Е36 М43 прегрява на празен ход, странен проблем
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Е36 М43 прегрява на празен ход, странен проблем

Здравейте,
колата е 1996 Е36 компакт М43 316i
още като я взех ми правеше номера - при продължителна работа на празен ход започва да вдига температура.
да скъся цялата история: сменил съм термостат, радиатор, водна помпа, гарнитура на главата.
Мислех, че съм я оправил защото като свалих главата видях, че охладителните отвори на вътрешните два цилиндъра за запушени с варовик.
Наскоро пак започна да вдига температура. Забелязах, че на празен ход не върти водата (антифриза), трябва да вдигна над 1500 об за да започне да тече обратно в разширитения съд.
Някой да е имал подобен проблем? Или някакви идеи какво още да се погледне?
Поздрави!
Чефо.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Е36 М43 прегрява на празен ход, странен проблем
според мен е водна помпа. Щом като дадеш газ и започва да върти...
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Е36 М43 прегрява на празен ход, странен проблем
Водна помпа брат.
Re: Е36 М43 прегрява на празен ход, странен проблем
И аз така мислех и я смених пущината ама не се оправи.
Един от колегите предложи да прегледам маркучите за запушване, това и ще направя.
Един от колегите предложи да прегледам маркучите за запушване, това и ще направя.
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Е36 М43 прегрява на празен ход, странен проблем
А погледна ли виското!?! Най -нормално е при неработещо или полуработещо виско, на празен ход вдига мнооого бързо градусите.Аз имах такъв проблем след като взех моята кола.След смяна с ново , качествено - няма проблем!Само не знам дали компотите са с виско или с ел перка. Щото аз съм с купе и виско.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Е36 М43 прегрява на празен ход, странен проблем
От недобро обезвъзушаване може да прави тия номера. С 1-1.5 литра липсваща течност двигателя държи температура по време на каране, но поседи ли малко на място и започва да прегрява.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Е36 М43 прегрява на празен ход, странен проблем
Dirty M5 driveR написа:От недобро обезвъзушаване може да прави тия номера. С 1-1.5 литра липсваща течност двигателя държи температура по време на каране, но поседи ли малко на място и започва да прегрява.
Да, да. Напълно е възможно. Както и виското. И ел перката за климатрошляка виж дали се включва.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Е36 М43 прегрява на празен ход, странен проблем
chefo написа:И аз така мислех и я смених пущината ама не се оправи.
Един от колегите предложи да прегледам маркучите за запушване, това и ще направя.
Колега, защо като си започнал една работа не си я довършил. Щом си имал запушване на охладителни отвори с варовик в областта на цилиндрите, то цялата ти охладителна система ще е в същото състояние. Радиаторите вероятно работят с намален капацитет и дори работещо виско в случая не помага.
Направи промивка на цялата система и провери състоянието на радиаторите, маркучите и водната помпа. След като се убедиш, че всичко е Ок, сглоби колата, но не наливай стария антифриз, а нов с вискозитет, който позволява течноста да не замръзва до температури не по-ниски от -30 градуса. След това теставай как се държи мотора и чак след това провери състоянието на виското.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Е36 М43 прегрява на празен ход, странен проблем
нямам виско - със ел. вентилатор съм. той не се включва - предполагам защото като не се върти водата мястото на радиатора където е датчика му не е загрято достатъчно за да се включи.
обезвъздушаването го правя както съм чел в мануала - отварям клапана за обезвъздушаване и наливам течност в разширителния съд като държа обороти до към 1500-2000 докато не започне да изтича от клапана, след което веднага го затварям преди да поеме някакъв въздух от там и доливам течност до ниво "студено". Има ли друг начин?
обезвъздушаването го правя както съм чел в мануала - отварям клапана за обезвъздушаване и наливам течност в разширителния съд като държа обороти до към 1500-2000 докато не започне да изтича от клапана, след което веднага го затварям преди да поеме някакъв въздух от там и доливам течност до ниво "студено". Има ли друг начин?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Е36 М43 прегрява на празен ход, странен проблем
Пробвай на студен двигател с вдигната предница (на тротоар примерно) да наливаш течност при отворена пробка. Чакай докато спрат да излизат балончета, издърпай излишната течност, затваряй всичко и карай. Кажи какво е станало и най-вече дали е поела много вода (което ще покаже доколкото добре си обезвъздушил първоначално).
Re: Е36 М43 прегрява на празен ход, странен проблем
Даваш му съвети да качва предницата на тротоара и го дебнеш-като каже,че те е послушал и го пращаш задължително на стенд
. Хитрец!

- Mr2faces
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact '97
Re: Е36 М43 прегрява на празен ход, странен проблем
A ел.мотора на перката, проверен ли е дали работи, колега 

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани