен се получава така като е по-голям наклона. ;)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook