Вибрации в купето.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Вибрации в купето.
По-принцип не съм некъв хардкор рейсър по магистралата, ами обикновенно си жуля с 120-140.
Смених абсолютно всичко по предницата този Август с лемфьордер.
Минах тест на амортисьорите пак тогава - като чисто нови са.
Джантите и гумите са напълно изправни.
Преди две седмици смених профилактично задните тампони на носачите - тези които седят в праговете, пак с лемфьордер.
Дисковете и накладките са на не повече от 5000 км - чисто ново брембо.
Миналата седмица понастъпих малко и от 150 нагоре почнаха некви нечовешки вибрации в купето. Всичко трепери, седалки, волан, дори централното огледало, чудо
Казах си, тва е щото 17ките са чао, па може и некоя джанта да е, макар че джантите се проявяват по-рано
Тази седмица сложих зимните 15ки и днес пак пътувах.
И пак от 150 нагоре треперене... ма едно такова стряскащо
Направих си един експеримент - на скорост в педала на съединителя и скоростният лост има вибрации, при изключване изчезват ...
Първото дето ми дойде на акъла бяха тампони на мотора - днеска в София в сервиза на един приятел ги погледнахме, здрави са.
Сега почвам да си мисля за гумено каре, висящ лагер, дори кардан.
След суапа (преди 2 години) такива скорости не съм дигал, та може и нещо след него да е.
С 1.8цата съм вдигал около 200 и такива работи не е имало, само дето бавно ги набираше и трудно ги поддържаше
Ако имате нещо на ум - споделяйте, щото тва тряя се оправи 100%.
Смених абсолютно всичко по предницата този Август с лемфьордер.
Минах тест на амортисьорите пак тогава - като чисто нови са.
Джантите и гумите са напълно изправни.
Преди две седмици смених профилактично задните тампони на носачите - тези които седят в праговете, пак с лемфьордер.
Дисковете и накладките са на не повече от 5000 км - чисто ново брембо.
Миналата седмица понастъпих малко и от 150 нагоре почнаха некви нечовешки вибрации в купето. Всичко трепери, седалки, волан, дори централното огледало, чудо

Казах си, тва е щото 17ките са чао, па може и некоя джанта да е, макар че джантите се проявяват по-рано

Тази седмица сложих зимните 15ки и днес пак пътувах.
И пак от 150 нагоре треперене... ма едно такова стряскащо

Направих си един експеримент - на скорост в педала на съединителя и скоростният лост има вибрации, при изключване изчезват ...
Първото дето ми дойде на акъла бяха тампони на мотора - днеска в София в сервиза на един приятел ги погледнахме, здрави са.
Сега почвам да си мисля за гумено каре, висящ лагер, дори кардан.
След суапа (преди 2 години) такива скорости не съм дигал, та може и нещо след него да е.
С 1.8цата съм вдигал около 200 и такива работи не е имало, само дето бавно ги набираше и трудно ги поддържаше

Ако имате нещо на ум - споделяйте, щото тва тряя се оправи 100%.



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Вибрации в купето.
гумено каре, висящ лагер, дори кардан... Много правилно си се насочил! Аз така от леко претрисане пръснах моето с 200 на магистралата, че изкарах акъла на жена ми
... После се оказа, че не е сложено както се слага с дебелите стени към товара
Слава богу всичко се размина нормално, че тъкмо наказвах едно А3 много чипосано 



- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Вибрации в купето.
Колега, вибрациите в купето идват от кардана при висока скорост, провери всичко свързано с него. Освен това си има цяла процедура по центриране на кардана спрямо двигателя и кутията, погледни я. Особено ако някога скоростната кутия е сваляна за нещо. Ако пък са му разделяни двете части, погледни маркировката в двата им края, трябва да са една срещу друга. Карданът се балансира още в завода и след това има точно определено положение на шлиците.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- rocky66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 1.09.2010
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 530i
- Детайли за колата: ...
BMW 318i M43B18 1996
BMW 530i M54B30 2001
Re: Вибрации в купето.
ogata написа: И пак от 150 нагоре треперене... ма едно такова стряскащо![]()
......
Сега почвам да си мисля за гумено каре, висящ лагер, дори кардан.
"разбити полуоски" вибрираха по същия начин, само дето още на 90-100 ставаше стряскащо

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани