Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ricky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Гаражна е36-ца..!
- Мечтае да кара: Е36 без забележка..
- Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93
Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
Здравейте, колеги преди да ме нападнете заради тъпия ми въпрос ще ви разкажа историята от самото начало.. Та... става въпрос за е36 м50б20, преди си имаше прилично парно сичко ток... Тука чета за радиаторчета, клапи, сваляне на табло и какво ли още не.. Първо си мислех че имам въздух в системата и за това няма парно, обезвъздуших, доливах по няколко пъти пак няма парно. Пропуснах да отбележа че: колата не губи течност и при самото обезвъздушаване при задържане на около 3-4к оборота парното направо духа вряло направо ми пари на пръстите и след отнемане на газта и работа на нормални обороти спира топлото.. Тук тезата за запекли клапани мисля че отпада. И сега два другата версия че ми е запушено радиаторчето на парното и от там си обяснавам сам на себе си че когато колата е в обороти преминава вода с по голямо налягане през радиаторчето и колкото и да е запушено все пак преминава топла вода... И сега 3-тия вариант, четох тема на един колега който е сменил радиаторче, сменил е клапани и проблема му е останал.. Тук отварям още една скоба (колата е с обикновенна газова) и може би в крайна сметка проблема ми идва от неправилното свързване на маркучите... Лятото имах проблем че духаше топло защото врътките на парното трябваше да стоят на топло иначе ако се завъртят на студено се получаваше тапа и изпарителя замръзваше.. С един приятел преправихме системата с два тройника и проблема ми се реши смисъл такъв на 35-36 градуса навън си ми стояха врътките на студено и нямаше проблем... Обачееееее, дойде есента врътвам на топло и парно ''нанайси''.. И Пак четене по цял ден на всякакви теми и нищо и нищо... Писна ми от тия ''Майстори" искам сам да си оправя проблема.. По думите на един колега от форума проблема идва от там че тръбите на радиаторчето и другите около него са доста по тесни от тези на маркучите които захранват изпарителя с топла вода.. Тук идва въпроса дали ако сложа по тесни маркучи проблема ще се оправи.. По думите на колегата водата си търси по лесния път за преминаване и си циркулира само през изпарителя, вода за радиаторчето няма... Ще се постарая утре да кача снимки на начина по който ми е свързана газовата и дали има нещо което не е като хората БЕЗКРАЙНО благодаря предварително защото тепърва ще идва по-студено време и не ми се мръзне... 

Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
А водната помпа ,дали не прави мизериии. 

В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!

Последна промяна M10 на 03 Фев 2017, 12:05, променена общо 1 път
- ricky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Гаражна е36-ца..!
- Мечтае да кара: Е36 без забележка..
- Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93
Re: Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
mfandakov написа:А водната помпа ,дали не прави мизериии.
Чисто нова е..
Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
- ricky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Гаражна е36-ца..!
- Мечтае да кара: Е36 без забележка..
- Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93
Re: Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
M10 написа:Сам си отговаряш накрая май. Вържи изпарителя последователно на парното, не паралелно
Е точно това не ми е ясно от цялата работа....
Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
M10 написа:Сам си отговаряш накрая май. Вържи изпарителя последователно на парното, не паралелно
Колега, виж какво е сечението на тръбите на топлообменика на изпарителя и на водните съединения на колата и ще разбереш, че грешиш, защото при последователно свързване циркулацията на антифриза се намалява с пъти.
Към колегата с темата- не виждам как някой може да ти каже с гадаене какво точно е омазано при свързването на газовата уредба. След като ти е омръзнало от майстори- свързването на подгрева на изпарителя се прави успоредно с тънкостенни месингови тройници и качествени маркучи за охладителна система, на входа и изхода на радиатора за отопление на купето. Друга причина за проблема може да е намаляване на светлото сечение на клапаните за радиатора за отопление- трябва да ги разглобиш и ще разбереш за какво става въпрос, има един гумен детайл, който буквално започва да се разлага, увеличава обема си и светлото сечение може да се намали няколко пъти. При разглобяването трябва да внимаваш да не ги счупиш или да не прекъснеш намотката на бобините.
- ricky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Гаражна е36-ца..!
- Мечтае да кара: Е36 без забележка..
- Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93
Re: Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
Здравейте колеги, ПАРНОТО ДОЙДЕ
.... Разбрах няколко неща: 1-во Газовата ми е свързана паралелно, защото се разклонява с 2 тройника поне така си го обяснявам лично на себе си, ако беше последователно щеше да прелива от съд в съд ( сиреч от парно в испарител )... 2-ро проблема ми е бил в обезвъздушаването. Имаше толкова мн въздух че ми се наложи по няколко пъти да доливам после обезвъздушавам и направо сега на място доволно ми топли на ръката... Нещото което не разбрах е защо от страната на шофьора духа топло на джама, а от страната на пасажера духа студено..
Има ли вариант да е от тези клапани дето се намират в двигателния отсег или да свалям таблото и да търся проблема... Мисля да разглобя клапаните и да ги почистя или евентуално да ги сменя...


Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
Правилно мислиш.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
И понеже ще са чао, ще си купуваш вероятно нови - втора ръка.
И понеже е вероятно и те да са чао, се презапасяваш с 2 кабелчета с крокодилчета, подаваш на пиновете 12V от акумулатора и слушаш дали цъкат бобините.
Без да им подаваш ток ще духнеш с уста в долният отвор - не трябва да излиза въздух през горните.
Нещо ей такова беше
И понеже е вероятно и те да са чао, се презапасяваш с 2 кабелчета с крокодилчета, подаваш на пиновете 12V от акумулатора и слушаш дали цъкат бобините.
Без да им подаваш ток ще духнеш с уста в долният отвор - не трябва да излиза въздух през горните.
Нещо ей такова беше



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ricky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Гаражна е36-ца..!
- Мечтае да кара: Е36 без забележка..
- Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93
Re: Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
Последния ми въпрос по тази тема колеги е дали трябва пак да се източва системата при смяна на тези клапани. Направо ми е грехота пак да правя цялата процедура с обезвъздушаването.. Другото което е ако някой го е правил дали може да ме посъветва от къде да започна, ако ли не ще се вика неволята...
Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
ogata написа:Обезвъздушаването става по следният начин, сипваш антифриз изчакваш да падне нивото, пак сипваш така докато спре да поема - може да отнеме около 15-20 минути, отваряш пробката, палиш колата, оставяш я да работи на място докато излезе от синята зона, пускаш парното (трябва вече да има слабо) на макс - не макс вентилатор, а макс температура. Подаваш 2к оборота. През пробката трябва да излиза течност с балончета (ако излиза само пара, значи си почнал да даваш газ твърде рано и не е отворил термостата - гасиш, чакаш да изстине и отново) чакаш докато не почне да излиза чиста течност. Готов си.
Смени си и бакелитеният фланец. 10-20 лв беше, но на фона на цялото разглобяване и обезвъздушаване ше е грехота да затвориш всичко и да текне от там след няколко дни или седмици.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ricky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Гаражна е36-ца..!
- Мечтае да кара: Е36 без забележка..
- Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93
Re: Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
ogata написа:ogata написа:Обезвъздушаването става по следният начин, сипваш антифриз изчакваш да падне нивото, пак сипваш така докато спре да поема - може да отнеме около 15-20 минути, отваряш пробката, палиш колата, оставяш я да работи на място докато излезе от синята зона, пускаш парното (трябва вече да има слабо) на макс - не макс вентилатор, а макс температура. Подаваш 2к оборота. През пробката трябва да излиза течност с балончета (ако излиза само пара, значи си почнал да даваш газ твърде рано и не е отворил термостата - гасиш, чакаш да изстине и отново) чакаш докато не почне да излиза чиста течност. Готов си.
Смени си и бакелитеният фланец. 10-20 лв беше, но на фона на цялото разглобяване и обезвъздушаване ше е грехота да затвориш всичко и да текне от там след няколко дни или седмици.
Мисля да си взема нови клапани но ако цената е


Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
ricky написа:ogata написа:ogata написа:Обезвъздушаването става по следният начин, сипваш антифриз изчакваш да падне нивото, пак сипваш така докато спре да поема - може да отнеме около 15-20 минути, отваряш пробката, палиш колата, оставяш я да работи на място докато излезе от синята зона, пускаш парното (трябва вече да има слабо) на макс - не макс вентилатор, а макс температура. Подаваш 2к оборота. През пробката трябва да излиза течност с балончета (ако излиза само пара, значи си почнал да даваш газ твърде рано и не е отворил термостата - гасиш, чакаш да изстине и отново) чакаш докато не почне да излиза чиста течност. Готов си.
Смени си и бакелитеният фланец. 10-20 лв беше, но на фона на цялото разглобяване и обезвъздушаване ше е грехота да затвориш всичко и да текне от там след няколко дни или седмици.
Мисля да си взема нови клапани но ако цената еще е втора ръка.. а този бакелитен фланец от къде???
Номенклатурен номер : 64118375792
Описание : ВЕНТИЛ ПАРНО
Ед.цена (с ДДС) : 516.86 BGN
Съветвам те да смениш и това:
Номенклатурен номер : 64118390697
Описание : ТРОЙНИК - ПАРНО
Ед.цена (с ДДС) : 30.41 BGN
#11 на схемата.



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ricky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Гаражна е36-ца..!
- Мечтае да кара: Е36 без забележка..
- Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93
Re: Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
Ще се търси втора ръка значи
Все пак мн съм ви благодарен на всички за информацията 


Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Комерсиално питане за парно... Духа студено!!!
ricky написа:Ще се търси втора ръка значиВсе пак мн съм ви благодарен на всички за информацията
Прати ги на колегата методи от Враца да ти ги направи и не се занимавай с глупости...

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани