проблем с антифриз
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с антифриз
Колеги ,имам проблем със загуба на антифриз и с парното в купето.Симптомите са следните :
Колата работи добре , сменил съм термостат и достига нормална температура, когато обезвъздушавах обаче , не текна от пробката антифриз от самосебе си , а излезе струя чак когато дадох газ.След това , поразкарах колата из града и когато спрях и отворих капака , имаше излят антифриз , или от пробката или от маркуча под нея.При положение че всичко е стегнато , значи системата има по голямо налягане отколкото трябва.Маслото е нормално и отзад си пуши нормално когато обикалях имаше и леко парно ама то и навън е топло,така че не би трябвало да духа жега при положение че е климатроник нали? Колата е е36 м43б18 95г 115hp
Ясно е , че ще се ходи в сервиз но ако някой има предположения , моля да помага.Целта ми е да избегна "майстори" които веднага ще набедят гарнитура на главата.Благодаря
Колата работи добре , сменил съм термостат и достига нормална температура, когато обезвъздушавах обаче , не текна от пробката антифриз от самосебе си , а излезе струя чак когато дадох газ.След това , поразкарах колата из града и когато спрях и отворих капака , имаше излят антифриз , или от пробката или от маркуча под нея.При положение че всичко е стегнато , значи системата има по голямо налягане отколкото трябва.Маслото е нормално и отзад си пуши нормално когато обикалях имаше и леко парно ама то и навън е топло,така че не би трябвало да духа жега при положение че е климатроник нали? Колата е е36 м43б18 95г 115hp
Ясно е , че ще се ходи в сервиз но ако някой има предположения , моля да помага.Целта ми е да избегна "майстори" които веднага ще набедят гарнитура на главата.Благодаря
- Missing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 6.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318is '97 M44B19
- Мечтае да кара: Е30
Re: проблем с антифриз
Пробвай първо капачката да смениш. От сега ти казвам ментата не вършат работа. Купи си оригинална около 30 лева беше преди.
А това, че си с климатроник няма общо. Ако си го пуснал на 32 градуса трябва да прави баня вътре.
А това, че си с климатроник няма общо. Ако си го пуснал на 32 градуса трябва да прави баня вътре.

Re: проблем с антифриз
Преди малко пак пробвах , парното дойде , но колкото и да чаках и газ да давах , мисля че не отвори втория кръг.Маркуча след термостата стои студен.Термостата е сменян днес.Смотаната пробка която е за обезвъдушаването , пък изпуска по малко антифриз когато дам газ , предполагам че е за смяна , може ли заради това да не отваря втоия кръг.
Re: проблем с антифриз
Току що бях при колата , опитах да обезвъздуша пак.Получи се следното , след като допълних още антифриз , помпата започна да върти течноста съвсем леко , излезе и през пробката за обезвъздушаване обаче чакам чакам , втория кръг не се отваря , маркуча след термостата стои студен.И така и си остана.Забелязах че когато дам газ започва леко да пръска от пробката , когато е завита.Ясно за смяна е , но защо не отвори втория кръг.Мерси за съвета за капачката колега ама на този модел мисля , че си е най обикновена капачка , смисъл играе роля на проста капачка , и не тече от нея.Ще се ходи на майстор , друго си е да се вдигне колата и да гледат повечко очи.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: проблем с антифриз
Не успяваш да я обезвъздушиш колега. Вземи я задръж на 2500-3000 оборота на място след като е стигнала средата на таблото за около 2-3 минути и ще ти отвори и големия кръг (просто навън в момента е хладно). Когато стопли маркуча вече отвори пробката за обезвъздушаване, като естествено в колата си пуснал парното да духа на топло. Има една тема на колегата metodi80, прочети я задължително! И последно: капачката може да ти изглежда само капачка ама е достатъчно да се вгледаш в нея и да видиш там едни цифрички да речем 140 или 200 май беше другото налягане, така че изобщо не е капачка от буркан. Аааа и си виж защо пробката ти не уплътнява - не трябва да е така, иначе файда от обезвъздушаването никаква! Успех и със здраве!
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: проблем с антифриз
Благодаря за отговорите , прочел съм я темата за обезвъздушаването , и мисля че го правя както трябва.Така или иначе , открих проблема.Маркуча които излиза от радиатора горе до разширителния съд , излиза тъй като се е счупила част от пластмасата.И сега тея пластмаси кой знае къде са вътре из охладителната система.Съответно дърпаше и въздух от там и затова неможе да се обезвъздуши добре.Някой знае ли дали се продават тея пластмаси отделно или трябва да купувам нов радиатор (втора ръка).
Re: проблем с антифриз
Сменен радиатор , сменен фланеца към блика , термостат .
Резултат - ще се запаля в колата, толкова силно парно никога не съм имал.Единствено ми направи впечатление че след като я загася , като вляза след половин час и температурата на двигателя не е мръднала изобщо надолу.Незнам в това студено време дали е нормално това.
Резултат - ще се запаля в колата, толкова силно парно никога не съм имал.Единствено ми направи впечатление че след като я загася , като вляза след половин час и температурата на двигателя не е мръднала изобщо надолу.Незнам в това студено време дали е нормално това.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: проблем с антифриз
yani5265 написа:....Единствено ми направи впечатление че след като я загася , като вляза след половин час и температурата на двигателя не е мръднала изобщо надолу.Незнам в това студено време дали е нормално това.
Но предполагам, че само даваш на контакт, нали? Ако запалиш да завърти водата за няма и 10-на секунди и ще видиш как ще ти се промени показанието.
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: проблем с антифриз
Еми , обще взето да , само въртя ключа.Засега всичко е нормално , такова парно съм нямал от много време .Явно трябва отвреме навреме да си проверяват тези връзки пластмасовите , че като се счупят и става лошо.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани