Климатроникът отказа, след смяна на полуоска ...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- rocky66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 1.09.2010
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 530i
- Детайли за колата: ...
BMW 318i M43B18 1996
BMW 530i M54B30 2001
Климатроникът отказа, след смяна на полуоска ...
318i 96-та цифров климатроник
След смяна на "полуоска" , не духа климотроника
Огледах бушоните (#23-по-специално!), разцъхах различни режими на климатроника, но вентилаторът не "пали".
Има ли връзка между двете неща или да се търси по веригите на вентилатора?
След смяна на "полуоска" , не духа климотроника

Огледах бушоните (#23-по-специално!), разцъхах различни режими на климатроника, но вентилаторът не "пали".
Има ли връзка между двете неща или да се търси по веригите на вентилатора?
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Климатроникът отказа, след смяна на полуоска ...
Само огледа или провери бушона отговарящ за вентилатора? Защото аз така го гледах моя и реших, че проблема е таралеж, защото бушона видимо не беше прекъснат, ама след като разглобих половината кола го проверих с мултицет и се оказа, че бушона е заминал. 

- rocky66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 1.09.2010
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i и 530i
- Детайли за колата: ...
BMW 318i M43B18 1996
BMW 530i M54B30 2001
Re: Климатроникът отказа, след смяна на полуоска ...
Днес отново се порових из бушоните - просвирих ги с мултицет, попритиснах релетата ... Не намерих повреда. Вече си мислех, че няма да се размине без таралежа и в един момент, както разцъквах управлението на климатроника, натиснах копчето за обдухване на челното стъкло ... малко се позамисли, но в крайна сметка задуха ...
Това са фактите, както отказа, така и проработи. За мен причината остава загадка
ПП: Проблемът се реши след смяна реле-регулатора (заради износени четки) на алтернатора!
Това са фактите, както отказа, така и проработи. За мен причината остава загадка

ПП: Проблемът се реши след смяна реле-регулатора (заради износени четки) на алтернатора!
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани