Смяна крушки на стопове?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 19.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).

Смяна крушки на стопове?

Мнение от eMotion » 07 Окт 2006, 17:34

Извинявам се за глупавия въпрос, но някой може ли да ми обясни как се сменят крушките на стоповете на Е36? Опитах се да ги сваля днес но не успях. Имали някаква тънкост?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 07 Окт 2006, 17:50

завърташ пластмасата(фасунката) и вадиш
сигурно са се спекли, така че може да вложиш повечко усилие ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Мнение от Indiana » 07 Окт 2006, 17:52

Най-вероятно не си успял, защото не си напънал достатъчно силно, но все пак....

Отваряш багажника и първо махаш капаците на стоповете отвътре. Има една голяма врътка, която завърташ, капака пада и ще видиш няколко стърчащи неща, които са държачите или как там се нарича на самите крушки. Завърташ обратно на часовниковата стрелка, все едно ще отвиваш болтче и това цялото ще излезе заедно с крушката. Може би не са сваляни от много време и са клеясали или нещо такова.

При мен първият път също беше зор, даже после постоянно губеше контакт, но се оправя. Връткай силно и се не бой :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 12.07.2004

Клещи

Мнение от Popov » 07 Окт 2006, 18:03

Плоски клещи вършат идеална работа за този случай!Както каза колегата спекли са фасонките.Като ги свалиш затъркай с шкурка пластините да дава добър контакт!И крушки само маркови :) Успех!

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 07 Окт 2006, 20:11

Махаш предпазната кора и избираш коя от стърчащите фасонки е вярната :mhihi: , като я уцелиш просто я хващаш и бавно но силно завърташ, после издърпваш навън и самата крушка изваждаш от фасонката по същия начин като тя има една пружина зад нея и може да я натиснеш леко навътре и тогава да завъртиш за да стане по лесно ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 533
Регистриран на: 16.07.2006

напъъш здраво !!!

Мнение от 535 » 07 Окт 2006, 20:49

напъъш здраво !!!

по важнотто е друго ... поне за мен след като се мучих 30 минути да върна обратно едната :))) ... значи вадиш и запоняш хубаво как е седяла под какъв ъгал без да я пускаш слагаш новата крушка и я слагаш иначе немога да нацеля ъгала за да ги върна обратно :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 19.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90 фейслифт + Ауди А4, 2 TFSI 4x4
Мечтае да кара: същото
Детайли за колата: Е90, фейслифт, двойка дизел, автомат, черната перла и други шукарийки:).

Мнение от eMotion » 08 Окт 2006, 14:13

Успях да ги сменя. Наистина трябва здраво да се напъва и за целта е най-добре да се използват плоските клещи от комплекта с инструментите на колата. След като ги смених обача, само единия стоп светна. Предполагам, че другия не прави доър контакт и не съм нацелил правилния ъгъл, под който да върна обратно фасунката.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 09 Окт 2006, 14:55

И на мен ми беше спрял да свети единия стоп. Извадих го и вдиях, че е горяла пластината при контакта. Почистих я с шкурка и за съжаление остана голяма дупка като падна изгорялото. Добавих още малко калай на пластината на фасонката (имаше си калаена пъпка, която също чистих) и проблема се оправи.
We love you Ronnie!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook