Отново теч на масло, след смяна на гарнитура
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Отново теч на масло, след смяна на гарнитура
Преди 5-600км, смених гарнитурата на капака на клапаните (това ми е 3-тата гарнитура по ред). Смених я заедно с разпределителния вал, кобилици,повдигачи..., смених и семеринга на вала. В началото всичко си беше ок... започна теч от датчика на маслото, който е на филтъра, сега забелязах и че маслото пак излиза под гарнитурата на капака и пак от същите места от които и преди това. Погледнах и отдушника и не е запушен. Защо се получава това? Мотора е М40Б16 на 200 000км. не гори масло, дори и не доливам, разходът на масло е само от теча, но не е голям. Според щеката, след 10 000км., нивото пада с някакви милиметри като разстояние от максимума е малко повече от дебелината на монета от 1лв.
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Отново теч на масло, след смяна на гарнитура
И при мен е така с моето М50, само че масло влиза към свещта трети цилиндър. Подозирам, че самият капак на клапаните може да е леко крив, та и при теб е вариант.
- Стенли Иеса
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 18.03.2016
- Пол: Мъж
Re: Отново теч на масло, след смяна на гарнитура
Така и така си за поредна смяна на гарнитура, като я слагаш пробвай да я намажеш с черна грес на Виктор Рейнц. И поздравления за разхода ти на масло, мойта щеката я изяжда за 10к...
- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Отново теч на масло, след смяна на гарнитура
Пробва ли с притягане на гарнитурата? - евентуално може да се наложи да подложиш някакви шайби.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: Отново теч на масло, след смяна на гарнитура
Да нямаш някакво минимално изкривяване на капака на клапаните и от там да ти идват проблемите?
Предлагам ти като решиш пак да я сменяш да свалиш капака, измиваш го хубаво и го поставяш върху парче право стъкло и оглеждаш добре дали някъде има някакво надигане или нещо подобно.
В случай, че откриеш проблем:
1.Купуваш нов капак с надеждата да няма проблеми.
2.Караш го в някоя шлайфбаза и ги молиш да му пуснат един нож.
3.Ако обичаш да правиш нещата сам залепваш шкурка върху стъклото с което си мерил и с равномерни движения плъзгаш капака отгоре за да го изравниш. (някъде в опел форума имаше обяснение как се процедира с картери и капаци на клапани по този метод).
Предлагам ти като решиш пак да я сменяш да свалиш капака, измиваш го хубаво и го поставяш върху парче право стъкло и оглеждаш добре дали някъде има някакво надигане или нещо подобно.
В случай, че откриеш проблем:
1.Купуваш нов капак с надеждата да няма проблеми.
2.Караш го в някоя шлайфбаза и ги молиш да му пуснат един нож.
3.Ако обичаш да правиш нещата сам залепваш шкурка върху стъклото с което си мерил и с равномерни движения плъзгаш капака отгоре за да го изравниш. (някъде в опел форума имаше обяснение как се процедира с картери и капаци на клапани по този метод).
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Отново теч на масло, след смяна на гарнитура
Ще го погледна капака, но масло излиза и от капака на масления филтър, датчика на филтъра и семеринга на вала 

- dreadx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Отново теч на масло, след смяна на гарнитура
Да не би пък да надува - пробва ли когато е махната капачката за маслото дали прави лек вакуум?
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
Re: Отново теч на масло, след смяна на гарнитура
Колега с какъв филтър за маслото си. Аз преди години го брях тоя дерт на М43то , бяха ми сложили некъв пълен боклук и заради него надуваше и така смених 2 гарнитури преди да го открие майстора.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани