Прекъсване на М50B20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Прекъсване на М50B20
Здравейте, колеги! Имам проблем, с който се боря вече няколко месеца. Търсих из темите, но не намерих нищо, което да помогне в моя случай. Колата е с м50б20 без ванос 91' с Бош електроника, без ламбда сонда фабрично. Има монтиран ГИ Тамона. Та въпроса е, че се получава прекъсване между 2000 и 3200 оборота и на двете горива, като на газ е по-често. Когато е студена и още е на бензин при по-рязко подаване на газ гърми в колектора, след като мине на газ работи нормално и не прекъсва, докато не загрее мотора напълно. Тогава между 2 и 3000 оборота или изпуква в колектора или направо забива за секунда все едно гасне, след което работи нормално във високите. Не забелязвам разлика в разхода, на тихи също работи нормално. Ходил съм при няколко майстори, на диагностига нищо не излиза като грешки. Сменил съм датчик колянов вал, ТПС,6бр лули. В момента карам със еднополюсни свещи Дензо, пробвал съм с още няколко комплекта NGK, Brisk и Bosch- проблема пак си го има. След смяната на лулите и ТПС-а отново нищо. Горивните филтри са сменени. При изключване на дебитомера колата работи ужасно. Съмнява ме дали е възможно да е от датчика за входящ въздух на колектора или някоя/някои бобини да правят мизерии. При изключването им една по една се забелязва разлика при всички. Ако някой има и евентуално продава комплект на добра цена ще се разберем нещо. Вече не знам къде да търся проблема, давайте идеи 

В главата си от мен ще чуваш гласове, при всеки рев на нечий БМВ!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Прекъсване на М50B20
Предполагам си обърнал внимание, но гарнитурата около свещите как е? Защото при мен омасляваше и от това колата понякога прекъсваше при потегляне. Като цяло за да прекъсва, значи горенето не протича добре в тези моменти. А щом го прави и при двете горива би следвало да е в запалването проблема - свещи, лули или някакви течности около тях.
Re: Прекъсване на М50B20
Гарнитурата на капака на клапаните е сменена преди няколко месеца, преди имаше масло около свещите. Вече е сухо, ама проблема го има. 

В главата си от мен ще чуваш гласове, при всеки рев на нечий БМВ!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани