Заглъхване при М50

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Заглъхване при М50

Мнение от dapper » 23 Апр 2017, 9:20

Здравейте пак колеги, мисля че проблема е открит след като ходих на газ анализатор, колата се оказа много, много богата на празен ход и от там завишен разход на гориво и по мое мнение това е проблема със заглъхването понеже не може да си изгори горивото, което вкарва в мотора. Проверих пак темп. Датчици, но те са наред, колата е без сонда (бях писал по нагоре) и най-вероятно от там идва проблема.
Въпроса ми е понеже колата е с двойна генерация дали ще работи адекватно сондата, ако я сложа на една от тръбите ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Заглъхване при М50

Мнение от KPETEH » 24 Апр 2017, 9:46

ходи да ти направят един ремап, то с толко липси и тунинг, компютъра кво да каже... :help:
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Заглъхване при М50

Мнение от dapper » 24 Апр 2017, 20:59

И до ремапа ще стигна, но имам да правя и други неща по мотора.. валове, м52 инсталация, дюзи и т.н за това търся решение на проблема в този вид на мотора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: Заглъхване при М50

Мнение от txl » 30 Май 2020, 0:37

TheDriver написа:От моя опит в борба с неработещи/проблемни датчици колянов и разпределителен вал.
Студена т.е. в Open loop проблемите почти изчезват и положението рязко се влошава когато мотора загрее и компа мине в Closed loop.При моето ECU,aко единият датчик не работи компа ще работи с показанията от другия - колата пали и работи, но се форсира с прекъсвания и няма мощност. Рязка промяна в оборотите(т.е. скоростта на валовете) води до дертове и усложнява ситуацията - рязко даване на газ води до забиване, съединител и спирачка от високи обороти води до загасване на мотора.
Знам че други ECU-та немогат да работят само с единия датчик и колата или изобщо не пали или ако запали загасва.


TheDriver, това е едно от най-добрите обяснения за проблеми с датчиците на колянов и разпределителен вал, което намерих. Благодаря за което. И затова подвигам темата и бих искал да попитам - написаното важи за М50 без ванос, или за М50 с ванос?

В момента се боря с един М50 без ванос, с Бош Мотроник 3.1.
С изключен датчик на разпределителния вал си пали и работи, поне на място.
С изключен датчик на коляновия вал, не пали. Пробвах два различни датчика на разпределителния вал и изключен на коляновия - не пали. Та се чудех това дали е нормално, или пък означава, че и двата датчика за разпределителен вал не работят. Те са идуктивни, метални, между първи и втори пин и двата дават съпротивление 1280 Ома.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook