Проблем с централното заключване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с централното заключване
Здравейте, имаме много странен проблем с колата на мой приятел.Снощи я е заключил през дясната ключалка (лявата има проблем), заключили са се всички врати с централото. На сутринта при отключване от дясната ключалка, се е отключила само дясната врата, а другите НЕ. Дори отвътре от палчетата също не става. Цял ден се опитвахме, четохме и тн, но никакъв резултат. Ще съм Ви благодарен, ако ни помогнете! Поздрави!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с централното заключване
Причината е , че при заключването е активирано т.н двойно заключване , поради това , автомобила няма да се отключи по никакъв друг начин освен с подаване на импулс към комфорт модула.
Сега за да оключите колата най -напред свалете жабката , стигнете до комфорт модула и подайте плюс на пин номер 4 на средната букса (х13253). Така трябва да се отворят всички врати , ако не стане , значи модула е сдал багажа , ако стане , търсете проблема в машинките на вратите или инсталацията (погледнете и кабелите в маншона на капака на багажника , често там окъсяват и водят до различни проблеми ).
П.С. Ето в тая тема съм обяснил някои неща (в точка 6 "свързване на централно") : viewtopic.php?f=8&t=243155&p=2666454#p2666454
Сега за да оключите колата най -напред свалете жабката , стигнете до комфорт модула и подайте плюс на пин номер 4 на средната букса (х13253). Така трябва да се отворят всички врати , ако не стане , значи модула е сдал багажа , ако стане , търсете проблема в машинките на вратите или инсталацията (погледнете и кабелите в маншона на капака на багажника , често там окъсяват и водят до различни проблеми ).
П.С. Ето в тая тема съм обяснил някои неща (в точка 6 "свързване на централно") : viewtopic.php?f=8&t=243155&p=2666454#p2666454
Re: Проблем с централното заключване
Имам проблем - не се заключава и отключва от дистанционното. Батериите са нови, лампичката му светка. Преди пак имах подобен проблем, но той идваше от снопа с кабели при багажника и го оправих. Всичко беше супер за около седмица, но след това пак спря да работи дистанционното. Проверих - всички кабели са ОК, през ключалката с ключа, централното си работи, комфорт модула също, мигат мигачите при заключаване? От къде може да идва този проблем с дистанционното? Благодаря предварително!!
П.п и благодаря,че ми заключихте другата тема,в която наистина доста колеги ми помогнаха,но все тая.
П.п и благодаря,че ми заключихте другата тема,в която наистина доста колеги ми помогнаха,но все тая.

- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Проблем с централното заключване
За да не отварям нова тема ще питам тук
Някой има ли идея защо ми се изтощава батерията на ключа през 10 - 15 дена ?
Ключа е 3-бутонния като на първите Е39. Слагам нова батерия CR2016 3V и отключва заключва определено време и след това спира.
Примерно един ден не съм я карал и са минали 10 дена откакто съм с новата батерия , слизам до колата и не отключва.
Колата е седан 97 година , преди време имах грижи със снопа кабели на багажника , сега е оправен , но преди това пак имах същия проблем с ключа.
И при мен когато батерията е нова всичко си работи , през ключалката всичко работи и мигачите мигат , и когато има батерия ключа пак като заключа мигат.
Просто батерията се изтощава за нула време и спира да свети диодчето и разбирам , че трябва да я отключвам като москвич..
Сложа ли нова батерия всичко е ОК , за известно време
Някой има ли идея защо ми се изтощава батерията на ключа през 10 - 15 дена ?
Ключа е 3-бутонния като на първите Е39. Слагам нова батерия CR2016 3V и отключва заключва определено време и след това спира.
Примерно един ден не съм я карал и са минали 10 дена откакто съм с новата батерия , слизам до колата и не отключва.
Колата е седан 97 година , преди време имах грижи със снопа кабели на багажника , сега е оправен , но преди това пак имах същия проблем с ключа.
И при мен когато батерията е нова всичко си работи , през ключалката всичко работи и мигачите мигат , и когато има батерия ключа пак като заключа мигат.
Просто батерията се изтощава за нула време и спира да свети диодчето и разбирам , че трябва да я отключвам като москвич..
Сложа ли нова батерия всичко е ОК , за известно време


Re: Проблем с централното заключване
Отвори ключа и виж в какво състояние е контактната пластина между платката и бутоните. И как са графитите на пъпките, дали е наместена добре и т.н. Съмнявам ме по принцип това да е проблема, защото все пак като смениш батерията го отваряш, наместваш, затваряш и работи. Но все пак го отвори и пробвай. Пробвай и с друг приемник от ключ. Няма логика да има проблем по самата кола, а по скоро в карантията в ключа.
Пробвай изхабените батериии дали всъщност са изхабени! Ако не се сещаш как - с език допираш работната площ на батерията и трябва да те забоцка там където докосваш с езика.
Пробвай изхабените батериии дали всъщност са изхабени! Ако не се сещаш как - с език допираш работната площ на батерията и трябва да те забоцка там където докосваш с езика.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани