отново с е36 :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: отново с е36 :)
Луд човек! Но давай в същия дух, ние ти се радваме, на колата също!
only rear wheel drive
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Малко да раздвижа темата, в сряда се очаква новата визия на колата, но докато чакаме малко предистория какво се случи до момента от последния ми пост.
Досега управлението за климатроника беше само както се казва МОК инсталация, реално нямаше датчик и окабеляване а рециркулацията работеше само ако се пусне ръчно, тъй като е доста дълго окабеляването, датчика стои на маската и не искам аз да прекарвам и снаждам кабели, все пак Лъчо доста се постара инсталацията да е в сток вид, намерих от немско датчик с оригиналната нерязана инсталация, датчика практически не е рядък същия го има и за е46, самата инсталация е ценна.
Следващото нещо което винаги съм искал е светеща топка, тук се сблъсках с два или по точно 3 основни проблема:
1-во: един път свикнеш ли с къса zhp, вече те дразни оригиналната.
2-ро: колата стигна този етап в който по интериора специално слагам само нови неща и евентуално стара светеща оем за е36 ще е дразнещо.
Решенията са две американският сайт leatherZ / този от който взех конзолата за уредите / предлагат правени zhp светещи, но не са оем. ОЕМ единственият вариант е светеща топка от М5 Ф10. Там проблемът е цената: 389лв. Както се досещате този проблем е лесно решим, все пак нахакахме 27 бона в коша досега, 400лв няма да ни уплашат.
Тук интересното беше самото свързване. При мен знаете от по-старите постове, бутона хи-фи беше само за красота сложен временно само да свети, като до него имаше 12в и маса. Бутона го продадох и на негово място сложих ОЕМ микрофона, + и масата още в началото ги мислех за светеща топка, интересното е че за М5 Ф10 има кит букса за монтаж, но след запитване в Дару се оказа че е вече неналичен, падна голямо търсене на букса и после реших да не запоявам а с малко усилие извадих и замених пиновете на новата букса. Ето ги и резултата:
В сряда следва продължение.
Досега управлението за климатроника беше само както се казва МОК инсталация, реално нямаше датчик и окабеляване а рециркулацията работеше само ако се пусне ръчно, тъй като е доста дълго окабеляването, датчика стои на маската и не искам аз да прекарвам и снаждам кабели, все пак Лъчо доста се постара инсталацията да е в сток вид, намерих от немско датчик с оригиналната нерязана инсталация, датчика практически не е рядък същия го има и за е46, самата инсталация е ценна.
Следващото нещо което винаги съм искал е светеща топка, тук се сблъсках с два или по точно 3 основни проблема:
1-во: един път свикнеш ли с къса zhp, вече те дразни оригиналната.
2-ро: колата стигна този етап в който по интериора специално слагам само нови неща и евентуално стара светеща оем за е36 ще е дразнещо.
Решенията са две американският сайт leatherZ / този от който взех конзолата за уредите / предлагат правени zhp светещи, но не са оем. ОЕМ единственият вариант е светеща топка от М5 Ф10. Там проблемът е цената: 389лв. Както се досещате този проблем е лесно решим, все пак нахакахме 27 бона в коша досега, 400лв няма да ни уплашат.
Тук интересното беше самото свързване. При мен знаете от по-старите постове, бутона хи-фи беше само за красота сложен временно само да свети, като до него имаше 12в и маса. Бутона го продадох и на негово място сложих ОЕМ микрофона, + и масата още в началото ги мислех за светеща топка, интересното е че за М5 Ф10 има кит букса за монтаж, но след запитване в Дару се оказа че е вече неналичен, падна голямо търсене на букса и после реших да не запоявам а с малко усилие извадих и замених пиновете на новата букса. Ето ги и резултата:
В сряда следва продължение.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Когато поръчаш ретрофит кита за антена, той идва с готови двойно залепващи тънки прозрачни ленти. Послдно като проверявах, че мисля да сменям задно стъкло, се оказа че вече не са налични.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=03_3087
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=03_3087
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- ///М.Василев
- Потребител
- Мнения: 37
- Регистриран на: 13.12.2018
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: 328 S2
Re: отново с е36 :)
Браво колега , колата е добре и имам въпрос за големия борд. Кой и къде може да сложи голям борд на кола ,коята е била с малък.
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: отново с е36 :)
Nukem написа:Когато поръчаш ретрофит кита за антена, той идва с готови двойно залепващи тънки прозрачни ленти. Послдно като проверявах, че мисля да сменям задно стъкло, се оказа че вече не са налични.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=03_3087
Именно за това те питах... Аз също проверих, че не са налични и сега се чудя с какво да ги залепя.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Според мен взимаш фолио режеш по антената и лепиш с лепило за стъкла бях го снимал по назад в темата. Тъпото е че аз залепих антената с оригиналното листче това което дойде с кита, но сега ще сменям задно стъкло и ще се наложи да творя и ще пробвам по начина описан горе.
Иначе за съжаление ударих греда с монтажа, но нали казах сряда малко упдейт на новите обувки:
Иначе за съжаление ударих греда с монтажа, но нали казах сряда малко упдейт на новите обувки:
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Малко се забавих с качването на джантите защото както знаете от темата съм с апарати от 330 46 и те опират в джанти с ет20. Първоначалната идея беше разбира се фланци, както знаете проблема с опирането е 2мм, така че взех най-малките фланци който намерих 5мм.
Проблемът тук е че когато се сложи джантата и отделно реално джантата виси на втулката защото фланеца няма борд. Най-малките фланци с борд който намерих са 10мм, но с тях джантите излизат грозно навън.
Наложи се да извикаме нашия стругар и му поръчахме 3мм фланци с борд който да са 72.6 към 74.1 и по този начин да избегна и ползването на втулки отпред:
Мисля че с тях се получи добре и съм доволен как стана колата отпред, лятото ще я свалим малко отзад, сега е дигната за да може да се прибира в гаража. Мисля и да боядисам средите в по-светло сиво или някой по подходящ цвят, приемам предложения колеги за избора на цвят за да отиват и на цвета на колата.
Проблемът тук е че когато се сложи джантата и отделно реално джантата виси на втулката защото фланеца няма борд. Най-малките фланци с борд който намерих са 10мм, но с тях джантите излизат грозно навън.
Наложи се да извикаме нашия стругар и му поръчахме 3мм фланци с борд който да са 72.6 към 74.1 и по този начин да избегна и ползването на втулки отпред:
Мисля че с тях се получи добре и съм доволен как стана колата отпред, лятото ще я свалим малко отзад, сега е дигната за да може да се прибира в гаража. Мисля и да боядисам средите в по-светло сиво или някой по подходящ цвят, приемам предложения колеги за избора на цвят за да отиват и на цвета на колата.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: отново с е36 :)
Каква е логиката да опират джанти с ЕТ 20 при спирачни апарати от 330 нали са изнесени??
При какви параметри ЕТ опират при 330 отпред??? Че мислих че всички стават а ми престой купуване на дискове и апарати.
При какви параметри ЕТ опират при 330 отпред??? Че мислих че всички стават а ми престой купуване на дискове и апарати.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Това си е световноизвестен факт, наскоро даже го обсъждахме с колеги в една американска група и те правят 3мм фланци за рц090, пробвах го с 330-ви и м-ви апарати от е46, в момента съм с 330-те имам и едни резервни от м3 е46 щях да сложа тях ако не опираха, имаше някакъв слух че с тях не опира, но се оказа че те опират затова ги бях взел.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: отново с е36 :)
От колко до колко ЕТ опират? Понеже отпред съм с ЕТ47 мисля да слагам и 20мм фланци и ше падне на 27.
И отзад с 28цови апарати и дискове от е46 ли беше заради баланса понеже скоро не бях влизал тук, а следя темата с интерес?
И отзад с 28цови апарати и дискове от е46 ли беше заради баланса понеже скоро не бях влизал тук, а следя темата с интерес?
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Опират от 20 надолу, отзад няма проблем.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани