Модифициране на филтърна кутия М44
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Модифициране на филтърна кутия М44
Здравейте, колеги!
Малко размисли и страсти породени от чуждите форуми. И може би следващия мод, ако се оправи времето за ден два преди да дойде студа
От както съм си взел колата винаги като отворя капака се чудя, защо по*яволите въздуха трябва да се взима от към пасажерската страна, да минава над радиатора и чак тогава да достига до филтърната кутия.
До някъде според мен малко или много този въздух може би се затопля от радиатора?
Как стоят нещата при мен:
Състоянието на свръзките поне при моя мотор е плачевно. "Шнорхела" от към пасажерската страна влиза в едно 90 градуса коляно, което е пред тотален разпад и според мен смуче топъл въздух от там. След това минава над радиатора към самата филтърна кутия където свръзването отново не е в най-цветущото състояние.
Поразрових в гугъл и чуждите форуми и попаднах на тъй наречен от чуждите ентусиасти "Fogged Airbox Mod". Не знам защо името е такова и какво общо има мъглата с него но както и да е. Най-общо казано идеята е да се използва пространството пред кутията, зад фара и да се вкара свеж въздух от там.
Вариантите, на които попаднах са два.
1.Да се остави притока на въздух, който имаме сега и в предната част на кутията да се изреже дупка за втори шнорхел към шофьорския фар.



2.Другия вариант не е обвързан с рязане на кутията, а се използва сегашния отвор и се прави да дърпа въздух от шофьорския фар - тоест шор кът за въздуха посредством някакво коляно на 90 градуса, което на мен ми се струва по трудния вариант, понеже е доста тясно там.

Ето и данни при втория вариант за количеството въздух с мода и преди него:

Отзивите и за двата варианта е, че се усеща разлика във вървежа след 3500 оборота.
Източници:
1. http://www.318ti.org/forum/showthread.php?t=38118
2. http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... 44-Fog-Box
3. http://mz3.net/1-9-fogged-airbox-modification.html
Малко размисли и страсти породени от чуждите форуми. И може би следващия мод, ако се оправи времето за ден два преди да дойде студа

От както съм си взел колата винаги като отворя капака се чудя, защо по*яволите въздуха трябва да се взима от към пасажерската страна, да минава над радиатора и чак тогава да достига до филтърната кутия.
До някъде според мен малко или много този въздух може би се затопля от радиатора?
Как стоят нещата при мен:
Състоянието на свръзките поне при моя мотор е плачевно. "Шнорхела" от към пасажерската страна влиза в едно 90 градуса коляно, което е пред тотален разпад и според мен смуче топъл въздух от там. След това минава над радиатора към самата филтърна кутия където свръзването отново не е в най-цветущото състояние.
Поразрових в гугъл и чуждите форуми и попаднах на тъй наречен от чуждите ентусиасти "Fogged Airbox Mod". Не знам защо името е такова и какво общо има мъглата с него но както и да е. Най-общо казано идеята е да се използва пространството пред кутията, зад фара и да се вкара свеж въздух от там.
Вариантите, на които попаднах са два.
1.Да се остави притока на въздух, който имаме сега и в предната част на кутията да се изреже дупка за втори шнорхел към шофьорския фар.


2.Другия вариант не е обвързан с рязане на кутията, а се използва сегашния отвор и се прави да дърпа въздух от шофьорския фар - тоест шор кът за въздуха посредством някакво коляно на 90 градуса, което на мен ми се струва по трудния вариант, понеже е доста тясно там.



Ето и данни при втория вариант за количеството въздух с мода и преди него:

Отзивите и за двата варианта е, че се усеща разлика във вървежа след 3500 оборота.
Източници:
1. http://www.318ti.org/forum/showthread.php?t=38118
2. http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... 44-Fog-Box
3. http://mz3.net/1-9-fogged-airbox-modification.html
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани