е36 1.6 м43 надува маркучите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
е36 1.6 м43 надува маркучите
Привет колеги, от извесно време наблюдавам, че колата ми надува маркуча на радиатора към двигателя. Смених термостата пробвах да ли отваря и отваря но рядко, много трябва да напъвам колата, за да отвори. Имам перфектно парно но ми губи доста вода колата и няма никакви течове Колата седи една идея под средата и никога не ми е загрявала но маркучите са доста надути. Направи ми впечетление, че когато паля сутрин маркучите са спаднали и при палене колата сякаш работи 2 3 секунди на 3 цилиндъра и се оправя, сменил съм 2 3 капачки и пак е така. Може ли някакви ансоки да ми дадете, как да проверя дали е духнала гарнитурата ?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
Една част от описанията ти са ЗА, а друга част против издухана гарнитура. Аз съм почти сигурен, че си е баш издухана, но трябва да обясниш малко по-сериозно, че да не стане грешка. Как така хем термостата ти не отваря, а в същото време температурата ти седи в синьото?? Няма как да се случи това. Ако не обясниш адекватно, няма как да очакваш адекватна помощ. Всъщност как определяш кога термостата ти отваря?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
Обезвъздушавах колата без дифузьора и термостата отвори г/д стана топъл долния маркуч а горния доста горещ. След 30 мин работа на място колата не наду маркучите станаха нормално надути. Сглобих дифузьора, обезвъздуших докато не излезе въздуха и не започна да тече вода и реших да направя един тест драйв около 20 30 км карах стрелката на температурата не помръдна от средата, парното ми беше добро вряло направо и когато се прибрах маркуча беше станал доста трърд трудно се стискаше с ръка. На сутринта водата беше спаднала с 2 пръста. Направи ми впечетление , когато я запалих че при самото палене работи 3 4 секунди като на 3 цилиндъра и след това изчиства. Колата грам не пуши дори когато я карам във високи уборити, има обикнвена газова.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
За мен всичко сочи за гарнитура. Сутрин ти пали на 3 цилиндъра, защото съответната свещ е мокра и не пали. Затова и ти чезне охл. течност. Направи един тест за изгорели газове в охл. система.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Александър89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 20.04.2017
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Подводница
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
Освен гарнитура, може и главата ти да е пукната и от там да на надува, а може и блок да е! Така че ако сменяш гарнитура е добре да направиш една ревизия и на главата. 

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
ще се пробвам сам да направя тая процедура със свалянето и качването на главата, само се надявам да няма пукнатини а някоя писта на гарнитурата да е просълзяла. Комшията ще помогне малко със зацепването на вала и веригата, само ме притеснява шайбата на коляновия вал как да я отвия миналия път не успях когато пробвах да сваля капака на ангренажа, трябвало да се зацепи някъде маховика, ако някой знае къде или има възможност да даде снимка ще съм благодарен
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
Докато колата е още сглобена, слагаш камъка с дълго рамо - да опре на левия рог и въртиш на стартер
Добре е да спреш искрата или горивото, стартера е достатъчен.

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
А защо ще развиваш шайбата?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
За блокиране на вала има отвор под стартера, затворен е с пластмасова тапичка, фиксирането става с някакво по здраво желязо, отверка примерно не става. Ама и аз като Мишо да питам - поради каква причина ще сваляте шайба?
only rear wheel drive
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
ами исках така и така като правя глава да сменя и гарнитурата на ангренажа, че накапва масло от нея, миналия път не можах да отвартя файбата на коляновия вал, на стартер с някъв голям пистолет на въздух но маховика не беше застопорен. а сега попаднах на един клип който показват сваляне и качване на главата https://www.youtube.com/watch?v=dLG6EMOKpdM може някой да сподели мнение ако го изгледа. Другото което искам да попитам е какъв специализиран инструмент ми е нужен за тази процедура и без канал а на тротоара има ли вариант да се направи всичко това. ?
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
Не е спукана гравата не се плаши. Ако беше пукната , до сега тая кола да е изхвърлила водата сто пъти. Спец инструмент само за зацепването си мисля , че ще ти трябва.
Изпратено от моят GT-S7580 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-S7580 с помощта на Tapatalk
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
Не е задължително да се ползва инструмент за вала, стига да знаеш какво и как да направиш.
only rear wheel drive
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
Не му отговорихте на човека, става ли всичко това без канал на улицата, а си е важен въпрос бе хора
Става колега, всичко става, дори по-сложния n42 си се прави спокойно без канал.

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
Аз не знам за сваляне на тиква да му ттреа канал . Изинявам се за оффа
Изпратено от моят GT-S7580 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-S7580 с помощта на Tapatalk
- Александър89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 20.04.2017
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Подводница
Re: е36 1.6 м43 надува маркучите
Инструмент на вала не е наложителен колега, просто някой ако има снимки или някакви картинки на белезите за зацепването на вала да ги качи да помогне на колегата 

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани