Охладителна система и датчик температура в радиатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Охладителна система и датчик температура в радиатора
здравейте , колата е е36 94та оригинално с климатик и виско на радиатора датчика е с 3 кабела както при е36 без виско ами с ел перка ? Някой би ли разяснил за какво и двете са с по 3 кабела и какво управляват точно при двата варианта ? Благодаря предварително
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting


- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Перката на климатика се включва също и при "екстремна температура" на двигателя,за да помогне да охлади.
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Не схванах много въпроса, но и при двете датчика е за две температури, т.е. две скорости.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Както ти казаха колегите - датчика управлява степените на перката. Като извадиш буксата и дадеш на контакт можеш да ги провериш. Не помня кабелите по цветове и разположение, но от най-дебелия в буксата окъсяваш към по-тънките и трябва да ти тръгнат степените.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Мисля ,че той иска да разбере защо има степени перката на климатика му, понеже има виско което охлажда двигателят му.Въпросът беше защо датчикът е с три кабела на тези които са със ел. перка без виско, и на тези които са със виско и перка за климатика.Всички знаем ,че датчикът управлява степените на ел.перката но в случая е виско перка,какво управлява датчика?
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Дали е с виско или не е, всички с клима имат ел перка с термо датчик, както и датчик за налягане на климата, който също ползва две степени на вентилатора.
Както историята показва, по-късно виското отива в коша, нещо, което и практиката го показа за коли произведени далеч преди 90-те години.
Както историята показва, по-късно виското отива в коша, нещо, което и практиката го показа за коли произведени далеч преди 90-те години.
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Датчика на радиатора след 97ма година е 91-99 градуса. Т.е. при 91 градуса антифриз, отчетени при датчика на радиатора, се включва аварийно първа степен на ел.парката, при 99 -> втората.
Преди 97ма температурата е 81-89, ако помня правилно. Т.е. след 97-ма са гласували повече доверие на виското.
Перката се тества на контакт при закъсяване на кафевият + един от двата кабела. Другият аналогично пуска другата степен.
Ако датчикът е заминал, колата остава само на виско. Ако почне да загрява палиш климатика и всичко си идва на мястото (след известно време и доста нервни погледи към стрелката за температура)
Преди 97ма температурата е 81-89, ако помня правилно. Т.е. след 97-ма са гласували повече доверие на виското.
Перката се тества на контакт при закъсяване на кафевият + един от двата кабела. Другият аналогично пуска другата степен.
Ако датчикът е заминал, колата остава само на виско. Ако почне да загрява палиш климатика и всичко си идва на мястото (след известно време и доста нервни погледи към стрелката за температура)

- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
А бе колата ми е 93г с клима и виско,виското го изфърлих обаче пък ел. перката до сега не се е включвала.За всеки случеи съм си сложил и едно копче.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Охладителна система и датчик температура в радиатора
Явно съм задал правилно въпроса
Само mpower94 горе долу ме усети начи и с виско и без имаме дстчик с 3 кабела за две скорости на перката , но ако тоя датчик управлява две съепенни на климатичната перка , то тогава кое управлява колите с ел перка вмедто виско и то двете степенни ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Само mpower94 горе долу ме усети начи и с виско и без имаме дстчик с 3 кабела за две скорости на перката , но ако тоя датчик управлява две съепенни на климатичната перка , то тогава кое управлява колите с ел перка вмедто виско и то двете степенни ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
I'm slowly drifting


- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Тоест датчика на радиатора управлява само перката за климатика , а тази за охлаждане на мотора двете степени и идват от еку-то ?
I'm slowly drifting


- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Не съм виждал вариант с две ел перки в една кола.
Някъде от 97-98г. компютъра управлява перката.
Принципно още не разбирам, какво питаш, мъча се да гадая, и ми се струва, че смесваш е46 и е36.
Някъде от 97-98г. компютъра управлява перката.
Принципно още не разбирам, какво питаш, мъча се да гадая, и ми се струва, че смесваш е46 и е36.
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Lenco, даже мисля, че е от по-рано. Около 95та.
М44 и М43B19, които са само с ел.перка си управляват ел.перките от DME-то, а датчика на радиатора е авариен и присъства на моделите с климатик/климатроник само, като пали вътрешната перка (понеже няма друга).
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... /radiator/
Сега... остава ключовия въпрос, за заводско изпълнение ли става въпрос или за саденяк?
М44 и М43B19, които са само с ел.перка си управляват ел.перките от DME-то, а датчика на радиатора е авариен и присъства на моделите с климатик/климатроник само, като пали вътрешната перка (понеже няма друга).
http://bmwfans.info/parts-catalog/E36-C ... /radiator/
Сега... остава ключовия въпрос, за заводско изпълнение ли става въпрос или за саденяк?
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Искам ел перка да си сложа с някво управление и се чудя как е , а иначе мисля , че м44 , м43 са с две ел перки или греша ?
I'm slowly drifting


27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани