Смяна крушки на стопове?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- eMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 19.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).
Смяна крушки на стопове?
Извинявам се за глупавия въпрос, но някой може ли да ми обясни как се сменят крушките на стоповете на Е36? Опитах се да ги сваля днес но не успях. Имали някаква тънкост?
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Най-вероятно не си успял, защото не си напънал достатъчно силно, но все пак....
Отваряш багажника и първо махаш капаците на стоповете отвътре. Има една голяма врътка, която завърташ, капака пада и ще видиш няколко стърчащи неща, които са държачите или как там се нарича на самите крушки. Завърташ обратно на часовниковата стрелка, все едно ще отвиваш болтче и това цялото ще излезе заедно с крушката. Може би не са сваляни от много време и са клеясали или нещо такова.
При мен първият път също беше зор, даже после постоянно губеше контакт, но се оправя. Връткай силно и се не бой
Отваряш багажника и първо махаш капаците на стоповете отвътре. Има една голяма врътка, която завърташ, капака пада и ще видиш няколко стърчащи неща, които са държачите или как там се нарича на самите крушки. Завърташ обратно на часовниковата стрелка, все едно ще отвиваш болтче и това цялото ще излезе заедно с крушката. Може би не са сваляни от много време и са клеясали или нещо такова.
При мен първият път също беше зор, даже после постоянно губеше контакт, но се оправя. Връткай силно и се не бой

Клещи
Плоски клещи вършат идеална работа за този случай!Както каза колегата спекли са фасонките.Като ги свалиш затъркай с шкурка пластините да дава добър контакт!И крушки само маркови
Успех!

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Махаш предпазната кора и избираш коя от стърчащите фасонки е вярната
, като я уцелиш просто я хващаш и бавно но силно завърташ, после издърпваш навън и самата крушка изваждаш от фасонката по същия начин като тя има една пружина зад нея и може да я натиснеш леко навътре и тогава да завъртиш за да стане по лесно 



напъъш здраво !!!
напъъш здраво !!!
по важнотто е друго ... поне за мен след като се мучих 30 минути да върна обратно едната
)) ... значи вадиш и запоняш хубаво как е седяла под какъв ъгал без да я пускаш слагаш новата крушка и я слагаш иначе немога да нацеля ъгала за да ги върна обратно
))
по важнотто е друго ... поне за мен след като се мучих 30 минути да върна обратно едната


- eMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 19.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).
Успях да ги сменя. Наистина трябва здраво да се напъва и за целта е най-добре да се използват плоските клещи от комплекта с инструментите на колата. След като ги смених обача, само единия стоп светна. Предполагам, че другия не прави доър контакт и не съм нацелил правилния ъгъл, под който да върна обратно фасунката.
И на мен ми беше спрял да свети единия стоп. Извадих го и вдиях, че е горяла пластината при контакта. Почистих я с шкурка и за съжаление остана голяма дупка като падна изгорялото. Добавих още малко калай на пластината на фасонката (имаше си калаена пъпка, която също чистих) и проблема се оправи.
We love you Ronnie!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани