Проблем с бобини
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с бобини
Здравейте , от известно време колата придърпва на газ но напоследък взе да го прави доста.На бензин преди не съм имал проблеми но и на него започна да ги прави едни номера , при ускорение от начало долу горе добре тръгва но във високите започва да тъпче , а на газ дори не иска да мине 5000 оборота ( с газов инж. е ).Съветваха ме да си видя запалването и така направих.Свалих пластмасовия капак под който са бобините и кабелите ( двигателя е М50 без ванос ) и тук някъде във форума съм чел ,че искри не трябва да се виждат.Търсих подобна тема като моят проблем но не намерих за това пускам нова и се извинявам ако не съм търсил достатъчно.Та така изчаках да се стъмни за да се виждат по-лесно искрите , запалих двигателя отидох до него и не повярвах ,че е способен на такива светлинни ефекти
, искри хвърчат от всичките 6 бобини но не мога да разбера от тях ли излизат или някъде от лулите. Въпроса ми е възможно ли е всички 6 бобини да са заминали или всички 6 лули да не са в ред.Лулите го оглеждах и изглеждат добре , нямат пукнатини но все пак не се знае.Питам ви за мнение някой ако си е имал проблеми с тези гадинки , дали има оправия или работата е за нови.Благодаря ви предварително !


- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с бобини
Лулите, за да разбереш истинското им състояние ги сваляш от бобините и ги стискаш. Ако има напуквания ще излезнат. Аз съм ги смеял 120лв за 6-те от Дару.
За бобините се вадят внимателно докато работи мотора, да видиш дали променя нещо. Мен лично ме е страх с тези 10 000 волта да барам докато работи мотора.
Ако искаш да си решиш проблема перманентно си взимаш 6 бобини от е46 и сменяш твоите 6. На форма са различни, но пасват без преправяне. Около 50лв бройката вървят от 46, а иначе нови от Дару са към 150-200лв броя.
За бобините се вадят внимателно докато работи мотора, да видиш дали променя нещо. Мен лично ме е страх с тези 10 000 волта да барам докато работи мотора.
Ако искаш да си решиш проблема перманентно си взимаш 6 бобини от е46 и сменяш твоите 6. На форма са различни, но пасват без преправяне. Около 50лв бройката вървят от 46, а иначе нови от Дару са към 150-200лв броя.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с бобини
Най-често този проблем(с многото необясними искри) се появява ако свещите са силно износени, тоест със силно увеличени разстояния.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Проблем с бобини
Ако искаш да си решиш проблема перманентно си взимаш 6 бобини от е46
От кой мотор на е46
Най-често този проблем(с многото необясними искри) се появява ако свещите са силно износени, тоест със силно увеличени разстояния.
Свещите са на не повече от 5000 км. , единственото ми съмнение в тях е , че когато ги сменях сложих еднополюсни , така ми каза човека от който взех колата , че най-добре работила на газ , а в магазина ми казаха , че за този мотор са триполюсни , ако това ги бърка нещо бобините да започвам първо със свещите


- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с бобини
Jack913 написа:Ако искаш да си решиш проблема перманентно си взимаш 6 бобини от е46
От кой мотор на е46Най-често този проблем(с многото необясними искри) се появява ако свещите са силно износени, тоест със силно увеличени разстояния.
Свещите са на не повече от 5000 км. , единственото ми съмнение в тях е , че когато ги сменях сложих еднополюсни , така ми каза човека от който взех колата , че най-добре работила на газ , а в магазина ми казаха , че за този мотор са триполюсни , ако това ги бърка нещо бобините да започвам първо със свещите
Мисля, че от всички 6 цилиндрови бензинови мотори.
Що се отнася до свещите. Това, че са на 5000 км, не е сигурен признак, че работят добре. Възможно е да са ментета или просто да не са за този двигател. Можеш да ги свалиш и да видиш с какъв нагар са, дали са им здрави изолаторите (онова керамичното, не съм сигурен, че изолатор се нарича).
Прочети из форума кои свещи са най-добри. Реално под 120лв за добри свещи трудно ще дадеш (по 20лв бройката).
Моят съвет е просто да извадиш бубините с лулите и свещите. Виж в какво състояние са. За около 10 минути се вадят всичките. Ако искаш пусни снимки, току-виж са добри и можем да определим състоянието им.
Общо взето, друго няма какво да помогнем от другата страна на монитора.
Re: Проблем с бобини
Направих го вече , огледах свещите и изглеждат добре , имаше други хора покрай мене и казаха , че са работили добре , стоят си сухи отпред на електрода и почти няма нагар по тях , изолатора (това керамичното) си стои млечно бяло.
Ще видя тези дни ако мога ще свалям пак и ще кача снимки да им хвърлите едно око , а преди малко ходих да търся бобини , 105 лв. на Беру бройката .
Ще видя тези дни ако мога ще свалям пак и ще кача снимки да им хвърлите едно око , а преди малко ходих да търся бобини , 105 лв. на Беру бройката .

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с бобини
Jack913 написа: а преди малко ходих да търся бобини , 105 лв. на Беру бройката .
Нови ли ще взимаш ?
Хайде чакаме да видим свещите. Ама снимай и лулите. Стисни ги с палеца и показалеца да се види в какво състояние са.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани