Тъп въпрос за отворен диф 3.45
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Тъп въпрос за отворен диф 3.45
Здавейте колеги, за една година това ми е 3 диф. като се има на предвид, че не ходя по гонки не се въртя не правя дрифтове. Имам суап на мотора и смяна на дифа което означава, че кардана не е зацепван по белези, но не тресе няма вибрация и т.н. Първия диф си беше оригинален на колата, явно си му дойде времето и почна да хрупа, сипах неговото масло във втория, беше късно вечер и нямах алтернатива. Сега 3 диф карах го 2500-3000км. нямах броблем докато не измих колата отдолу и той почна да вие масло си има
. Изпускам ли нещо някъде 



- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Тъп въпрос за отворен диф 3.45
Haddess написа:Здавейте колеги, за една година това ми е 3 диф. като се има на предвид, че не ходя по гонки не се въртя не правя дрифтове. Имам суап на мотора и смяна на дифа което означава, че кардана не е зацепван по белези, но не тресе няма вибрация и т.н. Първия диф си беше оригинален на колата, явно си му дойде времето и почна да хрупа, сипах неговото масло във втория, беше късно вечер и нямах алтернатива. Сега 3 диф карах го 2500-3000км. нямах броблем докато не измих колата отдолу и той почна да вие масло си има. Изпускам ли нещо някъде
Значи първия е хрупал- т.е. счупил си зъби на пиньон/корона или на сателитите
Втория какво му е станало?
Виенето на 3тия постоянно ли е- т.е. като си на неутрална и кола се движи вие ли?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- zgripara
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 19.01.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв 325i е36
- Мечтае да кара: Бмв м3 е36 turbo
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Тъп въпрос за отворен диф 3.45
maxpower написа:Haddess написа:Здавейте колеги, за една година това ми е 3 диф. като се има на предвид, че не ходя по гонки не се въртя не правя дрифтове. Имам суап на мотора и смяна на дифа което означава, че кардана не е зацепван по белези, но не тресе няма вибрация и т.н. Първия диф си беше оригинален на колата, явно си му дойде времето и почна да хрупа, сипах неговото масло във втория, беше късно вечер и нямах алтернатива. Сега 3 диф карах го 2500-3000км. нямах броблем докато не измих колата отдолу и той почна да вие масло си има. Изпускам ли нещо някъде
Значи първия е хрупал- т.е. счупил си зъби на пиньон/корона или на сателитите
Втория какво му е станало?
Виенето на 3тия постоянно ли е- т.е. като си на неутрална и кола се движи вие ли?
Втория, сипах маслото от първия а то беше буамач, вече го няма в надин е

zgripara написа:Ако ти е скъсан моста това е причината![]()
Ами не, здрав е. Нямам идея в каква връзка е иронията ти



- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Тъп въпрос за отворен диф 3.45
Значи реално си счупил един, 2рия си го повредил сам, а 3тия просто са му заминали лагерите ... може би защото просто са на 20тина години и на незнайно колко км. Кога мислиш да сложиш голям?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Тъп въпрос за отворен диф 3.45
Малките се чупят лесно. Минаваш на голям и филма спира.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Тъп въпрос за отворен диф 3.45
Голям диф на 20 ка? Стига някой да има търпение и нерви да ми обясни, със сигурност ще обмисля варянта сериозно. Преди повече от две годино писах тема за голям диф на 20-ка с цел икономия, казаха ми, че колоездачите ще ме бягат и икономия нямало да има
Не съм разглабял диф сега, надявам се ако обясните като на прост човек да разбера

Не съм разглабял диф сега, надявам се ако обясните като на прост човек да разбера


- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Тъп въпрос за отворен диф 3.45
Моето наблюдение е, че в един момент малки мотори чупят малки дифове по-често. Едно е да пързаляш с пуснат съединител на скорост, друго е да помпиш газта и тогава да пуснеш съединителя. Удара мисля е доста по-голям за кратко време.
От опит с оригинален диф на е21 (нямам идея какъв размер е) и б28, и диф 166 с б28 на е46.
От опит с оригинален диф на е21 (нямам идея какъв размер е) и б28, и диф 166 с б28 на е46.
Re: Тъп въпрос за отворен диф 3.45
Големината на прасето няма нищо общо с предавателното число. И с малко прасе се става тролей.
Иначе и аз предполагам нещо задния мост, каре на кардана?
Или просто стил на каране
Иначе и аз предполагам нещо задния мост, каре на кардана?
Или просто стил на каране

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Тъп въпрос за отворен диф 3.45
Добре, има ли голям диф с предавателни числа 3.45? И какво ще ми е нужно ако има такова животно?

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Тъп въпрос за отворен диф 3.45
Lenco написа:Моето наблюдение е, че в един момент малки мотори чупят малки дифове по-често. Едно е да пързаляш с пуснат съединител на скорост, друго е да помпиш газта и тогава да пуснеш съединителя. Удара мисля е доста по-голям за кратко време.
От опит с оригинален диф на е21 (нямам идея какъв размер е) и б28, и диф 166 с б28 на е46.
Колега нито парзалям нито дрифтя...


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тъп въпрос за отворен диф 3.45
Аз си карах с малък 3.45 28-цата доволно дълго време и нямах проблеми. Не се трошат толкова лесно, ако не правиш безсмислени простотии. Ако обичаш да късаш гуми вероятно е консуматив.
А и 3.45 за мен е идеалното число за в е36 с около 220-30 коня.
А и 3.45 за мен е идеалното число за в е36 с около 220-30 коня.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Тъп въпрос за отворен диф 3.45
Добре, ако са лагери, има ли от къде да се купят и г/д колко пари ще ми струват?
Ясно е, че ми се иска шпер, за момента е доста над месечния ми бюджет.
Само това ли ми трябва? Цък SKF
Ясно е, че ми се иска шпер, за момента е доста над месечния ми бюджет.

Само това ли ми трябва? Цък SKF

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани