Заглъхване при М50
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Заглъхване при М50
Здравейте пак колеги, мисля че проблема е открит след като ходих на газ анализатор, колата се оказа много, много богата на празен ход и от там завишен разход на гориво и по мое мнение това е проблема със заглъхването понеже не може да си изгори горивото, което вкарва в мотора. Проверих пак темп. Датчици, но те са наред, колата е без сонда (бях писал по нагоре) и най-вероятно от там идва проблема.
Въпроса ми е понеже колата е с двойна генерация дали ще работи адекватно сондата, ако я сложа на една от тръбите ?
Въпроса ми е понеже колата е с двойна генерация дали ще работи адекватно сондата, ако я сложа на една от тръбите ?
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Заглъхване при М50
ходи да ти направят един ремап, то с толко липси и тунинг, компютъра кво да каже...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: Заглъхване при М50
И до ремапа ще стигна, но имам да правя и други неща по мотора.. валове, м52 инсталация, дюзи и т.н за това търся решение на проблема в този вид на мотора
Re: Заглъхване при М50
TheDriver написа:От моя опит в борба с неработещи/проблемни датчици колянов и разпределителен вал.
Студена т.е. в Open loop проблемите почти изчезват и положението рязко се влошава когато мотора загрее и компа мине в Closed loop.При моето ECU,aко единият датчик не работи компа ще работи с показанията от другия - колата пали и работи, но се форсира с прекъсвания и няма мощност. Рязка промяна в оборотите(т.е. скоростта на валовете) води до дертове и усложнява ситуацията - рязко даване на газ води до забиване, съединител и спирачка от високи обороти води до загасване на мотора.
Знам че други ECU-та немогат да работят само с единия датчик и колата или изобщо не пали или ако запали загасва.
TheDriver, това е едно от най-добрите обяснения за проблеми с датчиците на колянов и разпределителен вал, което намерих. Благодаря за което. И затова подвигам темата и бих искал да попитам - написаното важи за М50 без ванос, или за М50 с ванос?
В момента се боря с един М50 без ванос, с Бош Мотроник 3.1.
С изключен датчик на разпределителния вал си пали и работи, поне на място.
С изключен датчик на коляновия вал, не пали. Пробвах два различни датчика на разпределителния вал и изключен на коляновия - не пали. Та се чудех това дали е нормално, или пък означава, че и двата датчика за разпределителен вал не работят. Те са идуктивни, метални, между първи и втори пин и двата дават съпротивление 1280 Ома.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани