Конверсия от 4 към 6 цил. какво мога да оставя?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- JoroM43
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 4.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318
Конверсия от 4 към 6 цил. какво мога да оставя?
Търсих в търсачката подобна тема но не мога да намеря точен отговор на въпроса:
М52б25 гол без скоростна само с комп от е36 как мога да го вкарам в мойто 318 като ПИПАМ НАЙ-МАЛКО НЕЩА
Окачването е спортно и амортисьорите и пружините ги дават че стават за всичко от 318-325и без 328и и ТДС
Знам че трябва да сменя стабилиращата щанга от 6 цил щото иначе опира в картера.
Въпросите ми са следните:
Със радиатора от 318и с ел перка може ли да кара защото м52-то е с виско и ще прегрява ли и може ли да се свърже правилно с ел перката
Скоростната Гетраг 220 от 318и ще изкара ли и докога
Кардана, малките полуоски и диф 3.45 мн къс ли ще му дойде и ще счупи ли нещо ако се напъва ...
Ако се сложи права генерация на 63мм ще бърка ли ламдата , само с крайно гърне и колко ламбди има м52 на м43 е само една
М52б25 гол без скоростна само с комп от е36 как мога да го вкарам в мойто 318 като ПИПАМ НАЙ-МАЛКО НЕЩА
Окачването е спортно и амортисьорите и пружините ги дават че стават за всичко от 318-325и без 328и и ТДС
Знам че трябва да сменя стабилиращата щанга от 6 цил щото иначе опира в картера.
Въпросите ми са следните:
Със радиатора от 318и с ел перка може ли да кара защото м52-то е с виско и ще прегрява ли и може ли да се свърже правилно с ел перката
Скоростната Гетраг 220 от 318и ще изкара ли и докога
Кардана, малките полуоски и диф 3.45 мн къс ли ще му дойде и ще счупи ли нещо ако се напъва ...
Ако се сложи права генерация на 63мм ще бърка ли ламдата , само с крайно гърне и колко ламбди има м52 на м43 е само една
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Конверсия от 4 към 6 цил. какво мога да оставя?
Радиатора и перката си ги оставяш. Скоростите няма причина да не изкарат. Божа работа в какво състояние са и ти как ги ръчкаш ама при мен вече бая години си работи тая кутия.
Дифа си е идеален, освен ако не искаш да караш нещо като тролей и да се заблуждаваш, че ще харчи по-малко.
Ламбдите са 2. Права генерация не ги бърка обикновено, а ако има проблем просто трябва да се изкара сондата малко по-навън.
Генерация само от едно гърне е страшна тъпня и селяния. 
Дифа си е идеален, освен ако не искаш да караш нещо като тролей и да се заблуждаваш, че ще харчи по-малко.
Ламбдите са 2. Права генерация не ги бърка обикновено, а ако има проблем просто трябва да се изкара сондата малко по-навън.


- JoroM43
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 4.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318
Re: Конверсия от 4 към 6 цил. какво мога да оставя?
Сега е само с крайно от е46 двуцевка и още едно малко (оригинално на бмв 318и) след средата и НИЩО не се чува.... та затова така го мисля...че както се вижда по темата нямам пари за нищо излишно....само спирачки ще гледам да си намеря да не ме дават по новините 
Мерси за инфото, успокоих се

Мерси за инфото, успокоих се

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Конверсия от 4 към 6 цил. какво мога да оставя?
Трябва ти табло,кардан,шифтър,щанга,мотор напълно оборудван,скоростите са му гетраг 220,съединитела е 228мм много рядко 240мм.Генерация от 6ц.мотор.Мотора мисля,че удря в перката електрическата и слагат такава от е46,ако ли не си остава с виското. 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Конверсия от 4 към 6 цил. какво мога да оставя?
JoroM43 написа:Сега е само с крайно от е46 двуцевка и още едно малко (оригинално на бмв 318и) след средата и НИЩО не се чува.... та затова така го мисля...че както се вижда по темата нямам пари за нищо излишно....само спирачки ще гледам да си намеря да не ме дават по новините
Мерси за инфото, успокоих се
То сега нищо не се чува, ама като сложиш 2.5 нещата ще се променят. Аз съм още със 20-сковата генерация с 2.8 крайно гърне и оригинално средно от 20-ската. Гърми, трещи, пука, ръмжи ужас е! Така, че не бързай да махаш гърнета. По скоро се приготви да добавиш още един резонатор. Аз си промених решението и реших да последвам съвети да сложа 2 резонатора и после тръбите да се слеят в 1 в средното гърне и назад да си остане на ф60 до крайното гърне. Относно гетраг-а и при мен няма проблеми. Диф-а найстина е много приятен като предавателно число и най-важното държи 5-6 месеца вече и няма признаци да се предава. Ама съм го тормозил само 2-3 пъти на сухо докато се нарадвам на мотора.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- mitkyyyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.11.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E36 328 ,318is , 330ci e46
- Мечтае да кара: ///м3 - е30 , е36 , е46 ... W124 Е500
- Детайли за колата: кон
Re: Конверсия от 4 към 6 цил. какво мога да оставя?
vladi_a_i написа:Трябва ти табло,кардан,шифтър,щанга,мотор напълно оборудван,скоростите са му гетраг 220,съединитела е 228мм много рядко 240мм.Генерация от 6ц.мотор.Мотора мисля,че удря в перката електрическата и слагат такава от е46,ако ли не си остава с виското.
за какво му е кардан , като си остава с същата кутия ? От м43б16 съм минавал на м50б25 с кутия от 16ката и си остана кардана , шифтъра се сменя
- DeYaN
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 8.12.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E36-318is coupe
Re: Конверсия от 4 към 6 цил. какво мога да оставя?
Пиша за е46, но ситуацията е сходна предполагам...
На мен шифтъра ми пасна, но се премести лоста на зад с окило 10мм., гредичката на скоростната кутия смених, защото не пасваше=> мотора идва леко на зад, но кардана ми се събира и все пак се чудя дали да го оставя, защото ме е страх при неравности шлиците да се свият максимално и да скъса задния мост. Таблото трябва да се смени, горната тръбичка на климатроника, ако имаш и един маркуч на хидравликата от рейката до компресора.
На мен шифтъра ми пасна, но се премести лоста на зад с окило 10мм., гредичката на скоростната кутия смених, защото не пасваше=> мотора идва леко на зад, но кардана ми се събира и все пак се чудя дали да го оставя, защото ме е страх при неравности шлиците да се свият максимално и да скъса задния мост. Таблото трябва да се смени, горната тръбичка на климатроника, ако имаш и един маркуч на хидравликата от рейката до компресора.
- stanimirkanev
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 25.11.2012
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: е36 m50b20 turbo
- Мечтае да кара: m50b28 turbo
- Детайли за колата: Толкова бавна че един охлюв я полазил :D
Re: Конверсия от 4 към 6 цил. какво мога да оставя?
Аз мога да кажа от м43б16 в компакт към м50б20 в компакт как се случват нещата... Взема се мотора с инсталацията дебитомера изпускателите и двуцевката.взема се стаб. Щанга от 6 цилиндрово вземат се и лапите на мотора.също така се вземат и тръбите на хидравликата. Кутия кардан диф и радкатор могат да останат същите. Аз си ползвах перката която е отпред за радиатора на климатика и не съм имал проблеми. При мен и шифтъра си остана същия и не забелязах да се е изместил лоста или кутията.тампоните на мотора и те си останаха от 4 цилиндровото.
- JoroM43
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 4.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318
Re: Конверсия от 4 към 6 цил. какво мога да оставя?
Евала, мерси за инфото, като имам резултат ще го постна
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани