е36 1.6 м43 надува маркучите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 6.12.2015
Пол: Мъж

е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от farafero » 14 Май 2017, 13:59

Привет колеги, от извесно време наблюдавам, че колата ми надува маркуча на радиатора към двигателя. Смених термостата пробвах да ли отваря и отваря но рядко, много трябва да напъвам колата, за да отвори. Имам перфектно парно но ми губи доста вода колата и няма никакви течове Колата седи една идея под средата и никога не ми е загрявала но маркучите са доста надути. Направи ми впечетление, че когато паля сутрин маркучите са спаднали и при палене колата сякаш работи 2 3 секунди на 3 цилиндъра и се оправя, сменил съм 2 3 капачки и пак е така. Може ли някакви ансоки да ми дадете, как да проверя дали е духнала гарнитурата ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от ivoaudi » 14 Май 2017, 23:02

Една част от описанията ти са ЗА, а друга част против издухана гарнитура. Аз съм почти сигурен, че си е баш издухана, но трябва да обясниш малко по-сериозно, че да не стане грешка. Как така хем термостата ти не отваря, а в същото време температурата ти седи в синьото?? Няма как да се случи това. Ако не обясниш адекватно, няма как да очакваш адекватна помощ. Всъщност как определяш кога термостата ти отваря?
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 6.12.2015
Пол: Мъж

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от farafero » 14 Май 2017, 23:58

Обезвъздушавах колата без дифузьора и термостата отвори г/д стана топъл долния маркуч а горния доста горещ. След 30 мин работа на място колата не наду маркучите станаха нормално надути. Сглобих дифузьора, обезвъздуших докато не излезе въздуха и не започна да тече вода и реших да направя един тест драйв около 20 30 км карах стрелката на температурата не помръдна от средата, парното ми беше добро вряло направо и когато се прибрах маркуча беше станал доста трърд трудно се стискаше с ръка. На сутринта водата беше спаднала с 2 пръста. Направи ми впечетление , когато я запалих че при самото палене работи 3 4 секунди като на 3 цилиндъра и след това изчиства. Колата грам не пуши дори когато я карам във високи уборити, има обикнвена газова.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от ivoaudi » 15 Май 2017, 9:28

За мен всичко сочи за гарнитура. Сутрин ти пали на 3 цилиндъра, защото съответната свещ е мокра и не пали. Затова и ти чезне охл. течност. Направи един тест за изгорели газове в охл. система.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 20.04.2017
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Подводница

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от Александър89 » 15 Май 2017, 12:18

Освен гарнитура, може и главата ти да е пукната и от там да на надува, а може и блок да е! Така че ако сменяш гарнитура е добре да направиш една ревизия и на главата. :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 6.12.2015
Пол: Мъж

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от farafero » 15 Май 2017, 19:50

ще се пробвам сам да направя тая процедура със свалянето и качването на главата, само се надявам да няма пукнатини а някоя писта на гарнитурата да е просълзяла. Комшията ще помогне малко със зацепването на вала и веригата, само ме притеснява шайбата на коляновия вал как да я отвия миналия път не успях когато пробвах да сваля капака на ангренажа, трябвало да се зацепи някъде маховика, ако някой знае къде или има възможност да даде снимка ще съм благодарен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от M10 » 15 Май 2017, 22:09

Докато колата е още сглобена, слагаш камъка с дълго рамо - да опре на левия рог и въртиш на стартер ;) Добре е да спреш искрата или горивото, стартера е достатъчен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от ~Мишо~ » 15 Май 2017, 22:49

А защо ще развиваш шайбата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от michev » 15 Май 2017, 22:56

За блокиране на вала има отвор под стартера, затворен е с пластмасова тапичка, фиксирането става с някакво по здраво желязо, отверка примерно не става. Ама и аз като Мишо да питам - поради каква причина ще сваляте шайба?
only rear wheel drive

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 6.12.2015
Пол: Мъж

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от farafero » 15 Май 2017, 23:21

ами исках така и така като правя глава да сменя и гарнитурата на ангренажа, че накапва масло от нея, миналия път не можах да отвартя файбата на коляновия вал, на стартер с някъв голям пистолет на въздух но маховика не беше застопорен. а сега попаднах на един клип който показват сваляне и качване на главата https://www.youtube.com/watch?v=dLG6EMOKpdM може някой да сподели мнение ако го изгледа. Другото което искам да попитам е какъв специализиран инструмент ми е нужен за тази процедура и без канал а на тротоара има ли вариант да се направи всичко това. ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от ///Mechov » 16 Май 2017, 5:51

Не е спукана гравата не се плаши. Ако беше пукната , до сега тая кола да е изхвърлила водата сто пъти. Спец инструмент само за зацепването си мисля , че ще ти трябва.


Изпратено от моят GT-S7580 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от michev » 16 Май 2017, 9:02

Не е задължително да се ползва инструмент за вала, стига да знаеш какво и как да направиш.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от ivoaudi » 16 Май 2017, 12:43

Не му отговорихте на човека, става ли всичко това без канал на улицата, а си е важен въпрос бе хора :D Става колега, всичко става, дори по-сложния n42 си се прави спокойно без канал.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от ///Mechov » 16 Май 2017, 13:05

Аз не знам за сваляне на тиква да му ттреа канал . Изинявам се за оффа

Изпратено от моят GT-S7580 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 20.04.2017
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Подводница

Re: е36 1.6 м43 надува маркучите

Мнение от Александър89 » 16 Май 2017, 14:47

Инструмент на вала не е наложителен колега, просто някой ако има снимки или някакви картинки на белезите за зацепването на вала да ги качи да помогне на колегата :)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook