За смяна ли е ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 11.03.2006
Местоположение: sf

За смяна ли е ?

Мнение от Mileitiii » 22 Ное 2006, 0:47

Как мога да разбера дали маслото на ск. кутия , диференциял и серво са ми за смяна ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 13.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж

Мнение от Yojimbo » 22 Ное 2006, 0:57

Със сигурност мога да ти кажа за сервото. Цвета на маслото трябва да е светло розов. При всякакъв друг нюанс или недай боже сив цвят - зле е!

А за дифа и скоростната предполагам, че ако работят нормално без шумове и маслото е на необходимото ниво - нямаш проблем. Предполагам, че има и други особеност - някой по-информиран да каже за тях.
Колкото повече, толкова повече.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 28.02.2006
Местоположение: Seattle WA

Мнение от ksedo » 22 Ное 2006, 1:05

Ами ако не си ги сленял по-добре отиди си ги смени да ти е мирна главата!!!Не е чак толкова скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 22 Ное 2006, 12:37

Да ползвам темата че да не пускам друга засега :) Значи забелязъл съм че понякога както карам на ниска скорост 1ва или 2ра и натисна съединителя и се чува чукване от кардана или дифа не мога да определя. Понякога няма такива симптоми. Чудя се да не се разчуква когато я покарам да загрее маслото в дифа, но засега не съм експериментирал за да кажа със сигурност - днес дойдох до работата без да го чуя и веднаж. Гледах в Bentley и там казват че при такива симптоми може да са 3 причините. Или е от едно съединение на кардана дето по едни шлици му позволява да се удължава или е то каретата пак по кардана или от самия диф при повишена хлабина между короната и пиньона. Поради това че не е постоянно проявяването на това поведение си мисля че най-вероятно е точно последното и се чудя дали е възможно да се оправи със смяна на маслото на дифа. Сега като е по-студено примерно май не почуква изобщо подозирам заради това че маслото е по-гъсто. Някой ако се е сблъсквал с нещо подобно нека да сподели и да каже дали разсъжденията ми са правилни ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook