Проблем с прното Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Проблем с прното Е36
Здравейте на всички.Извинявам се ако някъде във форума съм пропуснал да прочета за решението
на този проблем който е при мен.
От известно време чувах едно леко поттупване от към страна на двигателя То се чуваше когато съм спрял на светофар или когато колата работи на едно място ,установих че идва от клапанчето за парното, защото при движение няма как да го чуя. Но със самото парно нямах проблем (от начало)след това водната помпа започна да тече.Поръчах помпата но същевременно си карах колата. Водната помпа така протече че за 3км доливах 1л вода Първоначално парното започна да духа само топло от към страната на пасажера в последствие и там започна да духа студено . Казах си клапанчето е за смяна Дойде момент за подмяна .И така с подмяната на водната помпа си смених и термостата и ремъците взех клапанче за парното втора ръка от мой познат ноооо обаче проблема с парното остана.Духа студено както и преди подмяната.( Добавка).След като свалих мойто клапнче видях, че е във затворено положение .Това което го сложих .клапаните бяха отворени. Сега не зная къде да търся проблема
1во дали и този клапан работи
2ро дали е останал въздух във системата
3то дали проблема е електронен
Kолата е със електроннен климтроник
на този проблем който е при мен.
От известно време чувах едно леко поттупване от към страна на двигателя То се чуваше когато съм спрял на светофар или когато колата работи на едно място ,установих че идва от клапанчето за парното, защото при движение няма как да го чуя. Но със самото парно нямах проблем (от начало)след това водната помпа започна да тече.Поръчах помпата но същевременно си карах колата. Водната помпа така протече че за 3км доливах 1л вода Първоначално парното започна да духа само топло от към страната на пасажера в последствие и там започна да духа студено . Казах си клапанчето е за смяна Дойде момент за подмяна .И така с подмяната на водната помпа си смених и термостата и ремъците взех клапанче за парното втора ръка от мой познат ноооо обаче проблема с парното остана.Духа студено както и преди подмяната.( Добавка).След като свалих мойто клапнче видях, че е във затворено положение .Това което го сложих .клапаните бяха отворени. Сега не зная къде да търся проблема
1во дали и този клапан работи
2ро дали е останал въздух във системата
3то дали проблема е електронен
Kолата е със електроннен климтроник
Не всичко което лети се яде
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с прното Е36
1. увери се да не е 2ро (твоето)
2. прочети във форума за 1во, има много писано как работи и как да провериш
3. чак тогава търси 3то
Ако питаш мен, сложи си твоите клапани и обезвъздуши добре.
2. прочети във форума за 1во, има много писано как работи и как да провериш
3. чак тогава търси 3то
Ако питаш мен, сложи си твоите клапани и обезвъздуши добре.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Re: Проблем с прното Е36
Какво се случи днес. Сутринта запалих колата оставих я да загрее поставих климатроника на 32 гр но парното си духаше студено ,взех мойто старо клапанче и му сложих буксата от колата .Но то не помръдна остана си във затворено положение.След това я върнах обратно, изчаках да отвори и термостата пак никаква промяна .Изключих климатроника изчаках още 2/3мин включих го отново и какво ..африка...изчаках колата да поизтине и след това долях около 0.5 л водаТа ме навява мисълта за 2рото
Сещам се че когато водната помпа течеше малко ми се наложи да пътувам ..явно тогава е глътнал въздух в големият кръг.След това пак с мойте 3км до работата и обратно тя е работелa в малкият кръг Да се надявам че това е била причината И дано утре пак не задуха студено
Сещам се че когато водната помпа течеше малко ми се наложи да пътувам ..явно тогава е глътнал въздух в големият кръг.След това пак с мойте 3км до работата и обратно тя е работелa в малкият кръг Да се надявам че това е била причината И дано утре пак не задуха студено
Не всичко което лети се яде
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани