Ремонт на колектори след Г.И и сервизиране на Г.И инжектори?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Ремонт на колектори след Г.И и сервизиране на Г.И инжектори?

Мнение от Haddess » 09 Сеп 2015, 12:45

Привет колеги, има ли такава интервенция? Имам всмукателен колестор дупчен за газови дюзи близо до бензиновите инектори, като идеята ми е да стане културно не обичам мурдарски работи.
След това искам да сервизирам газовите инектори, марка rail искам монтажа да бъде скрит демек под колектора нямам проблем с дюзите един вид искам да се презастраховам.
Всички филтри сменям на около 10 000км. :bchug:

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Ремонт на колектори след Г.И и сервизиране на Г.И инжект

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 09 Сеп 2015, 15:42

Ако искаш да нямаш проблеми заложи на скъпи инжектори - баракуда , хана ловато аеб ... монтирай си 2 тройки и си свиркай.
Освен ако не обичаш да вадиш колектора по често :mhihi:

523815c2fc0860e4e12ab1dfa377573c54a4bcfd7372d1a74d557f818345e8c6.jpg
нещо такова.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Ремонт на колектори след Г.И и сервизиране на Г.И инжект

Мнение от Haddess » 09 Сеп 2015, 15:50

Не съм монтирал аз АГУ-то не бих се наел :mhihi: . Около 20 000 км съм с тези засега нямам проблем. Иначе да това е идеята точно от твоята тема :mhihi: .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Ремонт на колектори след Г.И и сервизиране на Г.И инжект

Мнение от georgi_1986 » 09 Сеп 2015, 18:16

Как е по-правилно да се калибрира рейка Rail, веднага след работа на двигателя когато рейката е гореща или при студена рейка? Защото калибрирам горещата рейка и когато изстине и е студена и проверя пак с индикаторния часовник показва различни числа от предишните къде в плюс къде в минус.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: Ихтиман/София
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 406 2.0T
Мечтае да кара: Е30ка в завършен вид
Детайли за колата: AE27835

Re: Ремонт на колектори след Г.И и сервизиране на Г.И инжект

Мнение от djony » 10 Сеп 2015, 0:25

Отговора е в едно мнение над твоето - инжектори от по-висок клас. Инжекторите от типа на Rail, Valtek и производните им турски са с твърде променливи характеристики. Калибрираш и след 10 000км все едно не си ги пипал. Да не говорим, че е задължително преди монтаж да се проверят, защото от 10 рейки поне 6-7 все едно са сглобени и не са калибрирани никога(може и аз все на такива да попадам :roll: ). Попадал съм и на Rail, на една пътна помощ, на близо 90 000 който работеше перфектно, като току що рециклиран. :shock: Иначе за калибрирането не вярвам някой да ремонтира инжектори, да ги качи на колата да се стоплят и след това да ги сваля за настройка или обратното - да ги чака да изстинат.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook