Ремонт на колектори след Г.И и сервизиране на Г.И инжектори?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Ремонт на колектори след Г.И и сервизиране на Г.И инжектори?
Привет колеги, има ли такава интервенция? Имам всмукателен колестор дупчен за газови дюзи близо до бензиновите инектори, като идеята ми е да стане културно не обичам мурдарски работи.
След това искам да сервизирам газовите инектори, марка rail искам монтажа да бъде скрит демек под колектора нямам проблем с дюзите един вид искам да се презастраховам.
Всички филтри сменям на около 10 000км.

След това искам да сервизирам газовите инектори, марка rail искам монтажа да бъде скрит демек под колектора нямам проблем с дюзите един вид искам да се презастраховам.
Всички филтри сменям на около 10 000км.



- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Ремонт на колектори след Г.И и сервизиране на Г.И инжект
Ако искаш да нямаш проблеми заложи на скъпи инжектори - баракуда , хана ловато аеб ... монтирай си 2 тройки и си свиркай.
Освен ако не обичаш да вадиш колектора по често
нещо такова.
Освен ако не обичаш да вадиш колектора по често

нещо такова.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Ремонт на колектори след Г.И и сервизиране на Г.И инжект
Не съм монтирал аз АГУ-то не бих се наел
. Около 20 000 км съм с тези засега нямам проблем. Иначе да това е идеята точно от твоята тема
.



- georgi_1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Ремонт на колектори след Г.И и сервизиране на Г.И инжект
Как е по-правилно да се калибрира рейка Rail, веднага след работа на двигателя когато рейката е гореща или при студена рейка? Защото калибрирам горещата рейка и когато изстине и е студена и проверя пак с индикаторния часовник показва различни числа от предишните къде в плюс къде в минус.
- djony
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Ихтиман/София
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 406 2.0T
- Мечтае да кара: Е30ка в завършен вид
- Детайли за колата: AE27835
Re: Ремонт на колектори след Г.И и сервизиране на Г.И инжект
Отговора е в едно мнение над твоето - инжектори от по-висок клас. Инжекторите от типа на Rail, Valtek и производните им турски са с твърде променливи характеристики. Калибрираш и след 10 000км все едно не си ги пипал. Да не говорим, че е задължително преди монтаж да се проверят, защото от 10 рейки поне 6-7 все едно са сглобени и не са калибрирани никога(може и аз все на такива да попадам
). Попадал съм и на Rail, на една пътна помощ, на близо 90 000 който работеше перфектно, като току що рециклиран.
Иначе за калибрирането не вярвам някой да ремонтира инжектори, да ги качи на колата да се стоплят и след това да ги сваля за настройка или обратното - да ги чака да изстинат.


5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани