BMW E36 EWS II - счупена Ring Antenna
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- svt
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 9.08.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 328I/ БМВ Е46 325CI
- Мечтае да кара: ALL ///M
- Детайли за колата: :::::::::::::::::::::::
:::::::::::::::::::::::
BMW E36 EWS II - счупена Ring Antenna
Здравейте,
Вчера счупих ринга който се намира върху ключалката за запалване или т.н. Ring Antenna. който чете чипа от ключа. Колата е BMW E36 328i. Тази Ring antenna еднаква ли е при всички е36-ци и дали ще прочете ключа с ринг от друго E36? Опитах да запаля директно от EWS-а като давам на късо зелено-черна с жълто-черна - тогава върти, но не пали.
Някакви идеи?
Вчера счупих ринга който се намира върху ключалката за запалване или т.н. Ring Antenna. който чете чипа от ключа. Колата е BMW E36 328i. Тази Ring antenna еднаква ли е при всички е36-ци и дали ще прочете ключа с ринг от друго E36? Опитах да запаля директно от EWS-а като давам на късо зелено-черна с жълто-черна - тогава върти, но не пали.
Някакви идеи?
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: BMW E36 EWS II - счупена Ring Antenna
svt написа:Здравейте,
Вчера счупих ринга който се намира върху ключалката за запалване или т.н. Ring Antenna. който чете чипа от ключа. Колата е BMW E36 328i. Тази Ring antenna еднаква ли е при всички е36-ци и дали ще прочете ключа с ринг от друго E36? Опитах да запаля директно от EWS-а като давам на късо зелено-черна с жълто-черна - тогава върти, но не пали.
Някакви идеи?
Сменяй антената с друга и ще запали без проблем.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани